co z "pancernym" zawieszeniem?

Data: 2011-03-28 21:27:47
Autor: Hinek
co z "pancernym" zawieszeniem?
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał

Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej dorównuje?

Jeep Cherokee XJ, Terrano II, Suzuki Samurai, Hyunday Galloper,
Nissan Patrol i podobne.
Astra jednak im nie dorownuje.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-03-29 11:24:20
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie wiem co ile robi się zawieszenie w terenówkach ale w rzeczonej Astrze sworznie wahaczy przednich, łączniki stabilizatora, końcówki dr. kier. zwykle wytrzymują jakieś 150-200kkm, drążki kierownicze zwykle > 230kkm, (wszystkie elementy Lemforder, TRW, Moog kosztują jakieś 80-100zł/szt), amortyzatory jak to na polskich drogach standardowo 100-150kkm, poza tym nie robi się nic, więc chyba nie jest źle jak na samochód osobowy,

brat

co z "pancernym" zawieszeniem?