co z tymi funduszami?

Data: 2010-05-29 22:58:01
Autor: Delfino Delphis
co z tymi funduszami?
Zaczęły się ostatnio reklamować w TV. Nie za wcześnie? A może zawsze po roku zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale mam pewne obawy.

Data: 2010-05-29 22:59:25
Autor: skippy
co z tymi funduszami?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:htrv4o$86i$1news.onet.pl...
Zaczęły się ostatnio reklamować w TV. Nie za wcześnie? A może zawsze po roku
zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to nie
zwracałem uwagi, ale mam pewne obawy.

Zgrywa się to z lipcem-sierpniem, też zauważyłem - w dodatku do lipca bodaj jest EXTRA OKAZJA wejść do nich bez jakichś tam opłat:)))

Data: 2010-05-29 23:32:03
Autor: Zbyszek
co z tymi funduszami?
Dnia 29-05-2010 o 22:58:01 Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl>  napisał(a):

Zaczęły się ostatnio reklamować w TV. Nie za wcześnie? A może zawsze po  roku
zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to  nie
zwracałem uwagi, ale mam pewne obawy.

tak, tu raczej chodzi o kolorki w tabelkach stóp zwrotu. Jak są ładne  zielone dla 3m, 6m, 12m, a najlepiej i dalej,
to jest to zachęta dla Kowalskich  i innych ynwestorów. Pamiętam, jak  podwójny szczyt z 2007 r. tymi kolorkami zachwiał.
Trochę się jednak dziwię reklamom niemal 1m po sporych spadkach.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-30 06:46:34
Autor: Schogun531
co z tymi funduszami?

napisał(a):

> [...]
Kowalskich  i innych ynwestorów. Pamiętam, jak  podwójny szczyt z
2007 r. tymi kolorkami zachwiał.  Trochę się jednak dziwię reklamom

Akurat przeczytałem na bossie wpis na temat, może coś wniesie, polecam:
http://blogi.bossa.pl/2010/05/28/fundusze-jako-wskaznik/

schogun531

co z tymi funduszami?