co za Redmi 4A?

Data: 2019-12-20 11:31:25
Autor: z
co za Redmi 4A?
Koty wylały mi wazon wody na telefon. Telefon (ca 2 letni, a może 3?)
przeżył bez problemu, ale po wyjęciu z opakowki okazało się, że aku dość
mocno już wybrzuszył tył. Jest sens się z tym babrać czy wymienic na coś
noweszego? Wymagań nie mam dużych, Redmi 4A mi w zupełności wystarcza.
Po prawdzie tylko na aparat narzekam, a i to w specyficznym zakresie, bo
bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy
konferencjach. Rozmiar może być taki sam, lub odrobinę wiekszy, ale ma
wejść w dwucześciowej opakowce do kieszeni takiej typowej biurowej
koszuli :)

Naturalnym krokiem będzie Redmi 6 (Nie6A Nie 7 za duży)
Wygląda zacnie i nie ma tego przebrzydłego wycięcia w ekranie.

Sam mam dobre doświadczenia z 4A i w rodzinie i w kolegach z pracy.

Nowy Redmi6 kupowałem niedawno za 550 zł z hakiem.

Wada nie ma amoleda i Alwaysondisplay i pewnie nie ładuje siętak szybko jak Galaxy S7 z którym mam porównanie

co za Redmi 4A?