co wybrac?

Data: 2014-08-24 03:04:33
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
Witam,
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-08-25
Znowu nie wiem, co wybrac.
Na 'Wielkim Pieknie' juz bylem (polecam)...
Chyba wybiore tego 'Franka', ale to jakis dziwaczny film.
--
TA

Data: 2014-08-24 12:25:06
Autor: Skylla
co wybrac?
W dniu 2014-08-24 o 03:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Widziałem to:
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3163
i mogę polecić. Być może nawet pisałem tutaj o tym filmie.
Osobiście lubię też kino francuskie, więc zobaczyłbym chętnie:
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3804
tym bardziej, że to chyba film bardziej o więzi duchowej niż pożądaniu (te tłumaczenia tytułów...)
S.

Data: 2014-08-26 03:53:01
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
In article <ltcehd$t6i$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3804
tym bardziej, że to chyba film bardziej o więzi duchowej niż pożądaniu (te tłumaczenia tytułów...)
W koncu, calkiem przypadkiem, trafilem na tego Franka.
--
TA

co wybrac?