co z tym play !!!

Data: 2009-12-14 14:06:06
Autor: jest
co z tym play !!!
Ł±czę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkana¶cie minut reset  telefonu.
Na infolinii oczywi¶cie nikt nie odpowiada

Data: 2009-12-14 14:23:18
Autor: hephalump
co z tym play !!!
jest pisze:
Ł±czę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkana¶cie minut reset telefonu.
Na infolinii oczywi¶cie nikt nie odpowiada

To play w ogóle ma edge? Ja my¶lałem, że u nich internet to tylko 3G.

--
<<¶mierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-12-14 14:27:37
Autor: Baluu
co z tym play !!!
Play - zer dla skner.

Data: 2009-12-14 17:21:05
Autor: Tomek
co z tym play !!!

Użytkownik "hephalump" <bedechcial@topodam.pl> napisał

To play w ogóle ma edge? Ja my¶lałem, że u nich internet to tylko 3G.

My¶lałe¶? A sprawdziłe¶ czego dokładnie dotyczy 3G?

Data: 2009-12-15 20:01:18
Autor: Tomaszek
co z tym play !!!
W dniu 2009-12-14 14:23, hephalump pisze:
To play w ogóle ma edge? Ja myślałem, że u nich internet to tylko 3G.

Ano ma. Nie jest on dostępny dla abonentów Play on-line, ale dla abonamentowców GSM i Play Fresh jak najbardziej. Sam korzystam z takiego zestawu: Play Fresh + "pakiet play online w telefonie" + modem HSDPA do kompa. Działa tak jak całe Play - raz działa, raz nie;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie naleĹĽÄ™ do ĹĽadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-14 17:21:47
Autor: Tomek
co z tym play !!!

Użytkownik "jest" <tre@wp.pl> napisał w

Ł±czę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkana¶cie minut reset telefonu.
Na infolinii oczywi¶cie nikt nie odpowiada

A co infolinia ma wspólnego z resetem Twojego telefonu?

Data: 2009-12-15 06:48:01
Autor: Jan Strybyszewski
co z tym play !!!
jest pisze:
Ł±czę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkana¶cie minut reset telefonu.
Na infolinii oczywi¶cie nikt nie odpowiada

Reset telefonu ?  Zmien telefon. Chyba ze masz na mysli spadanie sesji EDGE i rozlaczanie

Data: 2009-12-16 08:37:18
Autor: jest
co z tym play !!!
Dnia 15-12-2009 o 06:48:01 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

jest pisze:
Ł±czę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkana¶cie minut reset  telefonu.
Na infolinii oczywi¶cie nikt nie odpowiada

Reset telefonu ?  Zmien telefon. Chyba ze masz na mysli spadanie sesji  EDGE i rozlaczanie

Ostatnio przy połaczeniu Edge reset jest nagminny ,  nie dzieje sie to  tylko mi
wytlumaczyc tego nie umiem , mam wrażenie ze Play sie nie stara w  zapewnieniu jako¶ci

Data: 2009-12-16 11:32:56
Autor: Tomaszek
co z tym play !!!
W dniu 2009-12-16 08:37, jest pisze:
Ostatnio przy połaczeniu Edge reset jest nagminny , nie dzieje sie to
tylko mi
wytlumaczyc tego nie umiem , mam wraĹĽenie ze Play sie nie stara w
zapewnieniu jakości

Włożyłem dzisiaj modem do kompa i trwa "Rejestrowanie" już od 40 minut;) Pojawił się EDGE może ze dwa razy na te 40 minut i po kilkudziesięciu sekundach jest znowu rejestrowanie. Zasięg EDGE mam w ty miejscu pełny jeśli oczywiście uda się kartę zarejestrować;)

Jeszcze nigdy nie było tak źle, jak sprawa będzie tak wyglądać w miejscu, gdzie korzystam z mobilnego internetu to się pożegnam z Playem. Takiej kaszany jeszcze nie miałem. Gdybym miał u nich abonament to bym chyba obgryzał ściany z nerwów;)