[TVinfo] co za głupoty

Data: 2012-10-20 14:21:47
Autor: Bogdan Idzikowski
[TVinfo] co za głupoty

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5u0tl$qsl$1node2.news.atman.pl...
co to za głupotę podano dzi¶ (albo ja nie zrozumiałem) francja uchwaliła jaki¶ 75% podatek od najwyższch dochodów?

Dlaczego głupota?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-10-20 14:25:41
Autor: identyfikator: 20040501
[TVinfo] co za głupoty
jaki¶ 75% podatek od najwyższch dochodów?

Dlaczego głupota?

nie wiem kurdę o co chodzi, toż to lepiej niż za komuny...

Data: 2012-10-20 14:40:54
Autor: Bogdan Idzikowski
[TVinfo] co za głupoty

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5u587$uvd$1node2.news.atman.pl...
jaki¶ 75% podatek od najwyższch dochodów?

Dlaczego głupota?

nie wiem kurdę o co chodzi, toż to lepiej niż za komuny...

Ale to we Francji. Możesz być spokojny. Ciebie ten podatek nie dotknie.::)))