co wybrać

Data: 2011-01-20 19:53:10
Autor: Krycha
co wybrać
Według Was w jakiej porze roku są najniższe ceny na rowery?

Krycha

-
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-01-20 20:47:26
Autor: kml
co wybrać

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iha0mn$mo3$1mx1.internetia.pl...
Według Was w jakiej porze roku są najniższe ceny na rowery?

Różnie. Bardzo często w zimę nie ma rozmiarów albo kolorów etc. Jeżeli znajdziesz rower, który Ci pasuje i cena jest ok to go po prostu kup. Im bliżej ciepłej pory roku tym ceny wyższe.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-01-23 15:28:35
Autor: Ignac
co wybrać

  Krycha zobacz co oferuje allegro.W załączeniu podaje Ci
  takie oto propozycje które szybko wyguglałem.
  Bardzo interesujący cenowo jest ten sektor classic za 799zł.

  Ignac

Data: 2011-01-23 15:33:05
Autor: Ignac
co wybrać
Data: 2011-01-23 17:03:17
Autor: Krycha
co wybrać
W dniu 2011-01-23 15:33, Ignac pisze:
   Oto linki:

    http://allegro.pl/rower-sektor-classic-28-alu-damka-shimano-gratis-
i1412322993.html

    http://allegro.pl/wyprzedaz-damka-kross-tonne-28-trekking-polecam-
i1413653604.html

Jest jeden zasadniczy feler kupowania na odległość.
Jak tu "i nie zapomnij o wypróbowaniu!".

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2011-01-23 18:03:47
Autor: Ignac
co wybrać

Jest jeden zasadniczy feler kupowania na odległość.

Jak tu "i nie zapomnij o wypróbowaniu!".

Pozdrawiam Krycha.

  ...rzeczywiście o "wypróbowaniu zapomniałem" ale tymi linkami
  chciałem Ci zwrócić uwagę na komponenty roweru.
  Jak coś kupisz to pochwal się może znowu bedzie jakiś asumpt   do dyskusji...i jeszcze jedno kiedy byś nie kupiła roweru to i tak
  w okresie gwarancji przejździsz np. 2 razy przez wiosne,lato i jesień   a teraz jest najtaniej...jeszcze przez luty.
    pozdrawiam
  Ignac --

Data: 2011-01-23 20:54:06
Autor: Krycha
co wybrać
W dniu 2011-01-23 15:33, Ignac pisze:
   Oto linki:

    http://allegro.pl/rower-sektor-classic-28-alu-damka-shimano-gratis-
i1412322993.html

Nie wiem jak oni przygotowali tę stronę, ale nie mogę obejrzeć jej na całej szerokości.
Przesunąć w prawo się nie da, bo nie ma "suwaka" na dole do przesunięcia.
Nie mogę wobec tego zobaczyć całego opisu jak i zdjęcia.
Trudno mi wobec tego zapoznać się z komponentami roweru. :-(

Krycha.

Data: 2011-01-23 21:24:22
Autor: Ignac
co wybrać
> [...]

Nie mogę wobec tego zobaczyć całego opisu jak i zdjęcia.

Trudno mi wobec tego zapoznać się z komponentami roweru. :-(

   ...a spróbuj skopiować do okienka google-a np.tak:
  -naprowadz kursor na początek link-a naciśnij lewy klawisz    myszki i go zaciąg ( na niebiesko)
  -przyciśnij klawisz Ctrl i trzymając go naciśnij literkę c (na klawiaturze)
  -otwórz strone google i kliknij w okienko lewym klawiszem myszki
  -ponownie naciśnij klawisz Ctrl i trzymając go nacisnij literkę v
    przepraszam za łopatologię

   ...Krysiu chciałem jeszcze Cię zapytać czy ten twój stary rowerek
   nie jest przypadkowo zielony i czy ma koszyk na przedniej kierownicy ?

   Ignac

Data: 2011-01-24 13:58:03
Autor: Krycha
co wybrać
W dniu 2011-01-23 21:24, Ignac pisze:
(...)
[...]

Nastąpiło nieporozumienie. Nie napisałam, że nie potrafię otworzyć tego linku. Ctrl+c i ctrl+v to codzienność, szczególnie jak link jest "łamany".
Widzę tę ofertę sprzedaży, ale jak przechodzę do jej opisu (przesuwam rolkę na myszy :-)), to opisy i obrazy "nie mieszczą się" na moim ekranie i nie mogę przesunąć obrazu, bo nie istnieje na dolnym pasku "suwak" do przesuniecia, aby wyświetlić dalszą część obrazu.
Natomiast opis (nawet tego co nie widać) ściągam do worda stosując
zaznacz tekst oraz  ctrl+c i ctrl+v.
Tyle celem wyjaśnienia.

A'propo roweru, to mój najstarszy rower jest faktycznie koloru zielonego, taka morska zieleń, produkcja z 1959 roku firmy Romet,
a na ramie jest napisane NIMFA.
Koszyk jeden na bagażniku, a od minionego roku drugi z przodu.
Bardzo przydatne do wożenia zakupów oraz różnych rzeczy z i na działkę.
:-) :-)

Pozdrawiam Krycha.