co wy z tymi telefonami??

Data: 2011-03-29 16:24:29
Autor: Małyszomaniak
co wy z tymi telefonami??
Wy tak na poważnie o tych telefonach? Podnieca was zmiana co 3 miesiące HTC na sratece czy samsunga XXX? Bo ten taki a ten sraki, jeden ma to a tamten nie ma, ale za to ma co innego.
Głupie to, jak post cisieka o smartfonie QWERTY. Ja pindole
piętno

Data: 2011-03-29 16:31:40
Autor: jedrus
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 16:24, Małyszomaniak pisze:
[...]

Jedna ma pryszcze a inna nie, w jednym sklepie cukier po 4 zeta a w innym prawie po 7. Co cie tak wnerwia w tym ze w jednym cos jest, w drugim jest cos innego a w jeszcze innym brak?.
Walnij setke na frustracje, idzie radosna wiosna ;)

--
jedrus
poprzyj list otwarty http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

Data: 2011-03-29 16:44:20
Autor: Małyszomaniak
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 16:31, jedrus pisze:

Walnij setke na frustracje, idzie radosna wiosna ;)

walnę

Data: 2011-03-29 17:46:33
Autor: Tomek
co wy z tymi telefonami??

Użytkownik "Małyszomaniak" <adasko@sramnaciebie.pl> napisał w wiadomości news:imsr7u$qiq$1speranza.aioe.org...
W dniu 2011-03-29 16:31, jedrus pisze:

Walnij setke na frustracje, idzie radosna wiosna ;)

walnę

Albo dwie, za mnie ;)

Data: 2011-03-29 18:06:42
Autor: Małyszomaniak
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 17:46, Tomek pisze:

[...]

samemu nie łaska, co chcecie ze mnie zrobic pijaka online?

Data: 2011-03-29 18:12:06
Autor: jedrus
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 18:06, Małyszomaniak pisze:

Walnij setke na frustracje, idzie radosna wiosna ;)

walnę

Albo dwie, za mnie ;)

samemu nie łaska, co chcecie ze mnie zrobic pijaka online?

No jak nie jak tak

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-29 17:26:36
Autor: m4rkiz
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "Małyszomaniak" <adasko@sramnaciebie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imsq2n$nm2$1@speranza.aioe.org...
[...]

no, a teraz wybierz sie na pms i ich opierdol ze tylko o samochodach pisza

Data: 2011-03-29 18:30:46
Autor: jedrus
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 18:26, m4rkiz pisze:

Wy tak na powaĹźnie o tych telefonach? Podnieca was zmiana co 3
[...]

Az strach sie bac co wypisuja na rowerach ;)

--
jedrus
Dopisz się -- >> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

Data: 2011-03-29 20:18:26
Autor: Diabełson
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 18:30, jedrus pisze:
[...]

no faktycznie, rowery nie mają dobrej prasy na grupie samochodowej i vice versa

Data: 2011-03-31 08:06:47
Autor: jedrus
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-29 20:18, Diabełson pisze:

[...]

No to nalezy wspopmniec tez kolejnem podziale zmotoryzowanych czyli o newsie dot. "walenia osbowych przez TIRy bo sa ponizej nog" czy jakos tak.
Lewarek w zadek instruktorom od uczenia jazdy przyszlych TIRowcuuufff

Data: 2011-03-31 09:42:46
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik ".sp" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:

Normalny kapelusznik wie, ze z TIRem nie wygra i nie idzie na ryzyko.

Mylisz pojęcia - po pierwsze kapelusznik nie jest normalny, po drugie nie musi iść na ryzyko, żeby zajechać drogę TIR-owi, jeśli się tak zdarzy to z powodu jego sieroctwa umysłowo-drogowego.

W ogóle świadome decyzje na drodze i kapelusznik - to nie chodzi w parze, więc nie wciskaj kitu.

Data: 2011-04-06 14:30:28
Autor: WW
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-31 09:42, Cavallino pisze:
[...]

Chyba nie do końca masz racje.
My jeździmy zgodnie z przepisami. Jeśli na drodze jest 70 to jedziemy 70, w mieście 50 to 50.
Przykro nam, że tacy doskonali kierowcy, co to jada "szybko i bezpiecznie" - muszą z tego powodu nas wyprzedzać.
Jednak pretensje kieruj nie do nas, ale do prawodawcy.
Wszak to on ustanowił te 70 czy 50 a teraz w miastach chce 30.
Już teraz, jadąc w mieście wąskimi uliczkami 50, radio aż rozgrzewa się do czerwoności od niewybrednych komentarzy od innych, co to "szybko i bezpiecznie". Az strach pomyśleć, co będzie, jak wprowadza 30 - wtedy taki szybki i bezpieczny może wysiąść, dogonić mnie pieszo i przywalić bejsbolem.

Chyba czas zacząć się bać.  :-P

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2011-04-06 14:33:44
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:inhmd9$9q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Świadomość nakazuje udział mózgu, a nie tabliczki z limitem w procesie podejmowania decyzji.
Więc to czy coś jest zgodne z limitem czy nie, nie ma tu kompletnie żadnego znaczenia.

Data: 2011-04-06 15:57:11
Autor: WW
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-04-06 14:33, Cavallino pisze:

Świadomość nakazuje udział mózgu, a nie tabliczki z limitem w procesie
podejmowania decyzji.
Więc to czy coś jest zgodne z limitem czy nie, nie ma tu kompletnie
żadnego znaczenia.

Pozwolę sobie być przeciwnego zdania.
Skoro prawo mówi 50 to ja nie dywaguje, czy słusznie czy nie, ale jadę 50. Mogę uważać, i często tak właśnie myślę, że to za wolno, ale prawo jest prawem.
KD to nie sugestia a polecenie.

Jeśli natomiast rozpoczniesz walkę z tak durnymi pomysłami, np. 30, to ja chętnie Cie poprę.

Data: 2011-04-06 16:15:47
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:inhrfs$5j9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wolno Ci.
A ja pozwolę sobie uważać takie stanowisko za brak myślenia i świadomego działania na drodze.

Data: 2011-04-07 09:08:10
Autor: !sp
co wy z tymi telefonami??

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d9c75c2$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
Wolno Ci.
A ja pozwolę sobie uważać takie stanowisko za brak myślenia i świadomego działania na drodze.

W cywilizowanych krajach prawo jest prawem
Obywatel naruszający prawo jest potępiany przez innego obywatela, który obywatelsko donosi do organów.
W Polsce od 500 lat jest wolność szlachecka. Wszyscy inni to durnie. Ja jestem panisko. Mi się należy.
Polak to brzmi dumnie? Nie! :-(

Data: 2011-04-07 09:13:21
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "!sp" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:injnt1$mc5$1news.onet.pl...

[...]

W cywilizowanych krajach, jak przed zakrętem jest limit 40, to przy 60 większość wyleci z drogi.
U nas większość przejedzie 80 tką bez żadnych problemów.

W cywilizowanych krajach ruch jest prowadzony po sieci autostrad nie posiadających limitów prędkości, a nie wiejskimi drogami dla niepoznaki nazywanymi drogami krajowymi.

W cywilizowanych krajach na jednej zielonej fali można przejechać pół miasta, a nie jedno skrzyżowanie tak jak u nas.

Wszystko sprawdzone organoleptycznie (w praktyce).

ERGO - jak limity będą takie jak w cywilizowanych krajach, a i drogi również, to z chęcią będę przestrzegał braku limitu na autostradzie. ;-)

Data: 2011-04-07 09:33:07
Autor: LEPEK
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-04-07 09:13, Cavallino pisze:

W cywilizowanych krajach, jak przed zakrętem jest limit 40, to przy 60
większość wyleci z drogi.

Albo za zakrętem jest przejście, szkoła, skrzyżowanie... Limity są tworzone nie tylko pod względem fizyki samochodu jadącego przez to ograniczenie, ale dla bezpieczeństwa wszystkich innych. Przy czym oczywiście u nas niektóre ograniczenia są na wyrost (postawimy 30, to ludzie zwolnią do 60).

W cywilizowanych krajach ruch jest prowadzony po sieci autostrad nie
posiadających limitów prędkości, a nie wiejskimi drogami dla niepoznaki
nazywanymi drogami krajowymi.

Wychodzi, że cywilizacja istnieje tylko w Niemczech...

W cywilizowanych krajach na jednej zielonej fali można przejechać pół
miasta, a nie jedno skrzyżowanie tak jak u nas.

A to akurat zależy od miasta - w Gdańsku na głównych ciągach jest zielona fala. No, ale żeby jej doświadczyć trzeba mieć kapelusz (vmax 55 km/h) i nie może być korka.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-07 09:41:36
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4d9d68b0$1news.home.net.pl...
W dniu 2011-04-07 09:13, Cavallino pisze:

W cywilizowanych krajach, jak przed zakrętem jest limit 40, to przy 60
większość wyleci z drogi.

Albo za zakrętem jest przejście, szkoła, skrzyżowanie...

Na takie atrakcje nie ma miejsca na drogach tranzytowych, a o takich była mowa.
I tyle.

[...]

Cóż zrobić.
Innym też do niej dużo bliżej, ale nie ma u nich takiego poszanowania tradycji wolności obywateli.

W cywilizowanych krajach na jednej zielonej fali można przejechać pół
miasta, a nie jedno skrzyżowanie tak jak u nas.

A to akurat zależy od miasta

Piszę o Poznaniu.
Reguła to 1 skrzyżowanie.

Data: 2011-04-07 09:51:41
Autor: LEPEK
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-04-07 09:41, Cavallino pisze:

Na takie atrakcje nie ma miejsca na drogach tranzytowych, a o takich
była mowa.
I tyle.

A gdzież u nas na drogach tranzytowych poza miastem masz 40? Bo w mieście (Berlin to miasto) 40 się zdarza na przelocie.

Cóż zrobić.
Innym też do niej dużo bliżej, ale nie ma u nich takiego poszanowania
tradycji wolności obywateli.

U nas jest 140, jak nigdzie, oprócz DE.

Pozdr,

Data: 2011-04-07 10:02:12
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4d9d6d0a$1news.home.net.pl...
[...]

Jakie znowu "poza miastem"?
Nie wprowadzaj do dyskusji elementów, które Ty uważasz za oczywiste, a ja za karygodne.

I nie chodzi o to czy 40 czy nie, równie dobrze może być 50, 60, 70 czy każde inne bezsensowne ograniczenie.
Typowy przykład o którym nie raz pisałem, to zakręt za Łubowem na DK5, teren już niezabudowany, ograniczenia nie pamiętam czy to 40 czy 60, ale sprawdzałem że latem przy przejechaniu go 2 razy szybciej nawet opony nie piszczą.

Po prostu ograniczenie jest na zimę i na Kamaza, ale wisi cały rok i niby obowiązuje wszystkich.

Bo w mieście (Berlin to miasto) 40 się zdarza na przelocie.

Ja na przelocie widzę autostradową obwodnicę i 120, a nie 40.
Nawet na śródmiejskiej autostradzie najmniej to chyba 60, a reguły 70 czy 80.

Cóż zrobić.
Innym też do niej dużo bliżej, ale nie ma u nich takiego poszanowania
tradycji wolności obywateli.

U nas jest 140, jak nigdzie,

A Włochy?

oprócz DE.

Chwalebne, ale autostrad nie ma i ich darmowości/winietek też, więc cały ruch idzie po wiejskich drogach.

Data: 2011-04-07 10:17:07
Autor: LEPEK
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-04-07 10:02, Cavallino pisze:

Jakie znowu "poza miastem"?
Nie wprowadzaj do dyskusji elementów, które Ty uważasz za oczywiste, a
ja za karygodne.

Napisałem poza miastem, bo w mieście to i w cywilizowanej Europie się zdarza.

Ale rzeczywiście odbiegamy od meritumu...

> [...]
> DK5, teren już niezabudowany, ograniczenia nie pamiętam czy to 40 czy
> 60, ale sprawdzałem że latem przy przejechaniu go 2 razy szybciej

Przyjmując takie kryterium (fizycznej możliwości samochodu), to jeździłbym po mieście w większości koło 100 km/h. Tyle, że w razie nieprzewidzianej sytuacji (rower za zakrętem, jakaś dziura, wyjeżdżający samochód, ktoś na znienacka na jezdni) nie miałbym szans na uniknięcie kolizji.

Pozdr,

Data: 2011-04-07 10:24:49
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4d9d72ff$1news.home.net.pl...
[...]

Owszem, ale zazwyczaj tranzytowa droga krajowa NIE IDZIE przez centrum każdej wiochy, jak to ma miejsce u nas.

> [...]

Przyjmując takie kryterium (fizycznej możliwości samochodu), to jeździłbym po mieście w większości koło 100 km/h.

A ten znowu swoje "w mieście".
Pisałem wyraźnie że mowa o terenie niezabudowanym?

Ale i tak masz rację  - na przelotowych kilkupasmówkach w mieście to dobra prędkość i dokładnie tak trzyma większość kierowców.
Oczywiście bywa, że to dużo za mało. ;-)

Data: 2011-04-07 10:45:37
Autor: LEPEK
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-04-07 10:24, Cavallino pisze:

A ten znowu swoje "w mieście".
Pisałem wyraźnie że mowa o terenie niezabudowanym?

Ależ ograniczenia prędkości na drogach nie będących autostradami poza obszarem zabudowanym na zachód od Odry i na południe od Tatr jak najbardziej występują. I to dokładnie z tego samego powodu np. jakieś skrzyżowanie za zakrętem. Owszem - mają tam więcej autostrad, ale i tam część ruchu tranzytowego odbywa się poza nimi.

Pozdr,

Data: 2011-04-07 11:05:31
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4d9d79ad$1news.home.net.pl...
[...]

Oczywiście.
Zazwyczaj takie jak pisałem - jak się nie dostosujesz to wylecisz.
W Polsce - "jak się nie dostosujesz do liczby na znaku pomnożonej przez 2 albo i 3, to wtedy wylecisz".

Data: 2011-04-07 11:06:34
Autor: Cavallino
co wy z tymi telefonami??
[...]

Drogi tranzytowe mają być bezkolizyjne.
Koniec, kropka, nie obchodzi mi ile diet trzeba na to (p)osłom zabrać.

Data: 2011-04-08 13:35:55
Autor: Gotfryd Smolik news
co wy z tymi telefonami??
On Thu, 7 Apr 2011, Cavallino wrote:

Drogi tranzytowe mają być bezkolizyjne.
Koniec, kropka, nie obchodzi mi ile diet trzeba na to (p)osłom zabrać.

  Trzeba zwiększyć ilość posłów.
  Bo tak to za mało wyjdzie (z diet).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-31 10:34:19
Autor: jedrus
co wy z tymi telefonami??
W dniu 2011-03-31 09:35, .sp pisze:

Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
[...]

Bredzisz cos. To tak jakby w szkole uczyli:
Jak chcesz "skroic" nowa komorke uderzaj do babci/dziadka, bo mlodszy/silniejszy moze sie postawic.

Data: 2011-03-31 11:09:16
Autor: Sylwester Łazar
co wy z tymi telefonami??

Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
Innymi słowy wyobraź sobie scenkę rodzajową
Jedziesz rowerem - szybki bezpiecznie jeżdżący japiszon- zajeżdża drogę
cysternie z benzyną.
Szofer cysterny ... zmiatając ciebie  Zginęło ... jednego idioty. Nie
żałujemy ich.

Nawet nie musiałem nic pisać :-)
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematĂłw
i projektowania PCB

Data: 2011-03-29 20:49:46
Autor: masti
co wy z tymi telefonami??
Dnia pięknego Tue, 29 Mar 2011 18:30:46 +0200 osobnik zwany jedrus
wystukał:

Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.pregierz

pietnuję ukryte crosspostowanie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-29 20:17:39
Autor: Małyszomaniak
co wy z tymi telefonami??
[...]

ale co ja jestem trol jakiś czy co

Data: 2011-03-29 19:09:32
Autor: Piotr M
co wy z tymi telefonami??
Dnia 29-03-2011 o 16:24:29 Małyszomaniak <adasko@sramnaciebie.pl>  napisał(a):

Wy tak na poważnie o tych telefonach? Podnieca was zmiana co 3 miesiące  HTC na sratece czy samsunga XXX? Bo ten taki a ten sraki, jeden ma to a  tamten nie ma, ale za to ma co innego.

Nie zapominaj o pakietach, darmowych minutach, przedłużaniu umów i  zmianach operatorów.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-03-30 08:28:35
Autor: cisiek
co wy z tymi telefonami??
[...]

ciśka...
i nie co 3 miesiące, tylko co 30 w moim wypadku-stąd być może niepotrzebne dzielenie włosa na czworo
whatever, koncepcje innych autorów, żeby się napić z okazji wiosny, albo poczytać inne grupy - słuszne :-)

Data: 2011-04-01 13:31:56
Autor: J.F.
co wy z tymi telefonami??
[...]

Wiesz, niektorych podnieca. Kazdy ma jakies hobby - jeden telefony, inny samochody, trzeci panienki z agencji.

A nawet jak sie nie zmienia co 3 miesiace, to co pewien czas zachodzi problem - co kupic.
No wlasnie, co ? :-)

J.

Data: 2011-04-01 14:18:41
Autor: JoteR
co wy z tymi telefonami??
"J.F." napisał:

A nawet jak sie nie zmienia co 3 miesiace, to co pewien czas zachodzi problem - co kupic.

A nie rozważałeś, żeby jednak uprać?

I sio z pmtg, flejtuchu, bo my tu zmieniamy częściej, zwłaszcza teraz na wiosnę, gdy można już latać w sandałach.

JoteR

Data: 2011-04-01 15:09:30
Autor: Piotr M
co wy z tymi telefonami??
Dnia 01-04-2011 o 13:31:56 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Ankieta, w których z ww hobby najczęściej występuje zmiana modelu? ;P