co wybrać :) przedłużenie umowy Plus

Data: 2010-09-22 01:15:23
Autor: plusz
co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
skończyła mi się umowa w Plusie - firmowa.

mam pakiet kwotowy 50 zł netto i nokię E51 która jest ok (poza tym, że
czasami się wiesza)
wydzwaniam połowę, do wszystkich operatorów po równo, bez
stacjonarnych

korzystam z internetu - do 20 MB
3-5 razy do roku korzystam z roamingu - przez 1-2 tygodnie, 5-10
rozmów

Czy ktoś analizował może ostatnio ofertę Plusa i może mi podpowiedzieć
jaka taryfa może być dla mnie najbardziej korzystna i jaki telefon
wybrać?

--
plusz

Data: 2010-09-22 10:30:21
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-22 10:15, plusz pisze:
[...]

pogadaj najpierw z konsultantem bo jak dobrze pogadasz to dostaniesz coś co będzie odpowiadało potrzebom

i jaki telefon
wybrać?

chłopie masz 3 lata ? wybierz taki jak ci odpowiada, skąd ktoś ma wiedzieć jaki ci będzie pasował z aktualnej oferty ? zapytaj co dają a potem kombinuj

Data: 2010-09-22 02:51:35
Autor: plusz
On Sep 22, 10:30 am, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:

pogadaj najpierw z konsultantem bo jak dobrze pogadasz to dostaniesz coś
co będzie odpowiadało potrzebom
i jaki telefon

od tego zacząłem, niestety konsultant widzi to samo co ja w internecie
- tylko chyba mu strona się nie wiesza
on nie wie co może mi dac i pyta co chcę

chłopie masz 3 lata ? wybierz taki jak ci odpowiada, skąd ktoś ma
wiedzieć jaki ci będzie pasował z aktualnej oferty ? zapytaj co dają a
potem kombinuj

odpowiedź konsultanta to: mamy prawie wszystkie telefony, proszę coś
wybrać
zawsze używałem nokię, ale ostatnie modele schodzą "na psy" więc
zastanawiam się czy w ogóle istnieje alternatywa

pytam na grupie, ponieważ mogło się okazać, że niedawno ktoś kto miał
nokie e51 odnawiał umowę i na przykład wybrał nokie e52 lub e55 za 245
netto

poza tym, aby rozmawiać z konsultantem, muszę wiedzieć co udało się
uzyskać innym - jak podpiszę umowę, to również się podzielę ta
informacją
obecnie rozważam właśnie nokie e52  lub zmianę pakietu na 30 zł netto
i nie podpisywanie żadnej umowy.

--
plusz

Data: 2010-09-22 16:50:24
Autor: ąćęłńóśźż
co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
Także rzuciłem okiem na Nokię E52, tyle tylko że pomimo iż droższy od E51, to nie wynika wprost ze znanych mi źródeł, że na E52 da
się zainstalować aplikację Blackberry (na E51 była).

-- -- -

obecnie rozważam właśnie nokie e52  lub zmianę pakietu na 30 zł netto i nie podpisywanie żadnej umowy.

Data: 2010-09-22 10:27:11
Autor: plusz
On Sep 22, 4:50 pm, ąćęłńóśźż <antys...@interia.pl> wrote:
Także rzuciłem okiem na Nokię E52, tyle tylko że pomimo iż droższy od E51, to nie wynika wprost ze znanych mi źródeł, że na E52 da
się zainstalować aplikację Blackberry (na E51 była).

co to jest aplikacja blackberry?  czyżby do serwerów blackberry mżna
było sie podpiąć?

--
plusz

Data: 2010-09-23 11:28:45
Autor: 666
co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
No tak.

Nie musisz mieć koniecznie komórki oryginalnej Blackberry.

Możesz mieć jeden z kilku innych modeli (m.in. niektóre Nokie i Ericcsony), załadować aplikację Blackberry i włączyć usługę BIS.

Tyle ze zdaje się Nokia oferując własny Nokia mail odchodzi od oferowania aplikacji Blackberry na swoje słuchawki.

Stąd moje pytanie, czy E52 da się załadować aplikacją Blackberry, np. od modelu E51 ?
THX

Data: 2010-09-22 12:33:16
Autor: M
co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
Napisać rezygnacje... z Plusa i prosbe o przeniesienie nr do Play
.....moze dadza 10x100min na 10 miesiecy bez podpisywania umowy !!! ( ja dostalem  !)

Jesli nie to dowony prepaid bo TANIEJ !  niz abonament  50 PLN
Telefon na wolnym rynku  nawet na raty! bo wyjdzie taniej niz kupic tel od plusa nawtet  w skali  1 roku

Data: 2010-09-22 19:46:41
Autor: TGor
co wybraĂŚ :) przedÂłuÂżenie umowy Plus
On 2010-09-22 12:33, M wrote:
> bo wyjdzie taniej niz kupic tel od
> plusa nawtet  w skali  1 roku

A jak nie wyjdzie?
Taniej wychodza chyba telefony z mocno dolnej półki w abonamencie równym najniższemu doładowaniu...

Wszystkie inne wychodzą za podobne lub

Data: 2010-09-22 20:28:17
Autor: M
co wybraa :) przed3u?enie umowy Plus
A jak nie wyjdzie?
Taniej wychodza chyba telefony z mocno dolnej półki w abonamencie równym
najniższemu doładowaniu...

Wszystkie inne wychodzą za podobne lub

60PLN Elastyczna w + to tylko 110min

.....czlowiekowi potrzeba  60min bo nie wydzwaniaa

Cyrograf +  na 24miesice + TARYFA Elasyczn za 33.66
i omnia II za 970  ( dolna polka ???)
gdy w sklepie jest za 1000 :-))) PO CO  ???

Simplus  0.29 PLN z rozmowe do + , 0.29 z minute do Ery  + 0.51 z min do
Play
okolo 20PLN !!! 100 w kieszeni po roku i bez cyrografu czekm na jakas
promocje max

co wybrać :) przedłużenie umowy Plus