co za milion

Data: 2011-07-08 21:58:48
Autor: Maciek
co za milion
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-07-08 22:19:09
Autor: megrims
co za milion
W dniu 2011-07-08 21:58, Maciek pisze:
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Data: 2011-07-08 22:26:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-08, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Ale CNG też nie za bardzo - miejsca na butlę niewiele.
;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-08 22:34:55
Autor: Maciek
co za milion
Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:19:09 +0200, megrims napisał(a):

Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Ty chyba mnie z kimś mylisz :D.

Zart.

Ale serio, nikt mi nie wierzy jak opowiadam, ze widzialem kiedys stare 944
z gazem...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-07-08 23:09:24
Autor: megrims
co za milion [OT]
W dniu 2011-07-08 22:34, Maciek pisze:
[...]

[OT]

Kiedyś na PMS napisałem, że widziałem zagazowanego ML55AMG. Wyraziłem
opinię, że gazowanie takiego auta to profanacja. O mało nie zostałem
zlinczowany.

Jak bym zagazował jakieś auto, to żona by się ze mną rozwiodła.

Data: 2011-07-08 23:27:38
Autor: P_ablo
co za milion [OT]
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iv7rm3$kn9$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Moze warto zastanowic sie nad rozwodem... ale z jej winy!

Co ma wspolnego ML z 944 czy 911?!
O dodatkach typu AMG nie wspominam bo to wytryski dla frajerow!

--
Picasso

Data: 2011-07-08 23:30:41
Autor: megrims
co za milion [OT]
W dniu 2011-07-08 23:27, P_ablo pisze:
[...]

ML to kupa. Auto dla baby do jeżdżenia po mieście.
Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

Data: 2011-07-10 12:20:25
Autor: P_ablo
co za milion [OT]

[...]

Wiec gazowanie tego nie jest zadna profanacja, ten model moze sluzyc jako
rodzinne auto na co dzien i jak najbardziej mozna go zagazowac.

Inaczej juz sprawa wyglada z gazowaniem 911, takiego samochodu nie kupuje
sie do oszczedzania.

Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

Wynalazki typu M5 czy AMG to substytuty prawdziwych zabawek dla duzych chlopcow.

BTW dziwne, ze zaden producent samochodow  nie wpadl jeszcze na pomysl wypuszczenia modelu o takiej nazwie :

http://ouinouin71.blogspot.com/2009/02/one-more-toy.html

:)
--
Picasso

Data: 2011-07-11 12:15:03
Autor: kamil
co za milion [OT]
On 10/07/2011 11:20, P_ablo wrote:
[...]

Widzisz, cała rzecz w tym, że właściciele zagazowanego 911 jeżdżą 911-tką, a Ty nie. Who's the winner?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-08 23:00:47
Autor: P_ablo
co za milion
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1kim4o0owez8l.xdb6mkbn6hwm$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims napisał(a):
911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia nie ma :P

--
Picasso

Data: 2011-07-09 00:32:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:

911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
Tego nie polecam, bardzo nie lubi LPG.

Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia nie ma :P

Tam wejdzie tyle paliwa? Gdzie?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 16:07:47
Autor: P_ablo
co za milion
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnj1etll.q17.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:
[...]

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

--
Picasso

Data: 2011-07-09 16:18:32
Autor: Cavallino
co za milion
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

Zawsze można 98 zatankować.

Data: 2011-07-09 17:34:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

Zawsze można 98 zatankować.

To tam w ogóle można lać 95?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 16:56:39
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-08, P_ablo <op@op.pl> wrote:
[...]

Dzwoni po 24 godzinach od wyjazdu Cayenne Turbo z salonu
sprzedawca do nowego nabywcy. Pyta:
- I jak. Zadowolony Pan z zakupu?
- Tak! zajebiste auto, tylko już 3 razy tankowałem ROTFL.

Data: 2011-07-09 17:35:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

Mój Cayenne zaczął palić poniżej 30l/100km. Czy to poważna awaria
silnika?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 19:32:15
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-09, megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

[...]

A czy aby jest Turbo?

Data: 2011-07-10 00:35:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

No ba.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-10 10:27:44
Autor: megrims
co za milion
On 2011-07-09, megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:

[...]

Poniżej 30. To jak ty jeździsz!
Bo jeśli normalnie, to coś się zepsuło
na bank ;)

Data: 2011-07-09 17:34:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
co za milion
On 2011-07-09, P_ablo <op@op.pl> wrote:

[...]

Ja tam się nie znam, ale to chyba trochę różne samochody...

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-09 22:40:29
Autor: neoniusz
co za milion
W dniu 11-07-09 16:07, P_ablo pisze:
[...]

v-power racing dochodzi teraz jakos do 6zl, wiec mozna nawet przekroczyc :)

co za milion