co za Redmi 4A?

Data: 2019-12-19 23:38:59
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
Koty wylały mi wazon wody na telefon. Telefon (ca 2 letni, a może 3?) przeżył bez problemu, ale po wyjęciu z opakowki okazało się, że aku dość mocno już wybrzuszył tył. Jest sens się z tym babrać czy wymienic na coś noweszego? Wymagań nie mam dużych, Redmi 4A mi w zupełności wystarcza. Po prawdzie tylko na aparat narzekam, a i to w specyficznym zakresie, bo bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy konferencjach. Rozmiar może być taki sam, lub odrobinę wiekszy, ale ma wejść w dwucześciowej opakowce do kieszeni takiej typowej biurowej koszuli :)

--
Marcin

Data: 2019-12-20 03:27:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co za Redmi 4A?

"Marcin Debowski" nSTKF.367309$1N2.198488@fx21.ams1

Koty wylały mi wazon wody na telefon.

Koty i węże nie wylewają w efekcie nieuwagi...
Musiałeś im jakoś podpaść...

bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy

Dobre zdjęcia ponoć ,,robi'' Mi Note 10 zwany Mi CC9 Pro -- 108
megapikseli. ;) Wycropiony detal z obrzeży wygląda jak centralka
przeciętniaka... ;)

SD730G -- 8 nm

-=-

Teraz poważniej -- jeśli telefon jest sprawny, dlaczego
nie wymienisz samego akumulatora? Pytam, bo rozglądam
się za telefonem i chcę poznać upodobania producentów...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-20 14:22:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co za Redmi 4A?

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfc325d$0$543$65785112@news.neostrada.pl

Koty wylały mi wazon wody na telefon.

Koty i węże nie wylewają w efekcie nieuwagi...
+ Koty i węże nie wylewają w efekcie swej nieuwagi...

Ta pani:
   http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,25371426,indiana-kobieta-zostala-uduszona-przez-poteznego-pytona-w.html
   https://www.tvp.info/45142275/milosniczka-wezy-uduszona-przez-pytona

była nieuważna, więc wąż wypomniał jej błąd...

Nawet ja wiem, że taki (siatkowy -- ponoć nazwa wędruje od wzoru na skórze
układającego się w sieć rybacką) pyton jest milutki, póki nie jest głodny.
Jak to mówią -- do rany przyłóż... ;) Ale głodny -- potrafi upomnieć się
o swoje u swego opiekuna. :)

Ale ja nie żyję z wężownicami i wężami.
(znam je głównie z netu)

Wierny niemal jak pies jest ponoć pyton tygrysi -- ale (niestety) jest dość długi i ciężki. ;)
(zwłaszcza wężownice pytona tygrysiego są długie -- ponoć niemal do 8 metrów)
Siatkowy chyba może być jeszcze dłuży. Anakonda złośliwa/zielona -- może być
cięższa i ponoć jest zdecydowanie mniej przyjaźnie nastawiona do ludzi niż pytony...

-=-

   https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawostki,49/jak-to-mozliwe-ze-pyton-pochlonal-czlowieka-zdobycz-moze-byc-tak-duza-jak-one-same,262706,1,0.html

   Niekiedy rozmiar posiłku może zostać źle oceniony. W 2005 roku pyton
   birmański usiłował połknąć całego aligatora na Florydzie. W efekcie
   oba gady straciły życie, ponieważ ciało węża pękło, nie mogąc sobie
   poradzić ze zdobyczą.

Birmańskie, skalne, siatkowe -- te ponoć mogą zeżreć człowieka. ;)
Tygrysie i królewskie -- te ponoć przyjaźnią się z ludźmi uczciwie.
Królewskie są małe -- kieszonkowe.

Pytony można nawet tresować:
   https://hyperreal.info/news/pyton-albinos-pilnowal-kokainy
niemal jak psy... ;)

   - Kiedy tam weszliśmy, zaraz przy drzwiach czekał na nas ten
     gad, całkiem jak pies wartowniczy. Ku naszemu zaskoczeniu
   znaleźliśmy pod tym wężem 200 g bardzo czystej kokainy, której
   zazdrośnie pilnował. Na podstawie śledztwa możemy powiedzieć,
   że wąż był wytresowany do pilnowania narkotyków - powiedział
   porucznik Luca Delormino.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-20 11:31:25
Autor: z
co za Redmi 4A?
[...]

Naturalnym krokiem będzie Redmi 6 (Nie6A Nie 7 za duży)
Wygląda zacnie i nie ma tego przebrzydłego wycięcia w ekranie.

Sam mam dobre doświadczenia z 4A i w rodzinie i w kolegach z pracy.

Nowy Redmi6 kupowałem niedawno za 550 zł z hakiem.

Wada nie ma amoleda i Alwaysondisplay i pewnie nie ładuje siętak szybko jak Galaxy S7 z którym mam porównanie

Data: 2019-12-20 12:01:55
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
On 2019-12-20, z <z@z.pl> wrote:
Naturalnym krokiem będzie Redmi 6 (Nie6A Nie 7 za duży)
Wygląda zacnie i nie ma tego przebrzydłego wycięcia w ekranie.

Tez mi się strasznie to wycięcie nie podoba. Jeszcze bym łyknął takie podłużne jak w 6 pro, ale to co jest w 7 czy 8 to obrzydliwość.

Redmi 6 (4G/64G) widzę w mojej okolicy za 450zł, 6 pro 4/64 za 510zł, ale widzę też 7A i wygląda dobrze, ma właściwy wymiar a 2/32 mogę kupić za ca 340zł. Jakies mocne przeciwskazania?

[...]

Przeżyje, ale jeszcze się rozglądam.

--
Marcin

Data: 2019-12-20 15:43:28
Autor: z
co za Redmi 4A?
Tez mi się strasznie to wycięcie nie podoba. Jeszcze bym łyknął takie
podłużne jak w 6 pro,

Przyjacielu! Mam tak samo. Już myślałem ze jakiś dziwny jestem ;-)

Testowałem przez 2 miesiące Galaxy A40. (znaczy żona)
Rozmiar fajny, amoled... trochę droższy bez AOD (Żenada)
Ale ma cholerną jedną wadę dla osoby dużo rozmawiającej.

Czujnik zbliżeniowy jest umieszczony pod ekranem w górnej części i jest wielkości paznokcia. Niby nowoczesność tylko działa gorzej. Znaczy trzeba trzymać naprawdę przyciskając do głowy żeby się ekran nie włączył.
Mi tam nie przeszkadzało ale żonie OKRUTNIE (tak był w serwisie były wymieniane nawet części i wgrywany nowy soft) To nie wada to CECHA ;-)

Data: 2019-12-21 00:17:19
Autor: radekp@konto.pl
co za Redmi 4A?
Fri, 20 Dec 2019 12:01:55 GMT, w <TK2LF.371077$1N2.109926@fx21.ams1>, Marcin
Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> napisał(-a):

 a 2/32 mogę kupić za ca 340zł. Jakies mocne przeciwskazania?

2GB to obecnie raczej dramatycznie przymało

Data: 2019-12-22 01:25:16
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
On 2019-12-20, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
[...]

Ale po co mi więcej jak używam tego czegoś jako telefon, klient wynalazków typu whatsup, uwierzytelniania, robienia zdjęć notatkowych, i bardzo okazjonalnie przeglądarkę, czy do zakupów żarcia?

--
Marcin

Data: 2019-12-21 01:53:54
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
On 2019-12-20, z <z@z.pl> wrote:
[...]

Też obrzydliwy i w dodatku duży i jeszcze Samsung :) W tej chwili skłaniam się mocno ku 7A. Trochę za duży i za ciązki, ale ma co potrzebuję a cenowo przyjazny.

--
Marcin

Data: 2019-12-21 18:00:07
Autor: z
co za Redmi 4A?
i w dodatku duży

A40? Miałeś w ręku? Długi? ;-) ale wąski ;-) i w moich małych rączkach "pianisty" :-) leżał nadzwyczaj dobrze ;-)

Data: 2020-01-03 06:08:44
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
Kupiłem to 7A. Podpowiedzcie mi teraz proszę jak przerzucić kompleksowo wszystkie kontakty, telefonowe, inne, z simu włącznie, zdjęcia, mms-ówna, inny badziew... Jak szukam googlem to wychodzi za duzo różnych aplikacji. Nie chcę spędzić pół miesiąca próbując je weryfikować.

Czy tez lepiej nie przerzucać kompleksowo?

--
Marcin

Data: 2020-01-03 12:13:51
Autor: z
co za Redmi 4A?
[...]

Ja już uległem i moje kontakty są zsynchronizowane z kontem google.
Zdjęcia, pliki przerzucam ręcznie po kablu.
Historię smsów i połączeń aplikacją SMS Backup & Restore zapisując dane w googlowym dysku

Robiłem to już kilka razy. Czasem się pogubi, czasem coś przeoczy jak to aplikacje na Androida (gimbaza pisała) Ale tragedii nie ma. ;-)

Swoją drogą nie spodziewałem się że będę miał kontakty, połączenia i smsy na nowym urządzeniu ;-)

Data: 2020-01-03 12:23:30
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
On 2020-01-03, z <z@z.pl> wrote:
[...]

No ja dotychczas też robiłem SMS B&R ale myślałem, że może świat już dojrzał do czegoś wszystko w jednym :)

--
Marcin

Data: 2020-01-03 13:56:27
Autor: z
co za Redmi 4A?

No ja dotychczas też robiłem SMS B&R ale myślałem, że może świat już
dojrzał do czegoś wszystko w jednym :)

A wyobraź sobie teraz 20 lat instalowania windowsa od zera. To trzeba było mieć cierpliwość.
Jakie to pokolenie smartfonowe LENIWE ;-)

Data: 2020-01-04 11:09:13
Autor: Marcin Debowski
co za Redmi 4A?
On 2020-01-03, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Podczas pierwszego uruchomienia włączył mi się google assitant jakiś i właśnie niby kopiuje. Ale nie o tym chciałem. 7A do pięt nie dorasta 4A jakośćią wyswietlacza. Wielkie rozczarowanie prawdę mówiąc. Coś czuję, że skończy się wymianą aku w 4A. Fuj. --
Marcin

Data: 2020-01-05 18:25:49
Autor: z
co za Redmi 4A?

Dlatego ciągle zachęcam do Redmi6 a nie 6a

Data: 2020-01-04 01:11:58
Autor: radekp@konto.pl
co za Redmi 4A?
Fri, 03 Jan 2020 06:08:44 GMT, w <MTAPF.667954$vh3.71129@fx13.ams1>, Marcin
[...]

SMS Backup & Restore

Data: 2019-12-21 14:54:02
Autor: jaNus
co za Redmi 4A?
słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy
konferencjach

Są przejściówki (acz nic-nie-wiem!), sygnał podkradasz, i "skanujesz" zrzut ekranu już /directly/ cyfrowo, a nie do g*nianego *.jpg-a...

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-22 17:59:58
Autor: Budzik
co za Redmi 4A?
Użytkownik Marcin Debowski agatek@INVALID.zoho.com ...

[...]

Wymiana baterii to mysle 40zł za baterie plus 30zł w pobliskim serwisie.
Czy sie opłaca to juz musisz sobie sam odpowiedziec.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

co za Redmi 4A?