co wybrac?

Data: 2015-06-21 15:36:35
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?
Witam,
Co wybrac?
Jak zwykle dylemat przed poniedzialkiem:
http://www.kinoluna.pl/repertuar#tab_1 zakladka 22:06
Dzikie historie - podobno niezle, ale nie moje klimaty...
Reszta nic mi nie mowi...
--
TA

Data: 2015-06-21 20:14:32
Autor: grzessiek
co wybrac?
Dzikie historie - podobno niezle, ale nie moje klimaty...

fajny, bezpretensjonalny, życiowy film. a właściwie zestaw kilku, krótkich historyjek. IMHO pierwsza jest najsłabsza.

g.

Data: 2015-06-21 22:13:42
Autor: FEniks
co wybrac?
W dniu 2015-06-21 o 20:14, grzessiek pisze:
Dzikie historie - podobno niezle, ale nie moje klimaty...

fajny, bezpretensjonalny, życiowy film. a właściwie zestaw kilku, krótkich historyjek. IMHO pierwsza jest najsłabsza.

E tam, pierwsza jest jedną z lepszych.

Ewa

Data: 2015-06-21 22:13:22
Autor: FEniks
co wybrac?
W dniu 2015-06-21 o 15:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

"Dzikie historie" - koniecznie!

Ewa

Data: 2015-06-25 23:53:28
Autor: Ghost
co wybrac?

Użytkownik "FEniks"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55871ae4$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

WY-PIER-DZIS-TE

Chociaż nie wiem czy procenty z choya nie mają wpływu na ocenę :-D

Data: 2015-06-27 11:44:11
Autor: FEniks
co wybrac?
W dniu 2015-06-25 o 23:53, Ghost pisze:

[...]

A już się bałam, że tylko mnie ten film tak przewałkował.

Chociaż nie wiem czy procenty z choya nie mają wpływu na ocenę :-D

Mogą mieć.

Ewa

Data: 2015-06-22 14:07:41
Autor: Maciek
co wybrac?
Dnia Sun, 21 Jun 2015 15:36:35 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,

"Dzikie historie" sa takie sobie - kino latino/hiszpanskojezyczne zaczelo
troche zjadac wlasny ogon. Na pewno jest to jednak znacznie lepszy film niz
nedzni "Zabojcy bazantow". Pozostalych nie znam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-24 02:32:12
Autor: Titus Atomicus
co wybrac?

napisał(a):

> [...]

troche zjadac wlasny ogon. Na pewno jest to jednak znacznie lepszy film niz
nedzni "Zabojcy bazantow". Pozostalych nie znam.

E, wybralem 'Dzikie historie'.
I nie zaluje.
--
TA