co zamiast ekonta w mbanku?

Data: 2014-09-22 20:03:09
Autor: Imka
co zamiast ekonta w mbanku?
Dnia Mon, 15 Sep 2014 20:02:01 +0200, PL napisa艂(a):

Czyta艂em, 偶e meritum wydaje si臋 najbardziej rozs膮dn膮 zmian膮?

Dla mnie okaza艂o sie bardzo rozs膮dn膮, u偶ywam juz ponad rok.

Jest tu kto艣 kto ma konto w meritum banku i mo偶e co艣 z praktyki napisa膰?
Zale偶y mi po prostu na banku gdzie nie b臋d膮 wymaga膰 abym kart膮 musia艂 nakr臋ci膰 miesi臋cznie kwot臋 X aby nie by艂o op艂at za kart臋 - a kart臋 oczywi艣cie chc臋 mie膰.

Debet贸wka (bez paypassa) bezp艂atna bezwarunkowo.

呕eby nie by艂o wymogu comiesi臋cznego wp艂ywu na konto (np z wyp艂aty).

Proste Konto Osobiste bezp艂atne bezwarunkowo.

I jak najprostszy, surowy interfejs stoj膮cy jak najdalej od wygl膮d贸w g贸wnopejspubokowopodobobnych.

To juz musisz sam oceni膰, tu jest demo
https://www.meritumbank.pl/demo/

Z praktyki - po pierwszym szoku "o rany, wszystko inaczej" da si臋
u偶ywa膰.
Jestem typowym userem bankowym - co艣 na wej艣ciu, troch臋 przelew贸w,
troche p艂atno艣ci kart膮. W sumie nigdy nie mia艂am wi臋kszych problem贸w.
Infolinia czynna od poniedzia艂ku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00
oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00 (co okaza艂o si臋 k艂opotliwe
jak si臋 zablokowa艂am w niedziel臋 wieczorem - ale do prze偶ycia).

Jako konkurencyjne wskazuja TMobile - ale powsta艂 ju偶 po mojej
przeprowadzce do Meritum, a p贸ki co Meritek jest da mnie wystarczaj膮cy.

I faktycznie, bardzo mi pasuj膮 skr贸cone nazwy odbiorc贸w i mo偶liwo艣膰 ich
grupowania.

--
Imka

co zamiast ekonta w mbanku?