co za debile na tej grupie

Data: 2009-06-27 21:15:07
Autor: abc
co za debile na tej grupie
same przedruki nikt własnego zdania nie ma gazeta wyborcza albo  pudelek , a gdzie wasze zdanie, jeden mondrala niemiecki zna pisze debil na polskiej grupie po niemiecku wsza jebana.

Data: 2009-06-27 15:17:36
Autor: Marek
co za debile na tej grupie
On 27 Cze, 21:15, "abc" <a...@op.pl> wrote:
same przedruki nikt własnego zdania nie ma gazeta wyborcza albo  pudelek , a
gdzie wasze zdanie, jeden mondrala niemiecki zna pisze debil na polskiej
grupie po niemiecku wsza jebana.

Zauwaz, ze ta jego niemczyzna nie pochodzi ze szkoly...w kazdym razie
nie z polskiej szkoly...

Data: 2009-06-27 21:18:41
Autor: abc
co za debile na tej grupie
Dlaczego się podszywasz pode mnie?
(Pytam, żeby lepiej zrozumieć...)

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-27 21:24:48
Autor: abc
co za debile na tej grupie
zawsze tak miałem dobrze zmienie literke

Data: 2009-06-27 21:26:34
Autor: ab
co za debile na tej grupie
już że ty sie zadajesz z takimi ta iza  to jakis chory człowiek

Data: 2009-06-27 21:26:34
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
grupie po niemiecku wsza

Nigdy nie użyłbym tu niemieckiego, gdyby nie zmusił mnie do tego pewien chory
psychicznie rzeźnik....

Data: 2009-06-27 21:30:18
Autor: ab
co za debile na tej grupie
chory z nienawiści niesiołowski on cie zmósił błendy pisowni nie chce mi sie poprawiac wiem

Data: 2009-06-27 21:31:12
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
Tak czy owak najmocniej przepraszam za używanie niemieckiego na polskiej grupie
dyskusyjnej...

Data: 2009-06-28 11:06:47
Autor: Antenka
co za debile na tej grupie
Poprosimy idisz ha ha ha :D Zrobisz to dla mnie Tzvelek? Jak to będzie
w idisz "Bardzo nie lubię Żydów"? Please! Przetłumaczysz? :))

Antenka :D

Data: 2009-06-28 20:27:55
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
Poprosimy idisz ha ha ha :D Zrobisz to dla mnie Tzvelek? Jak to będzie
w idisz "Bardzo nie lubię Żydów"? Please! Przetłumaczysz? :))

Nie znam jidysz, być może kiedyś poznam.. Znam za to hebrajski i nie
przetłumaczę czegoś takiego... Mogę ci co najwyżej odpowiedzieć po hebrajsku na
twoją prośbę..  Lo yechola li'iot sina belibcha leyalda polanit im ata rotze
she-heloim yatzil otcha... Sinha merokenet et nishmot ha anashim....

Data: 2009-06-28 11:59:22
Autor: Antenka
co za debile na tej grupie
???

Antenka :((

Data: 2009-06-28 21:03:18
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
???

Nie bój się, to nic złego... Język hebrajski jest czysty, jeśli chcemy przekląć
lub kogoś obrazić, to zazwyczaj używamy do tego zwrotów pochodzących z języka
arabskiego... Napisałem: "Nie możesz mieć nienawiści w sercu, polska dziewczyno,
jeśli chcesz być zbawiona przez Boga.... Nienawiść pustoszy ludzkie dusze"...

Data: 2009-06-28 12:19:43
Autor: Antenka
co za debile na tej grupie
On 28 Cze, 21:03, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

jeśli chcesz być zbawiona przez Boga.... Nienawiść pustoszy ludzkie dusze"...

:((

Data: 2009-06-28 14:06:00
Autor: pp
co za debile na tej grupie

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl>

Nie bój się, to nic złego... Język hebrajski jest czysty

Jak tam Bilyk glowa ? Jak zwykle cala sobote i niedziele
waliles konia przed komputerem ? Pedal to ma klawe zycie.

Data: 2009-06-28 21:08:52
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
Jak tam Bilyk glowa ? Jak zwykle cala sobote i niedziele
waliles konia przed komputerem ? Pedal to ma klawe zycie.

Wszędzie Pepe musisz przylecieć, ty zaciekła internetowa muszko-srajko?... --

Data: 2009-06-28 14:20:02
Autor: pp
co za debile na tej grupie

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:796e.00000313.4a47bfc4newsgate.onet.pl...
Jak tam Bilyk glowa ? Jak zwykle cala sobote i niedziele
waliles konia przed komputerem ? Pedal to ma klawe zycie.

Wszędzie Pepe musisz przylecieć, ty zaciekła internetowa muszko-srajko?...

Ja mam Bilyk swoje zycie, dla mnie jestes jedynie takim malym pedalem
na gumce, ktorego czasmi dla zabawy mozna kopnac zeby sie pobujal. Nie
przejmuj sie, trzymaj palec w dupie i rob swoje, czyli to co lubisz :)))

Data: 2009-06-28 21:23:37
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
Ja mam Bilyk swoje zycie, dla mnie jestes jedynie takim malym pedalem

Tak, Pepe, miałeś swoje życie, zwłaszcza przez ostatni rok, gdy 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu wykasowywałeś cudze wiadomości, dopóki ci tego nie
uniemożliwiono...

Data: 2009-06-28 14:33:03
Autor: pp
co za debile na tej grupie

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:796e.0000031b.4a47c339newsgate.onet.pl...
[...]

Tak Bilyk, twoje zasrane, pedalskie zwierzenia to jest to co mnie trzyma
przy zyciu, bez ciebie moj swiat bylby ponury i musialbym rozmyslac o
samobojstwie :))) Juz pozno, zwal konia przed spaniem, bo znowu bedziesz
siedzial przy kompie calutka noc

Data: 2009-06-28 21:16:41
Autor: boukun
co za debile na tej grupie

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000312.4a47be76newsgate.onet.pl...
???

Nie bój się, to nic złego... Język hebrajski jest czysty, jeśli chcemy przekląć
lub kogoś obrazić, to zazwyczaj używamy do tego zwrotów pochodzących z języka
arabskiego...

Hmmm, a na codzień używacie hebrajskiego?

boukun

Data: 2009-06-28 21:24:43
Autor: Tzva Adonai
co za debile na tej grupie
Hmmm, a na codzień używacie hebrajskiego?

Przeciętny Żyd mówiący po hebrajsku często nie zdaje sobie nawet sprawy, że
najbrzydsze wyrazy funkcjonujące w jego języku pochodzą z arabskiego... ;}

Data: 2009-06-27 21:31:30
Autor: ab
co za debile na tej grupie
a ty iza uspokuj sie ja kocham Rydzyka

Data: 2009-06-27 21:36:23
Autor: ab
co za debile na tej grupie
wiozłem ksiendza na pogrzeb wczoraj jedzie do angli bo w tym terenie wiencej katolików jak niezrozumiałem protestantów i wszendzie Radio maryja słóchają tak mówił

Data: 2009-06-27 22:35:13
Autor: matusm
co za debile na tej grupie

Użytkownik "abc" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:h25r3o$a8u$1news.task.gda.pl...
same przedruki nikt własnego zdania nie ma gazeta wyborcza albo  pudelek , a gdzie wasze zdanie, jeden mondrala niemiecki zna pisze debil na polskiej grupie po niemiecku wsza jebana.

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-28 15:19:00
Autor: Panslavista
co za debile na tej grupie
abc pisze:
same przedruki nikt własnego zdania nie ma gazeta wyborcza albo  pudelek , a gdzie wasze zdanie, jeden mondrala niemiecki zna pisze debil na polskiej grupie po niemiecku wsza jebana.
ty wygrales przetarg na grupowego debila

co za debile na tej grupie