[TVinfo] co za g³upoty

Data: 2012-10-20 13:11:47
Autor: identyfikator: 20040501
[TVinfo] co za g³upoty
co to za g³upotź podano dzi¶ (albo ja nie zrozumia³em) francja uchwali³a jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Data: 2012-10-20 14:21:47
Autor: Bogdan Idzikowski
[TVinfo] co za g³upoty

Uæytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5u0tl$qsl$1node2.news.atman.pl...
co to za g³upotź podano dzi¶ (albo ja nie zrozumia³em) francja uchwali³a jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Dlaczego g³upota?

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-20 14:25:41
Autor: identyfikator: 20040501
[TVinfo] co za g³upoty
jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Dlaczego g³upota?

nie wiem kurdź o co chodzi, toæ to lepiej niæ za komuny...

Data: 2012-10-20 14:40:54
Autor: Bogdan Idzikowski
[TVinfo] co za g³upoty

Uæytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5u587$uvd$1node2.news.atman.pl...
jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Dlaczego g³upota?

nie wiem kurdź o co chodzi, toæ to lepiej niæ za komuny...

Ale to we Francji. Moæesz byę spokojny. Ciebie ten podatek nie dotknie.::)))

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-20 17:49:58
Autor: pluton_
[TVinfo] co za g³upoty
co to za g³upotź podano dzi¶ (albo ja nie zrozumia³em) francja uchwali³a
jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Tsk. Nienazarte socjalistyczne ryje chca znowu okrasc lud pracujacy
miast i wsi.

Nullification

Data: 2012-10-21 10:02:47
Autor: Trybun
[TVinfo] co za g³upoty
W dniu 2012-10-20 17:49, pluton_ pisze:
co to za g³upotź podano dzi¶ (albo ja nie zrozumia³em) francja uchwali³a
jaki¶ 75% podatek od najwyæszch dochodów?

Tsk. Nienazarte socjalistyczne ryje chca znowu okrasc lud pracujacy
miast i wsi.

Farbowane lisy a nie prawdziwi socjali¶ci. Socjalizm bazuje na wolno¶ci równo¶ci i braterstwie a nie na róænicowaniu spo³eczeństwa. To osobnikom o wiecznie nienaæartych ryjach zaleæy na tym æeby jak najbardziej zróænicowaę ludzi. Wtedy w miarź zamaskowani mog± bezkarnie uprawiaę swój proceder.

Data: 2012-10-21 10:57:02
Autor: pluton_
[TVinfo] co za g³upoty

> [...]

o wiecznie nienaæartych ryjach zaleæy na tym æeby jak najbardziej
zróænicowaę ludzi. Wtedy w miarź zamaskowani mog± bezkarnie uprawiaę

Alez to sa najpradziwsi socjalisci.
Masz wolnosc wyboru: placisz podatki albo idziesz do pierdla.
Masz rownosc : wszyscy rowno bedziemy stac w goownie po szyje, nikt nie
bedzie mial wiecej od innych.
Masz braterstwo : brat na szefa agencji, siostra na szefa fundacji itp.

Nullification

Data: 2012-10-21 22:34:04
Autor: Trybun
[TVinfo] co za g³upoty
W dniu 2012-10-21 10:57, pluton_ pisze:
[...]

Wymieni³e¶ wiernie wynaturzenia  kapitalizmu.

Data: 2012-10-26 20:39:15
Autor: pluton_
[TVinfo] co za g³upoty
> [...]
> Masz braterstwo : brat na szefa agencji, siostra na szefa fundacji itp.

Wymieni³e¶ wiernie wynaturzenia  kapitalizmu.

Czyli socjalizm.

Nullification

Data: 2012-10-26 20:51:52
Autor: Trybun
[TVinfo] co za g³upoty
W dniu 2012-10-26 20:39, pluton_ pisze:
[...]

Nie -  kapitalizm w najczystszej postaci.

Data: 2012-10-27 18:38:14
Autor: pluton_
[TVinfo] co za g³upoty

> Czyli socjalizm.

Nie -  kapitalizm w najczystszej postaci.

No to sie moze zdecyduj: kapitalizm czy wynaturzenia kapitalizmu,
czyli socjalizm.

Nullification

Data: 2012-10-28 10:40:04
Autor: pluton_
[TVinfo] co za g³upoty
> nie
> itp.

> No to sie moze zdecyduj: kapitalizm czy wynaturzenia kapitalizmu,
> czyli socjalizm.

Niebieska pigu³ka.

Przerzuc sie na piwo. Pigulki niszcza ci zoladek.

Nullification

Data: 2012-10-21 12:01:50
Autor: Przemys³aw M.
[TVinfo] co za g³upoty
Dnia Sun, 21 Oct 2012 10:02:47 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2012-10-20 17:49, pluton_ pisze:
co to za głupotę podano dziś (albo ja nie zrozumiałem) francja uchwaliła
jakiś 75% podatek od najwyższch dochodów?

Tsk. Nienazarte socjalistyczne ryje chca znowu okrasc lud pracujacy
miast i wsi.

Farbowane lisy a nie prawdziwi socjaliści. Socjalizm bazuje na wolności równości i braterstwie a nie na różnicowaniu społeczeństwa. To osobnikom o wiecznie nienażartych ryjach zależy na tym żeby jak najbardziej zróżnicować ludzi. Wtedy w miarę zamaskowani mogą bezkarnie uprawiać swój proceder.

Załóżmy, że obalisz te "nienażarte ryje", kim ich zastąpisz?

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-10-21 14:18:35
Autor: Bogdan Idzikowski
[TVinfo] co za głupoty

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k60hce$nij$1dont-email.me...
[...]

Także nienażartymi ryjami. Ale tymi "właściwymi"!

Data: 2012-10-21 22:33:58
Autor: Trybun
[TVinfo] co za głupoty
W dniu 2012-10-21 12:01, Przemysław M. pisze:
[...]

Ludźmi uczciwymi - powszechnie szanowanymi, którzy na dodatek w dzień i w noc będą podlegali kontroli. A także tzw. tajemnie handlowe, utajnione procesy sądowe itd. zostaną już tylko w podręcznikach historii. Oczywiście także coś takiego jak Trybunał Stanu nie będzie miał racji bytu - potencjalnych  szkodników działających na szkodę społeczeństwa będzie sądzić owo społeczeństwo.

[TVinfo] co za g³upoty