co za wredny kraj ta POlska

Data: 2012-07-02 19:20:05
Autor: boukun
co za wredny kraj ta POlska
~Marek [6 minut temu]
co za wredny kraj ta POlska, zeby swoje dzieci wysylas za granice na poniewierke i tulaczke za groszem.

~prewq [przed kwadransem]
Finlandia Norwegia Niemcy UK Francja ........???????????? JESTEM POLAKIM dajcie tu pracować i godnie ŻYĆ

Powyższe komentarze odnoszą się do tego artykułu
http://praca.wp.pl/title,W-Finlandii-latwo-o-prace,wid,14722623,wiadomosc.html#najnowszaSonda

boukun

Data: 2012-07-02 20:45:13
Autor: Przemysław M.
co za wredny kraj ta POlska
Dnia Mon, 2 Jul 2012 19:20:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Pracowałes kiedyś?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-02 21:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski
co za wredny kraj ta POlska

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jssq7j$dlk$1dont-email.me...
[...]

Nie żartuj z Boukuna. A od czego ma żonę?

Data: 2012-07-02 19:37:40
Autor: kogutek
co za wredny kraj ta POlska
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Pracowałes kiedyś?

Nie żartuj z Boukuna. A od czego ma żonę?

Nauczycielkę?

Data: 2012-07-02 21:58:31
Autor: Bogdan Idzikowski
co za wredny kraj ta POlska

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jssta4$7gf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiadomości news:jssq7j$dlk$1dont-email.me...

> Pracowałes kiedyś?

Nie żartuj z Boukuna. A od czego ma żonę?

Nie wiem, co ona robi w Niemczech. Wiem tyle, że zapierdala na utrzymanie Boukuna. Sam się chwalił, w przystępie szczerości.

Data: 2012-07-03 19:30:25
Autor: Przemysław M.
co za wredny kraj ta POlska
Dnia Mon, 2 Jul 2012 21:06:55 +0200, Bogdan Idzikowski napisaů(a):

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:jssq7j$dlk$1dont-email.me...
Dnia Mon, 2 Jul 2012 19:20:05 +0200, boukun napisaů(a):

[...]

tu pracowaă i godnie ÝYĂ

Powyýsze komentarze odnoszŕ sić do tego artykuůu
http://praca.wp.pl/title,W-Finlandii-latwo-o-prace,wid,14722623,wiadomosc.html#najnowszaSonda

boukun

Pracowaůes kiedyú?

Nie ýartuj z Boukuna. A od czego ma ýonć?

Czytajŕc jego komentarze zastanawiam sić czy facet czasem nie podpuszcza
grupy. Przeszukaůem internet, czy goúc nie nazywa sić Niedęwiedzki albo
jakoú tak?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie Józefa
Piůsudskiego zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă zwycićýonym, a

Data: 2012-07-02 22:35:18
Autor: boukun
co za wredny kraj ta POlska

[...]

W Polsce, jak jeszcze nie była zaorana, czyli w dobrych czasach PRL+u, potem od 1988 roku już tylko w Niemczech...

boukun

Data: 2012-07-03 19:32:59
Autor: Przemysław M.
co za wredny kraj ta POlska
Dnia Mon, 2 Jul 2012 22:35:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Czyli masz około 60 lat. Jesteś byłym członkiem PZPR. Kiedyś opluwałeś
kapitalistów dzis dla nich pracujesz podcierając tyłki staruszkom. Typowe
dla byłych PZPR-owców. Pewnie też nawróciłeś się na katolicyzm? ;-)

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-03 19:51:47
Autor: Bogdan Idzikowski
co za wredny kraj ta POlska

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jsvacg$qa1$1dont-email.me...
[...]

Boukun to "prawdziwy Polak genetyczny patriota". I jako taki nienawidzi żydów, masonów, cyklistów, pracy itd. Kocha tylko siebie i wspomina czasy młodości, gdy pracował z ojcem w masarni i bezczelnie kradł. To chyba jeden z nielicznych okresów, gdy pracował.

Data: 2012-07-03 21:07:24
Autor: boukun
co za wredny kraj ta POlska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff33137$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzikowski, chamuj się z tym "kradł". Gdybyś mieszkał w mojej miejscowości, pozwałbym cię za to do sądu, nie robię tego tylko ze wzgledu na właściwość miejscową sądu pozwanego.

boukun

Data: 2012-07-03 21:09:20
Autor: boukun
co za wredny kraj ta POlska

[...]

Nie, 23-go lipca będę miał 51 lat, nigdy nie należałem do żadnej partii, tylko do Solidarności sprzed stanu wojennego... Od żydowskiej wiary katolickiej się odżegnałem...

boukun

Data: 2012-07-04 08:54:18
Autor: Jadryś
co za wredny kraj ta POlska
W dniu 2012-07-03 21:09, boukun pisze:

Nie, 23-go lipca będę miał 51 lat, nigdy nie należałem do żadnej partii, tylko do Solidarności sprzed stanu wojennego...
boukun

"tylko"... ?

Data: 2012-07-04 17:58:33
Autor: boukun
co za wredny kraj ta POlska

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jt0pav$ub8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dla mnie w sumie to aż, to był najświętszy polski ruch, do 13-go grudnia 1981 roku, ruch milionów solidaryzujących się ze sobą Polaków, drugi taki ruch po ruchu Mahatma Gandhi'ego.

Jakj widać, Jaruzelski wybił skutecznie na wieki Polakom solidarność z głów...

boukun

Data: 2012-07-12 21:52:42
Autor: Trybun
co za wredny kraj ta POlska
W dniu 2012-07-04 17:58, boukun pisze:

[...]

Miliony marionetek tańczących w rytm grany z za oceanu. Z czym wy się solidaryzowaliście? Nawet nie wymawiaj Jego imienia, sterowana kukło.

co za wredny kraj ta POlska