co za milion

Data: 2011-07-08 21:02:59
Autor: megrims
co za milion
Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
co do 20kpln
co do 30kpln
co do 80kpln

to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

Moje typy:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
911 GT2
911 GT3 RS

co wybieramy. :D

Data: 2011-07-08 12:24:25
Autor: koziel
co za milion
On 8 Lip, 21:02, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:

to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

co wybieramy. :D

a masz na mysli tylko sportowe, czy luksusowe tez birzesz pod
uwage:>??

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314

Data: 2011-07-08 15:49:56
Autor: koziel
co za milion
On 8 Lip, 21:36, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
> [...]

moje propozycje:

- Ferrari FF DCS
- Bentley Mulsanne

i moze jeszcze:
- Mercedes SLR McLaren

Pozdrawiam,
Emil

GG: 5767314

Data: 2011-07-08 20:26:06
Autor: Michał
co za milion
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
[...]

Ja bym kupił 5 aut :)
takie:

-Bentley Continental ~$260
-Tesla S (jak zrobią) ~$70
-stary Phaeton W12 $18
-stare Safrane Baccara Biturbo $8
-stare W126 V12 SEC $8

ew "na sportowo/terenowo":
-stary Bentley Continental ~$130
-stary Mercedes SLS ~$100
-stary Mercedes GL ~$40
-stare Safrane Baccara Biturbo $8
-stare W126 V12 SEC $8

Pozdrawiam!

Data: 2011-07-08 21:17:36
Autor: Big Jack
co za milion
W wiadomości
*megrims* napisał(-a):

Moje typy:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
911 GT2
911 GT3 RS

co wybieramy. :D

Ja nie wybrałbym żadnego, nawet gdyby mnie było stać na sto takich. Nie podoba mi się :P Ale ja to chyba w ogóle gustu jestem pozbawiony, bo im co droższe, to tym bardziej mi się nie podoba  ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-07-08 21:19:08
Autor: megrims
co za milion
*megrims* napisał(-a):

[...]

Mnie te nie stać, ale zapytać można.

Data: 2011-07-08 21:19:39
Autor: Armit
co za milion
911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

ja bym kupił Lancetti i reszta na dziwki

Data: 2011-07-08 21:25:37
Autor: Marcin Kiciński
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:
Moje typy:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
911 GT2
911 GT3 RS

co wybieramy. :D

Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-07-08 21:37:48
Autor: megrims
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:25, Marcin Kiciński pisze:
[...]

Pozdrawiam

GTR to przecieĹź batmobil.
Jechałem jako pasażer i muszę przyznać: buta ma strasznego.

Data: 2011-07-09 09:19:41
Autor: Robert Rędziak
co za milion
On Fri, 08 Jul 2011 21:25:37 +0200, Marcin Kiciński
<kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> wrote:

Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)

 Jeden, a resztę zostawic na eksploatację :P

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-07-08 21:58:48
Autor: Maciek
co za milion
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-07-08 22:19:09
Autor: megrims
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:58, Maciek pisze:
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Data: 2011-07-08 22:26:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-08, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Ale CNG też nie za bardzo - miejsca na butlę niewiele.
;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-08 22:34:55
Autor: Maciek
co za milion
Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:19:09 +0200, megrims napisał(a):

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Zart.

Ale serio, nikt mi nie wierzy jak opowiadam, ze widzialem kiedys stare 944
z gazem...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-07-08 23:09:24
Autor: megrims
co za milion [OT]
W dniu 2011-07-08 22:34, Maciek pisze:
[...]

[OT]

Kiedyś na PMS napisałem, że widziałem zagazowanego ML55AMG. Wyraziłem
opinię, że gazowanie takiego auta to profanacja. O mało nie zostałem
zlinczowany.

Jak bym zagazował jakieś auto, to żona by się ze mną rozwiodła.

Data: 2011-07-08 23:27:38
Autor: P_ablo
co za milion [OT]
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iv7rm3$kn9$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Moze warto zastanowic sie nad rozwodem... ale z jej winy!

Co ma wspolnego ML z 944 czy 911?!
O dodatkach typu AMG nie wspominam bo to wytryski dla frajerow!

--
Picasso

Data: 2011-07-08 23:30:41
Autor: megrims
co za milion [OT]
W dniu 2011-07-08 23:27, P_ablo pisze:
[...]

ML to kupa. Auto dla baby do jeżdżenia po mieście.
Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

Data: 2011-07-10 12:20:25
Autor: P_ablo
co za milion [OT]

[...]

Wiec gazowanie tego nie jest zadna profanacja, ten model moze sluzyc jako
rodzinne auto na co dzien i jak najbardziej mozna go zagazowac.

Inaczej juz sprawa wyglada z gazowaniem 911, takiego samochodu nie kupuje
sie do oszczedzania.

Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

Wynalazki typu M5 czy AMG to substytuty prawdziwych zabawek dla duzych chlopcow.

BTW dziwne, ze zaden producent samochodow  nie wpadl jeszcze na pomysl wypuszczenia modelu o takiej nazwie :

http://ouinouin71.blogspot.com/2009/02/one-more-toy.html

:)
--
Picasso

Data: 2011-07-11 12:15:03
Autor: kamil
co za milion [OT]
On 10/07/2011 11:20, P_ablo wrote:
[...]

Widzisz, cała rzecz w tym, że właściciele zagazowanego 911 jeżdżą 911-tką, a Ty nie. Who's the winner?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-08 23:00:47
Autor: P_ablo
co za milion
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1kim4o0owez8l.xdb6mkbn6hwm$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):
911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia nie ma :P

--
Picasso

Data: 2011-07-09 00:32:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia nie ma :P

Tam wejdzie tyle paliwa? Gdzie?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 16:07:47
Autor: P_ablo
co za milion
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnj1etll.q17.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:
[...]

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

--
Picasso

Data: 2011-07-09 16:18:32
Autor: Cavallino
co za milion
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

Zawsze można 98 zatankować.

Data: 2011-07-09 17:34:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

Zawsze można 98 zatankować.

To tam w ogóle można lać 95?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 16:56:39
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:
[...]

Dzwoni po 24 godzinach od wyjazdu Cayenne Turbo z salonu
sprzedawca do nowego nabywcy. Pyta:
- I jak. Zadowolony Pan z zakupu?
- Tak! zajebiste auto, tylko już 3 razy tankowałem ROTFL.

Data: 2011-07-09 17:35:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

Mój Cayenne zaczął palić poniżej 30l/100km. Czy to poważna awaria
silnika?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 19:32:15
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-09, megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

[...]

A czy aby jest Turbo?

Data: 2011-07-10 00:35:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

No ba.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-10 10:27:44
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-09, megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

[...]

Poniżej 30. To jak ty jeździsz!
Bo jeśli normalnie, to coś się zepsuło
na bank ;)

Data: 2011-07-09 17:34:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, P_ablo <op@op.pl> wrote:

[...]

Ja tam się nie znam, ale to chyba trochę różne samochody...

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 22:40:29
Autor: neoniusz
co za milion
W dniu 11-07-09 16:07, P_ablo pisze:
[...]

v-power racing dochodzi teraz jakos do 6zl, wiec mozna nawet przekroczyc :)

Data: 2011-07-08 22:01:23
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
co za milion
co wybieramy. :D

Może jakiegoś wypasionego Land Cruisera z diamentowymi głosnikami i mahoniem na dachu? :-)

Cena pewnie koło 500k, ale zawsze można kupić dwa ;-)

OgĂłlnie duĹźe wypasione Suvy to tak ok 400-500k - przepraszam Ĺźe tak tanio ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-07-08 22:10:59
Autor: Marcin Stankiewicz
co za milion
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims na pl.misc.samochody
napisał(a):

Moje typy:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
911 GT2
911 GT3 RS

co wybieramy. :D

Lotus Exige, a reszta na opłaty i koszty towarzyszące trakdejom :) - a w
sumie to za tą "resztę" to parę razy można sobie dowolny tor wynająć.

"Każda radość, którą niesiemy zawsze do nas powróci Z.M. Raudive"

Data: 2011-07-08 22:49:35
Autor: Andrzej Lawa
co za milion
W dniu 08.07.2011 21:02, megrims pisze:
Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
co do 20kpln
co do 30kpln
co do 80kpln

to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

Złoty DeLorean? ;->

Data: 2011-07-08 23:05:29
Autor: Cavallino
co za milion
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iv7k92$8v1$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Maserati.
Może być GT. ;-)

Data: 2011-07-09 09:19:08
Autor: Robert Rędziak
co za milion
On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

 Głupio się pytasz:

911 GT3 RS

Data: 2011-07-09 11:55:07
Autor: megrims
co za milion
W dniu 2011-07-09 11:19, Robert Rędziak pisze:
On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims
<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

  Głupio się pytasz:

911 GT3 RS

  r.

No właśnie. Wiadomo, że GT3 RS z ceramiką.

Ale koniecznie Akrapovica trzeba dołożyć.

Data: 2011-07-09 14:06:18
Autor: Robert Rędziak
co za milion
On Sat, 09 Jul 2011 11:55:07 +0200, megrims
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ale koniecznie Akrapovica trzeba dołożyć.

 A tego nie wiem. Mnie sie GT3RS wydaje pojazdem całkowicie
 kompletnym, ale to może dlatego, że być może nie przydarzy mi
 się nawet przy nim stanać ;)))

Data: 2011-07-09 12:00:03
Autor: DoQ
co za milion
W dniu 08-07-2011 21:02, megrims pisze:

to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

DB9 Coupe

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-09 17:50:05
Autor: PoleApart
co za milion
On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims wrote:

[...]

Italię. Tyle, że za milion wyjdzie chyba golizna.

Data: 2011-07-09 19:12:49
Autor: Grejon
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:

[ciach]

Ja wiem, że to grupa o samochodach, ale:

http://www.samoloty.pl/index.php/gielda-lotnicza?page=show_ad&adid=52&catid=3

Drugie pół bańki chyba starczy na licencję i trochę paliwa? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-10 00:17:08
Autor: Paweł W.
co za milion

co wybieramy. :D

Jak ktoś ma milion, to pewnie drugi, trzeci i dziesiąty milion też pewnie ma. Jak by mi manna z nieba nagle spadła to bym kupił sobie to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_959

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-07-10 22:36:16
Autor: Andrzej Kubiak
co za milion
Dnia Sun, 10 Jul 2011 00:17:08 +0200, Paweł W. napisał(a):

Jak ktoś ma milion, to pewnie drugi, trzeci i dziesiąty milion też pewnie ma.

W przypadku mniejszych jednostek też to prawo działa?

AK

Data: 2011-07-10 22:40:44
Autor: Andrzej Lawa
co za milion
W dniu 10.07.2011 22:36, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

No cóż, wczoraj wieczorem znalazłem w kieszeni złotówkę... A potem, przy ich zdejmowaniu - wypadła z nich druga złotówka!

;->

Data: 2011-07-11 11:08:52
Autor: CeSaR
co za milion
W przypadku mniejszych jednostek też to prawo działa?

Niestety nie :-(

Data: 2011-07-11 12:59:55
Autor: J.F
co za milion
UĹźytkownik "megrims"  napisał w wiadomości
to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

samolot, szybowiec i helikopter ?
ewentualnie pierwsza rate :-)

J.

Data: 2011-07-11 13:14:45
Autor: Kamil 'Model'
co za milion
[...]

A ja za milion to postawiłbym dom, porządnie go wyposażył, a do garażu zakupiłbym Mietka w124 coupe 500SEC. Drugim autkiem byłby Chevrolet Camaro SS z silnikiem big-block V8 L35 6,5L. Oczywiście auta w stanie oryginalnym.
Resztę kasiory przeznaczyłbym na paliwo do nich :P

Data: 2011-07-11 14:05:37
Autor: Grejon
co za milion
W dniu 2011-07-11 13:14, Kamil 'Model' pisze:

Resztę kasiory przeznaczyłbym na paliwo do nich :P

Ale jak? Oba auta do połowy czy jedno do pełna? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-11 14:11:22
Autor: Kamil 'Model'
co za milion
W dniu 2011-07-11 14:05, Grejon pisze:
W dniu 2011-07-11 13:14, Kamil 'Model' pisze:

Resztę kasiory przeznaczyłbym na paliwo do nich :P

Ale jak? Oba auta do połowy czy jedno do pełna? :)

Heh... Myślę, że jedno 1/4 a drugie 3/4. Nie ważne jak ważne, co by sąsiadom w oczy kuło :P

Data: 2011-07-11 18:06:13
Autor: Bydlę
co za milion
On 2011-07-11 14:11:22 +0200, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> said:

[...]

To przypomina mi dwie historie związane z Fordem Bronko.
Jeden stał na stacji paliwowej i pan pompiarz rzekł do kierowcy - "panie! zgaś pan silnik, bo nigdy do pełna nie zatankuję!".
Drugi pojazd miał jeden z sąsiadów - inny ziomek zaś podbiegał do wyjeżdżającego (głównie w soboty) sąsiada, wręczał mu pięciozłotówkę i  prosił: "przegazuj go sąsiad, ja stawiam!".

--
Bydlę

Data: 2011-07-12 05:02:05
Autor: Jacek
co za milion
900 tys. do podziału na Grupowiczów, a za resztę już Ci wybierzemy odpowiednią brykę ;-)
Jacek

co za milion