co wybra膰

Data: 2012-09-24 20:38:11
Autor: megrims
co wybra膰
Data: 2012-09-24 20:55:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co wybra膰
W dniu 2012-09-24 20:38, megrims pisze:
http://www.einszweidrei.de/vt/vt2010-amsjb2011-130ifocusrs3mpsmeganecpleoncuprarscir1.htm

http://tiny.pl/hnmng

Kt贸re da najwi臋cej frajdy z jazdy?

Jeszcze pytasz? Jakby mnie by艂o sta膰, to z miejsca kupi艂bym 130i z tej listy. A jak nie to, to Megane. Reszta si臋 nadaje tylko do lansu. No - mo偶e poza Mazd膮, bo ma艂o rozpoznawalna w艣r贸d niewtajemniczonych.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-09-25 07:18:33
Autor: megrims
co wybra膰
[...]

W przysz艂ym roku b臋dzie A-Klasa w wersji AMG. A45. Ma mie膰 340 KM
z 2 litr贸w + turbo + 4WD. Do tego 4.6 sek do 100 km/h. Ciekawe ile
to b臋dzie kosztowa艂o. Do zabawy mo偶e by膰 fajne.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-09-25 20:06:37
Autor: Cavallino
co wybra膰

U偶ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k3qab2$3bl$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Znaczy Foka je藕dzi gorzej ni偶 ta Meganka, czy Ci si臋 wygl膮d mniej podoba?

Data: 2012-09-25 23:09:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co wybra膰
W dniu 2012-09-25 20:06, Cavallino pisze:

[...]

Je藕dzi gorzej, je艣li za jazd臋 uznajemy og贸艂, a nie tylko prost膮 startow膮. Pomimo wi臋kszej mocy, nie daje rady w zakr臋tach.

Data: 2012-09-26 17:14:10
Autor: Cavallino
co wybra膰

U偶ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k3t6hk$ec0$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Z danych z tej strony wynika, 偶e w艂a艣nie na prostej startowej ma jedyn膮 przewag臋.

Pomimo wi臋kszej mocy, nie daje rady w zakr臋tach.

Dziwne, foki s艂yn臋艂y raczej z dobrego prowadzenia.

Data: 2012-09-24 21:17:35
Autor: Rafa艂 Grzelak
co wybra膰
megrims wrote:

http://www.einszweidrei.de/vt/vt2010-amsjb2011-130ifocusrs3mpsmeganecpleoncuprarscir1.htm

http://tiny.pl/hnmng

Kt贸re da najwi臋cej frajdy z jazdy?

Nie ma 4x4, wiec pewnie rwd. Chyba, ze wolisz charakterystyke silnika z
turbo. Poza tym na papierze bmw jest najbardziej zwrotne.
Jedyne co, to tyle, ze jest prawie najciezsze z tej listy.

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-09-25 07:53:25
Autor: Mirek Ptak
co wybra
Dnia 2012-09-24 20:38,  *megrims* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:
http://www.einszweidrei.de/vt/vt2010-amsjb2011-130ifocusrs3mpsmeganecpleoncuprarscir1.htm

http://tiny.pl/hnmng

Kt髍e da najwi阠ej frajdy z jazdy?

Niewymienione :) - Astra OPC
http://www.mototube.pl/film/11796/ford-focus-st-vs-opel-astra-opc-- -test-magazynu-evo/

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-09-25 16:27:16
Autor: megrims
co wybra
W dniu 2012-09-25 07:53, Mirek Ptak pisze:
[...]

Do opla mam szczeg髄ny sentyment. Gdyby robili omege, to do dzisiaj bym
ni je糳zi. Ja teraz rozwa縜m te Megane RS. Nawet 砤dne i na najmniej to 140 z wszystkich wymienionych w te禼ie. Chocia co 4WD te by硂by
fajne. np. Golf R. Nie wiem - zastanawiam si.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-09-25 18:37:42
Autor: t慰
co wybra
Mirek Ptak wrote:

Niewymienione :) - Astra OPC
http://www.mototube.pl/film/11796/ford-focus-st-vs-opel-astra-opc-- -
test-magazynu-evo/

Super, tylko w te艣cie, jest nowy ST, kt贸ry je藕dzi du偶o gorzej od starego RS-a.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-09-25 18:54:24
Autor: t慰
co wybra
megrims wrote:

http://www.einszweidrei.de/vt/vt2010-
amsjb2011-130ifocusrs3mpsmeganecpleoncuprarscir1.htm

http://tiny.pl/hnmng

Kt贸re da najwi臋cej frajdy z jazdy?

Z tego zestawienia kupi艂bym Focusa RS, ale koniecznie musi by膰 czarny, 偶eby nie by艂o wida膰 tych wszystkich wiejskich spojler贸w. Jak na FWD raczej nie ma konkurencji, mo偶na tez 艂atwo zrobi膰 z niego ok. 350 KM. I to jego R5 brzmi prawie jak V8.

130i nie jecha艂em, ale ten model mi jako艣 zupe艂nie nie le偶y, wygl膮da jak "du偶e" BMW kt贸remu kto艣 ujeba艂 ty艂 i przyspawa艂 z Hyundaia (b臋d膮c sprawiedliwym, to Hyundai 艣ci膮gn膮艂 stylistyk臋 ty艂u od BMW, ale faktem jest, 偶e obecnie wygl膮daj膮 podobnie). Poza tym ma silnik wolnoss膮cy, wi臋c w prosty spos贸b nic z nim ciekawego nie zrobisz, a 258 KM to nie jest jaka艣 kosmiczna moc.

MPS jest fajna, tyle, 偶e od Mazdy do Forda droga w sumie nie jest daleka, a ma o 45 KM mniej, wi臋c po co? ;) Plus dla Mazdy taki, 偶e jest 艂adniejsza, cho膰 troch臋 damska.

Megane to auto dla kobiety. Nawet si臋 kobieco nazywa i ma kobiecy emblemat -- taka kwadratowa wagina. Leon to auto nie wiem dla kogo, wygl膮da jak jaka艣 powalona mydelniczka. W dodatku wszystkie Seaty wygl膮daj膮 w ten spos贸b ju偶 od paru lat i trudno je odr贸偶ni膰. No, opr贸cz tego, kt贸ry wygl膮da jak stare A4. Nie ogarniam, po co kto艣 kupuje Seata. Po za tym 2.0 TFSI beznadziejnie brzmi. Scirocco nigdy bym nie kupi艂. Ju偶 Golf jest brzydki i kojarzy si臋 z autem dla dziada, a Scirocco wygl膮da jak rozdeptany Golf. Nie pojmuj臋, sk膮d te ochy i achy nad tym autem. :)

Dlaczego nie kupisz Imprezy? Fakt, wygl膮da prawie jak Lanos, ale przynajmniej fajnie je藕dzi. Zbyt oczywista?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

co wybra膰