co zamiast SE Hazel

Data: 2011-08-22 13:37:38
Autor: mz
co zamiast SE Hazel
Witam
Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o podbne funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

Data: 2011-08-22 15:42:11
Autor: Seba101
co zamiast SE Hazel
W dniu 2011-08-22 13:37, mz pisze:
Witam
Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o
podbne funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

SE ELM?

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2011-08-22 20:32:18
Autor: !sp
co zamiast SE Hazel

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e523fc1$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o podbne funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

Następny Hazel?
Ewentualnie ELM jak mniejszy wyświetlacz akceptowalny

Oprócz tych dwóch, reszta zwykłych przyciskowców, moim zdaniem, jest nieciekawa. Nokia E52 jest wszystkomająca, ale....
Zobacz też SE Xperia txt pro. Może zaakceptujesz "prawie smartfona"
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/txt-pro?cc=pl&lc=pl#view=features_specifications

co zamiast SE Hazel