co z tymi sklepami - takie tam?

Data: 2012-03-21 07:52:59
Autor: grzech
co z tymi sklepami - takie tam?
Witam, czy tylko ja mam takiego pecha? Wiosna nadejszła, więc trzeba
by oleum wymienić itepe. No to walę do pierwszego sklepu który mi się
nasunął na "ś". Zamówienie złożone a po jakimś czasie info - oleju do
lag nima i trza czekać. Nie zapłacone - na szczęście - to "idę" dalej,
znaczy walę na aledrogo. Tu pany pikny sklepik, same pozytywy, półki
się uginają. No to na stronę sklepu - tu zamówienie. I znowu to samo -
tym razem silnikowy im wyszedł i niestetysz nie wiadomo kiedy będzie
dostawa a wspomnę, że półki nadal widnieją pełne. Tu już zapłacone -
ciekawe czy i kiedy teraz "odleją". Przyjdzie mi do jakiegoś
stacjonarnego sklepu jechać bo do netowych niesmak już mam:(

____
grzech
pegi

co z tymi sklepami - takie tam?