co wybrac?

Data: 2014-12-14 15:10:07
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
Witam,
Jak zwykle nie moge sie zdecydowac...
http://www.kinoluna.pl/repertuar zakladka 15.12
'Boyhood', 'Gottland'. 'Jeziorak', Zblizenia' czy 'Sluzby specjalne'
--
TA

Data: 2014-12-14 15:50:44
Autor: Qrczak
co wybrac?
Dnia 2014-12-14 15:10, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
Witam,
Jak zwykle nie moge sie zdecydowac...
http://www.kinoluna.pl/repertuar zakladka 15.12
'Boyhood', 'Gottland'. 'Jeziorak', Zblizenia' czy 'Sluzby specjalne'

Polski dzień jak widzę...
O niektórych tytułach dowiedziałam się z listy.

Boyhood widziałam, ale jakoś specjalnie nie wrył się w pamięć.
Na Służby dziób ostrzę, ale nie wiem, czy mnie nie rozczaruje jak większość polskich "najbardziej na świecie romantycznych komedii"
Jeziorak bym obejrzała z powodu Jowity - to obecnie jedna z niewielu prawdziwych aktorek.
W Pręgach mnie Piekorz nie porwała, nie wiem, czy Zbliżenia by to mogły zmienić.

Na cokolwiek idź.

Data: 2014-12-14 17:51:52
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Sun, 14 Dec 2014 15:10:07 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

(...)

O "Jezioraku" slyszalem bardzo pozytywne opinie. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-12-14 21:41:55
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
In article <142jx3hd7hapa$.qsgww171rt9a.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Sun, 14 Dec 2014 15:10:07 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

(...)

O "Jezioraku" slyszalem bardzo pozytywne opinie.

Wiec 'Jeziorak' czy 'Sluzby specjalne'?
--
TA

Data: 2014-12-14 22:27:19
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Sun, 14 Dec 2014 21:41:55 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Wiec 'Jeziorak' czy 'Sluzby specjalne'?

Ja bym wybral "Jeziorak". --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-12-15 09:35:27
Autor: pawell32
co wybrac?
W dniu 2014-12-14 o 21:41, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

O "Jezioraku" slyszalem bardzo pozytywne opinie.

Wiec 'Jeziorak' czy 'Sluzby specjalne'?

ja byłem na służbach specjalnych i b. mi się podobały,
jeziorak na razie odpuściłem, ale może też sprawdzę.

Data: 2014-12-15 20:03:35
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
In article <m6m6gg$7lv$1@node1.news.atman.pl>,
 pawell32 <pawell@net-sat.pl> wrote:

> Wiec 'Jeziorak' czy 'Sluzby specjalne'?

ja byłem na służbach specjalnych i b. mi się podobały,
jeziorak na razie odpuściłem, ale może też sprawdzę.

No dobra, g.20:00
Zostaly tylko Sluzby specjalne...
--
TA