co wybrać?

Data: 2012-09-20 03:41:48
Autor: Dman666
co wybrać?
On Thursday, September 20, 2012 11:46:45 AM UTC+2, (unknown) wrote:

Ze względu na ostatni punkt, oraz na to że siostra ma 180cm wzrostu

raczej odpadają typowo miejskie pierdzidełka w rodzaju Corsy itp. Na

początku poważnie braliśmy pod uwagę  Mercedesa A klasę (W168) -

krótki i poręczny w mieście a jednocześnie dość przestronny i wygodny

dla wysokich osób, jednak tani w eksploatacji ten samochód raczej nie

będzie, do tego jest bardzo twardy a na codzień ma być użytkowany we

Wrocławiu

Napisze troche na przekor Tobie wlasnie o w168 (porod wielu aut dla swierzego kierowcy okazalo sie bezkonkurencyjne):

-ESP w standardzie - wybaczy bledy mlodemu kierowcy. Zadne z aut w tym przedziale cenowym tego nie daje.
-poduszek tez nie poskapili
-jeden z najwiekszych (jesli nie najwiekszy) bagaznik w segmencie
-mozliwosc przesuniecia tylnych foteli do przodu i powiekszenie kufra
-mozliwosc wywalenia tylnych foteli pojedynczo w prosty sposob - robisz bagazowke
-ogolnie kabina duzo przestronniejsza niz auta w wyzszych segmentach (ja mam 189 cm)
-silniki benzyna latwe do gazu (motory raczej slabowite, ale masa budy niewielka wiec dynamika jest przyzwoita)
-rozrzad na lancuchu - odpada dodatkowy tysiak po kupnie
-szukac wersji poliftowych po 2001 najlepiej LONG (20cm dluzszy)- sporo mankamentow usunieto, bezawaryjny, mniej koroduje
-wiekszosc egzemplarzy dobrze wyposazona

Najwieksze wady:

-twardy jak jasna cholera - ja zalozylem opony z wyzszym profilem i jest OK.. Za to prowadzi sie jak gokart (zwarty, zwinny, dla mnie do miasta idealny)
-serwis w mechanika, ktory zna takie auta ( w stodole nie wszystko da sie naprawic)

Przy wyborze dla podobnego jak Twoje kryterium ( u mnie bylo ASB jako wymog) wygral z:

-Hyundai Matrix/Getz
-Chrysler PT Cruiser
-Pug 207/307
-Xsara Picasso
-Toyota Corolla
-Chrysler Sebring/300C

Tu masz fajny np:
http://allegro.pl/a-klasa-long-elegance-full-opcja-skora-klima-01r-i2643451597.html
--
Dman666

Data: 2012-09-20 04:07:47
Autor: Dman666
co wybrać?
On Thursday, September 20, 2012 12:41:48 PM UTC+2, Dman666 wrote:

Napisze troche na przekor Tobie wlasnie o w168 (porod wielu aut dla swierzego >kierowcy okazalo sie bezkonkurencyjne):

"Swiezy" :-) --
Dman666

Data: 2012-09-20 16:58:15
Autor: Cavallino
co wybrac?

Uzytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:493f152f-b92b-486e-acde-42ca6802cee0@googlegroups.com...
On Thursday, September 20, 2012 12:41:48 PM UTC+2, Dman666 wrote:

Napisze troche na przekor Tobie wlasnie o w168 (porod wielu aut dla swierzego >kierowcy okazalo sie bezkonkurencyjne):

"Swiezy" :-)

A kto w nim rodzil? ;-)

Data: 2012-09-20 15:07:38
Autor: Dman666
co wybrac?
On Thursday, September 20, 2012 4:58:13 PM UTC+2, Cavallino wrote:

> "Swiezy" :-)

A kto w nim rodzil? ;-)

Zesral sie goly na rogu stodoly... wystarczy koniu? ;-)
Stary kon z Ciebie i takie "smaczki" wyciagasz....nosztoperwersja ;-)
--
Dman666

Data: 2012-09-20 15:11:37
Autor: Dman666
co wybrac?

Do Twojej wiadmosci: Ceeda tez bralem pod uwage i niestety ... (z calym szacunkiem do obecnych koreancow, ktorych stawiam (prawie) wyzej od japonskich) ;-P

--
Dman666

Data: 2012-09-21 18:37:30
Autor: Cavallino
co wybrac?

Uzytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:05c77c22-1a2e-457b-8b33-c51c12163dc5@googlegroups.com...

Do Twojej wiadmosci: Ceeda tez bralem pod uwage i niestety ... (z calym szacunkiem do obecnych koreancow, ktorych stawiam (prawie) wyzej od japonskich) ;-P

Eeee tam, nowy Ceed juz nie jest tak konkurencyjny jak byl 5 lat temu.
Latka polecialy, a poprawiono glównie wyglad blaszek, fotele nawet popsuli, bo jakims badziewiem zamiast weluru (chocby na siedzisku) sa obite.

Data: 2012-09-22 13:35:40
Autor: Dman666
co wybrac?
On Friday, September 21, 2012 6:37:27 PM UTC+2, Cavallino wrote:
Eeee tam, nowy Ceed juz nie jest tak konkurencyjny jak byl 5 lat temu.
Latka polecialy, a poprawiono glównie wyglad blaszek, fotele nawet popsuli, bo jakims badziewiem zamiast weluru (chocby na siedzisku) sa obite.
Koniu,
pisalem o "starym"...zobacz jaki budzet kupujacego ;-)
--
Dman666

Data: 2012-09-23 08:09:31
Autor: Cavallino
co wybrac?

Uzytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:226d69fb-4768-452a-985e-875bf895d433@googlegroups.com...
[...]

Starego tym bardziej to dotyczy, zawsze znajdziesz auto mlodsze i tansze, za to mniejsze, a dla jednej osoby Ceed jest za duzy po prostu.

co wybrać?