Data: 2011-03-28 23:58:43 | |
Autor: =Marcos= | |
co z "pancernym" zawieszeniem? | |
Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN maj± zawieszenie autentycznie odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Co¶ jeszcze jej dorównuje? To może zabrzmieć nieprawdopodobnie, ale Peugeot Partner I jest OK. Aktualnie ma 270kkm (mamy go od pocz±tku). Robili¶my przy nim 2x wahacze (mniej więcej co 120kkm) i tyln± belkę (przy 250kkm). Wszelkie stabilizatory, dr±żki, sprężyny, amortyzatory - wszystko od nowo¶ci do dzi¶ jest OK. I żeby było jasne - zazwyczaj jeĽdzi pełny, a czasem również przeci±żony. Na ¶l±skich drogach. -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia |
|
Data: 2011-03-29 08:52:30 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
co z "pancernym" zawieszeniem? | |
Witam serdecznie.
To może zabrzmieć nieprawdopodobnie, ale Peugeot Partner I jest OK. Aktualnie ma 270kkm (mamy go od pocz±tku).To brzmi prawdopodobnie. W CR-V po 315kkm i 6 latach, kiedy oddałem j± na przetarg, zawieszenie było w cało¶ci oryginalne. Podobnie w Civic-u. Tyle, że Civic-kiem zwalniałem przed dziurami i garbami spowalniaj±cymi a CR-V nigdy. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-03-29 08:55:23 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
co z "pancernym" zawieszeniem? | |
W dniu 2011-03-29 08:52, newsartmediaWYTNIJTO@op.pl pisze:
Witam serdecznie. To, że było oryginalne to jeszcze nic nie znaczy... -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|