co z papierami Sanwila

Data: 2009-09-17 11:33:13
Autor: szczypi0r
co z papierami Sanwila
Witam.

Miałem ostatnio dłuższy urlop (kilka miesięcy) od giełdy związany z brakiem koncepcji w obrocie papierem w czasie kryzyzu.
Zaglądam w notowania, a tu nie ma SNW.
Czy po zmianie statutu akcje Sanwila przestały być notowane, czy może mają inną nazwę ? Czy może to jest związane ze scaleniem ?

Czy może mnie ktoś oświecić co z akcjami SNW ?

Pozdrawiam
Szczypi0r

Data: 2009-09-17 11:38:41
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
co z papierami Sanwila
Chyba źle szukasz, sanwil jest ciągle notowany.
DJ

Data: 2009-09-17 12:05:25
Autor: michaça
co z papierami Sanwila
Czy po zmianie statutu akcje Sanwila przestały być notowane, czy może mają inną nazwę ?
sa chyba notowane pod ta sama nazwa ale nie na ciaglych tylko na 2 fixingach (jak inne groszowkowe, smieci o malej plynnosci badz duzych wahaniach kursu i spekulacyjne perly typu ADD - poczytaj o alertach na DGPW i 2 fixingach)

Data: 2009-09-17 12:20:28
Autor: Krzysztof Szczypiorski
co z papierami Sanwila

[...]

Dzięki za szybkie info.