co z "pancernym" zawieszeniem?

Data: 2011-03-28 21:37:02
Autor: Artur Maśląg
co z "pancernym" zawieszeniem?
W dniu 2011-03-28 21:17, M1SLQ pisze:
Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
dorównuje?

Skoro dajesz przykład compactu to lepiej od takowej astry sprawować
się będzie corolla E11.

Data: 2011-03-29 22:18:39
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:imqofk$8n4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tak, to prawda, mogę potwierdzić. Przez dziewięć lat wymieniłem w tym aucie radio, przednią szybę rozwaloną kamyczkiem oraz naprawiłem wajchę do otwierania bagażnika (się była ułamała po rozdeptaniu). Klocki przednie przejechały 86 tys, tylne do 150 nie zdążyły się zużyć. Wszystkie części zawieszenia oryginalne od nowości, przy sprzedaży sprawdzone jeszcze raz przez nowego właściciela - łożyska, amorki itp. bez poważniejszych śladów zużycia.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

co z "pancernym" zawieszeniem?