co za Redmi 4A?

Data: 2019-12-21 14:54:02
Autor: jaNus
co za Redmi 4A?
słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy
konferencjach

Są przejściówki (acz nic-nie-wiem!), sygnał podkradasz, i "skanujesz" zrzut ekranu już /directly/ cyfrowo, a nie do g*nianego *.jpg-a...

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

co za Redmi 4A?