co zamiast ekonta w mbanku?

Data: 2014-09-15 23:03:59
Autor: Piotr Gałka
co zamiast ekonta w mbanku?

Użytkownik "PL" <pl@pl.pl> napisał w wiadomości news:54172997$0$53601$b1db1813$a307dbb3news.astraweb.com...
mbank już się sam pogrzebał.
W październiku wyłączą stary, przyjazny wygląd.
Czytałem, że meritum wydaje się najbardziej rozsądną zmianą?
Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?
Zależy mi po prostu na banku gdzie nie będą wymagać abym kartą musiał nakręcić miesięcznie kwotę X aby nie było opłat za kartę - a kartę oczywiście chcę mieć.
Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto (np z wypłaty).
I jak najprostszy, surowy interfejs stojący jak najdalej od wyglądów gównopejspubokowopodobobnych.
Wg TOiP T-mobile (dawniej Alior Sync) wydaje się być lepszym od Meritum. Obu używam sporadycznie. Jestem przyzwyczajony do mbankowej listy odbiorców zdefiniowanych i w innych bankach wykonanie zwykłego przelewu jest dla mnie jakieś takie nie od tej strony. Np. Meritum chyba najbardziej podpasuje komuś pamiętającemu skrócone nazwy odbiorców, bo wejście w listę to niewiele widać - nie wiem czemu nie można każdego odbiorcy zapisać w jednej linijce aby dało się rzutem oka ogarnąć sporą ich liczbę. W T-mobile to jakoś nie za do końca wiem jak mi się udaje wykonywać przelewy, ale kilka już mi się udało.
Jak mnie zmuszą do nowego mbanku (jeszcze nigdy nie zajrzałem) i będę miał podobne problemy to będzie jasne, że skoro nie można wybrać dobra, to trzeba będzie wybrać mniejsze zło.
P.G.

Data: 2014-09-16 02:06:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co zamiast ekonta w mbanku?

"Piotr Gałka" lv7k7k$opn$1@srv.chmurka.net

Jak mnie zmuszą do nowego mbanku (jeszcze nigdy nie zajrzałem)

Ja zajrzałem 3 razy -- 2 razy (skutecznie) parowałem aplikację
Androidową i 1 raz próbowałem (bezskutecznie) zlecić przelew.

co zamiast ekonta w mbanku?