co zamiast Zafiry

Data: 2011-07-18 14:23:34
Autor: Tomasz Gorbaczuk
co zamiast Zafiry
Dnia 18-07-2011 o 09:47:12 mz <22051976wytnij@wp.pl> napisał(a):

Witam
Poszukuje kolejnego samochodu. Teraz jeżdze Zafira 2,0 diesel z 2003 r.  Poszukuje czegoś podobnego ( 7 miejsc z czego dwa ostatnie chowane a nie  wyciągane).
Co szanowna grupa mogła by polecić ? Samochód musi być dostosowany do  osoby bardzo wysokiej. Picasso jest za małe.

A C4 Grand Picasso ? - wymiary ma chyba trochę większe o Zafiry, w środku  dla kierowcy jest sporo miejsca - mam 185cm/110kg i mam jeszcze spory  zapas na wypadek jakbym urósł :-)

Pzdr
TG

co zamiast Zafiry