co za Redmi 4A?

Data: 2019-12-22 17:59:58
Autor: Budzik
co za Redmi 4A?
Użytkownik Marcin Debowski agatek@INVALID.zoho.com ...

Koty wylały mi wazon wody na telefon. Telefon (ca 2 letni, a może
3?) przeżył bez problemu, ale po wyjęciu z opakowki okazało się, że
aku dość mocno już wybrzuszył tył. Jest sens się z tym babrać czy
wymienic na coś noweszego? Wymagań nie mam dużych, Redmi 4A mi w
zupełności wystarcza. Po prawdzie tylko na aparat narzekam, a i to w
specyficznym zakresie, bo bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na
różnych prezentacjach czy konferencjach. Rozmiar może być taki sam,
lub odrobinę wiekszy, ale ma wejść w dwucześciowej opakowce do
kieszeni takiej typowej biurowej koszuli :)

Wymiana baterii to mysle 40zł za baterie plus 30zł w pobliskim serwisie.
Czy sie opłaca to juz musisz sobie sam odpowiedziec.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

co za Redmi 4A?