co wybrac?

Data: 2014-10-12 15:43:02
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
Witam,
Ja zwykle dylemat:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-10-13
'Dawca pamieci' czy 'Rio'?
A ta 'Warszawa 1935'?
--
TA

Data: 2014-10-12 19:37:54
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Sun, 12 Oct 2014 15:43:02 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-10-13
'Dawca pamieci'

"Dawca pamieci" jest nedzny. Schemat powielany wielokrotnie - szlachetny
zbuntowany, ktory swoja niezlomna postawa ratuje ludzkosc utrzymywana
kosztem czlowieczenstwa w ciepelku aksamitnego totalitaryzmu przez
wykolejonych inzynierow spolecznych. Sztuczzne, lzawe do wyrzygania,
drewniane aktorstwo, bylo 100 razy. Kiepski Bridges, kiepska Streep, cala
reszta tez slabo. Ladna Odeya Rush ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-12 21:02:53
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?

napisał(a):

> [...]

wykolejonych inzynierow spolecznych. Sztuczzne, lzawe do wyrzygania,
drewniane aktorstwo, bylo 100 razy. Kiepski Bridges, kiepska Streep, cala
Szkoda, lubie Bridgesa.
Meryl Streep slaba tez trudno mi sobie wyobrazic.
:-(
--
TA

Data: 2014-10-13 09:27:50
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Sun, 12 Oct 2014 21:02:53 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Meryl Streep slaba tez trudno mi sobie wyobrazic.

Chyba po prostu nie miala czego zagrac. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-13 08:44:48
Autor: Mirek Ptak
co wybrac?
Dnia 2014-10-12 19:37,  *Maciek* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Znaczy - trzeba będzie obejrzeć :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-10-14 15:10:35
Autor: pawell32
co wybrac?
W dniu 2014-10-12 o 15:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Ja zwykle dylemat:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-10-13
'Dawca pamieci' czy 'Rio'?
A ta 'Warszawa 1935'?

bogowie - b. dobra pozycja

Data: 2014-10-15 02:16:49
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
In article <m1j7cd$5nm$1@node1.news.atman.pl>,
 pawell32 <pawell@net-sat.pl> wrote:

W dniu 2014-10-12 o 15:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

bogowie - b. dobra pozycja

Ale to nowosc jest.
A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
--
TA

Data: 2014-10-15 13:49:33
Autor: Qrczak
co wybrac?
Dnia 2014-10-15 02:16, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
[...]

Ale już wiesz przynajmniej, na co i¶ć za pół roku.

Data: 2014-10-15 19:24:04
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Wed, 15 Oct 2014 02:16:49 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.

"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-15 21:43:26
Autor: FEniks
co wybrac?
napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

Suchar. ;)

Ewa

Data: 2014-10-15 23:38:33
Autor: Fragi
co wybrac?

napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

Suchar. ;)

Namoczony da się przełkn±ć ;)

--
Pozdrawiam,
M.

Data: 2014-10-16 16:13:56
Autor: FEniks
co wybrac?

napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

Suchar. ;)

Namoczony da się przełkn±ć ;)

W coli, piwie, czy czym¶ mocniejszym?

Ewa

Data: 2014-10-16 18:09:25
Autor: Qrczak
co wybrac?
napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

Suchar. ;)

Namoczony da się przełkn±ć ;)

W coli, piwie, czy czym¶ mocniejszym?

Najlepiej odkaża czysty spiryt.

Data: 2014-10-19 23:49:13
Autor: Fragi
co wybrac?

napisał(a):

A ja chodze na starocie, w ramach taniego poniedzialku.
"Dawca pamieci" jest z sierpnia tego roku :)

Suchar. ;)

Namoczony da się przełkn±ć ;)

W coli, piwie, czy czym¶ mocniejszym?

Co najmniej w mocniejszym piwie ;)