co za milion

Data: 2011-07-08 21:25:37
Autor: Marcin Kiciński
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:
Moje typy:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
911 GT2
911 GT3 RS

co wybieramy. :D

Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-07-08 21:37:48
Autor: megrims
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:25, Marcin Kiciński pisze:
[...]

Pozdrawiam

GTR to przecież batmobil.
Jechałem jako pasażer i muszę przyznać: buta ma strasznego.

Data: 2011-07-09 09:19:41
Autor: Robert Rędziak
co za milion
On Fri, 08 Jul 2011 21:25:37 +0200, Marcin Kiciñski
<kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> wrote:

Nic z tej listy. Na razie najdro¿szy samochód jaki mi siê podoba to Nissan GTR, za milion mo¿na spokojnie kupiæ dwa, a mo¿e nawet trzy :)

 Jeden, a resztê zostawic na eksploatacjê :P

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

co za milion