co z plusa na sprzedaz?

Data: 2009-11-14 14:44:04
Autor: DUZY
co z plusa na sprzedaz?
Cześć,

mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wziąc do odsprzedazy na
allegro
tak aby najwięcej wyciągnąć?

Data: 2009-11-14 15:32:49
Autor: qwerty
co z plusa na sprzedaz?
Użytkownik "DUZY" <spam@maly.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hdmcr9$e09$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Cześć,

mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wziąc do odsprzedazy na
allegro
tak aby najwięcej wyciągnąć?

Sprzedaj mózg. Jak widać nie korzystasz z niego, więc nie jest ci potrzebny.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2009-11-14 18:38:01
Autor: Tomaszek
co z plusa na sprzedaz?
DUZY pisze:
: )

Tu się nie ma z czego śmiać - kodowanie znaków masz ustawione po prostu wspaniale.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

co z plusa na sprzedaz?