co wybrać zamiast mojego auta idealnego

Data: 2015-02-07 22:27:54
Autor: RB
co wybrać zamiast mojego auta idealnego
witam

http://otomoto.pl/chrysler-grand-voyager-iv-7-osob-stolik-kamera-cofania-limited-C35688011.html

ta firma sprzedaje trochę tego. - więc można coś wybrać , import USA,
i jeszcze kilka firma też to sprowadza w rożnym roczniku i cenie .

Potrzebuje duży samochód ponieważ wożę dużo narzędzi potrzebnych i nie potrzebnych

Lub jakieś duże kombi np.
mercedes e
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-240-w211-salon-auto-idea-warszawa-C34384999.html

volvo v70
http://otomoto.pl/volvo-v70-iii-volvo-v70-polska-85000km-2008r-C35570034.html

wszystko benzyna do zgazowania

czytam po forach i sam nie iwm co wziąść.

Aktualnie mam OPEL Omega 2.2 rocznik 2002
aktualny przebieg 645 000 km
od 200 000 drugi silnik
i właśnie dziś rzygnął olejem - w poniedziałek bedę wiedział czy go jeszcze uratuje

Pozdrawiam

Robert

Data: 2015-02-07 22:29:34
Autor: RB
co wybrać zamiast mojego auta idealneg o
przepraszam nie tu miało iść

Data: 2015-02-07 22:30:32
Autor: RB
co wybrać zamiast mojego auta idealneg o
jednak tutaj miało iść

przepraszam

co wybrać zamiast mojego auta idealnego