co zamiast i780?

Data: 2010-02-27 10:29:44
Autor: adam
co zamiast i780?
Witam,
Poszukuje smartfona z WM. Do tej pory uzywalem Samsunga i780 ale niestety ulegl uszkodzeniu. Co mozecie polecic? Kolejnego samsunga nie chce. Buzdzet do 1000PLN (nowy).  Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec klawiatury.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2010-02-27 10:46:06
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
adam pisze:
[...]
dziwne, ale właśnie klawiatura to jego duży plus. Zaden inny telefon z
WM i dotykiem, nie bedie tak długo "trzymał". Ja bym kupił drugiego
i780, ale ciekaw jestem co Ty wybierzesz i czy bedziesz zadowolony.
napisz na grupie - jak już sie zdecydujesz.
ToMasz

Data: 2010-02-27 10:53:49
Autor: adam
co zamiast i780?

[...]

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i Samsung nie mial juz tych telefonow na wymiane.
pzdr
Adam

Data: 2010-02-27 11:23:21
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:53:49 +0100, adam napisał(a):

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i

to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-27 12:31:35
Autor: adam
co zamiast i780?

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak
na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i

to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

Pomyslalem o HTC Touch 2.
Wiem, ze ma slaby ekran, ale procesor i pamiec calkiem ok.
Co o tym sadzicie?
pzdr
Adam

Data: 2010-02-27 13:42:41
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 10:29 GMT, adam napisał(a):

[...]

Jestes pewny ze checsz WM? ja uzywam jednocznie wlasnie i780 i jednoczesnie
G1, gdyby nie to ze od czasu do czasu uzywam Automapy, to bym dawno
wpierdzielil tego i780, jedyne do czego wykorzystuje WM to pisanie smsow,
od czasu do czasu zadzwonic i czasami Automapa, do niczego wiecej sie nie
nadaje to badziwie... za to przyjemnnosc korzystania z androida jest
nieporownywalna..

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 14:06:08
Autor: adam
co zamiast i780?
[...]

No wlasnie zalezy mi na Automapie. Dlatego chce pozostac przy WM.
Pzdr
Adam

Data: 2010-02-27 14:12:04
Autor: qwerty
co zamiast i780?
Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hmb5bu$4tg$1@news.onet.pl...
No wlasnie zalezy mi na Automapie. Dlatego chce pozostac przy WM.

Ew. czekać aż będzie dobra nawigacja na androida.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2010-02-27 14:57:10
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 14:12 GMT, qwerty napisał(a):

No wlasnie zalezy mi na Automapie. Dlatego chce pozostac przy WM.

Ew. czekać aż będzie dobra nawigacja na androida.

Niesty czlowiek uczy sie na bledach, ja tez wybralem i780 bo ma automape...
gdybym wiedzial ze WM to takie badziewie, a dowiedzialem sie dopiero
podczas uzytkownia tego telefonu... to bym postapil zupelnie inaczej,
kupilbym jakis zwykly telefon, albo wlasnie cos z androidem, wtedy jeszcze
niestety nie bylo androidow jak kupowalem i780...
a do nawigacji kupilbym cos dedykowanego, ludzie polecaja nawet te tanie
jakis larki...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 14:32:09
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 14:57:10 +0100, Brzezi napisał(a):

Niesty czlowiek uczy sie na bledach, ja tez wybralem i780 bo ma automape...
gdybym wiedzial ze WM to takie badziewie, a dowiedzialem sie dopiero
podczas uzytkownia tego telefonu... to bym postapil zupelnie inaczej,

A co ci tak straszliwie badziewnie działa w tym systemie?

"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 16:17:55
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 15:32 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Sam telefon ograniczajac sie do funkcji czysto telefonowych + sms dziala
poprawnie, da sie dzwonic i odbierac polaczenia, da sie calkiem wygodnie
dzieki wbudowanej klawiatruze qwerty pisac smsy...
ale na tym zalety sie koncza... WM nie jest ergonomicznym system, na
poczatku jak bylem podjarany nowym telefonem i ze mam WM, probowalem szukac
i sciagac jakies rozne programy, aplikacje, tylko wlasnie, raz ze to
szukanie jest dosyc uciazliwe, dwa ze malo co ciekawego mozna znalesc...

W androdzie mam wszystko na miejscu, czyli wyszukiwarka aplikacji gdzie
znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...

Zadzialalo naturalne prawo przetrwania -> silniejszy wygrywa, w moich
rekach, majac telefon z WM i drugi z  Androidem, ten z WM jest na wymarciu...,
uzywam go jak musze...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 15:25:07
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 16:17:55 +0100, Brzezi napisał(a):

[...]

a co takiego uciążliwego? czym tak bardzo się różni wyszukiwanie po tysiącu
stron jednego dobrego programu od szukania jednego dobrego programu wśród
tysięcy badziewnych w androidowym sklepie?
Bo jak na razie jedno i drugie sprowadza się do tego samego - wyszukania
odpowiednio zaufanego forum, na którym są informacje od innych osób, co
jest warte uwagi, a czego unikać. Najlepiej ze screenshotami. O
przepraszam, zapomniałem, że w Androidzie trzeba hakować system, zeby
zrobić screenshota. A może się coś zmieniło ostatnio?

W androdzie mam wszystko na miejscu, czyli wyszukiwarka aplikacji gdzie

tak, to prawda, akurat, masz w jednym miejscu - w pamięci telefonu, bo na
karcie się już nie da (nie w prosty, dostępny każdemu użytkownikowi sposób)

znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...

O.. to proszę, wytłumacz, jak znajdujesz? No miesiąc próbowałem i ciągle
nie mogłem. Za każdym razem musiałem sciągać z 10-15 gównianych programów,
zanim w końcu znalazłem ten 16 który robił to co chciałem. Jak mi powiesz,
jak się szuka, to może się przekonam... Bo już 3 razy próbowałem i za
każdym razem dyskwalifikacja. A to był prosty zestaw czynności do
wykonania, który wykonuję w zasadzie z każdym moim telefonem.

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 20:10:49
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 16:25 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

w tym, ze wystarczy ze skupie sie na tym czego szukam, a nie musze sie
martwic gdzie tego szukac, poza tym, telefon nie jest wygodnym narzedzien
do wyszukiwania po stronach www, jest po prostu aplikacja z lista
programow, klikam "zainstaluj" i po kilku sekundach mam...

Bo jak na razie jedno i drugie sprowadza się do tego samego - wyszukania
odpowiednio zaufanego forum, na którym są informacje od innych osób, co
jest warte uwagi, a czego unikać.

Nie szukam aplikacji ani opini na formu... nie potrzebuje tego... wiec nie
wiem o czym piszesz

Najlepiej ze screenshotami.

Tak, wiekszosc aplikacji podczas przedladania w GoogleMarket ma
udostepnione screenshoty

przepraszam, zapomniałem, że w Androidzie trzeba hakować system, zeby
zrobić screenshota. A może się coś zmieniło ostatnio?

Zapewniam Cie ze screenshoty udostepniane w GoogleMarket nie sa robione na
telefonie...

[...]

Zdaje sie ze piszesz o czyms innym niz ja...

znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...

O.. to proszę, wytłumacz, jak znajdujesz?

wchodze do aplikacji Market, wybieram opcje "Szukaj", wpisuje fraze, klikam
na znaleziona aplikacje i klikam "Instaluj", juz...

No miesiąc próbowałem i ciągle
nie mogłem.

To juz Twoj problem

Za każdym razem musiałem sciągać z 10-15 gównianych programów,
zanim w końcu znalazłem ten 16 który robił to co chciałem.

Takie zycie, niezalezni czy to iphone, czy android, czy wm, czy symbian...
jak nie sprawdzic czy dana aplikacj Ci odpowiada, to inaczej sie nie
dowiesz...

[...]

Nie mam pojecia z czym miales problem.

Ustalmy tylko jedno, ja nie mam zamiaru prowadzic wojny co jest lepsze, bo
mi to zwisa, mam jedno i drugie, jedno mi pasuje, drugie nie, tobie moze
pasowac co innego, to Twoja sprawa...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 19:19:25
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 20:10:49 +0100, Brzezi napisał(a):

w tym, ze wystarczy ze skupie sie na tym czego szukam, a nie musze sie
martwic gdzie tego szukac, poza tym, telefon nie jest wygodnym narzedzien

ja też w zasadzie nie, większość informacji mam z 2 podstawowych stron,
plus czasem sporadycznie z może maksymalnie 5 innych.

do wyszukiwania po stronach www, jest po prostu aplikacja z lista
programow, klikam "zainstaluj" i po kilku sekundach mam...

o widzisz.. mam to samo. też nie lubię z telefonu. Wolę z peceta, klikam
link, daję zainstaluj i już mam. Po kilku sekundach.

Nie szukam aplikacji ani opini na formu... nie potrzebuje tego... wiec nie
wiem o czym piszesz

dobrze, może przykład podam, skoro prostej informacji nie rozumiesz -
szukałem aplikacji potrafiącej skanowac kody. Ale nie tylko 2D ale też
paskowe.
Informacje w markecie są nędzne, takoż i screenshoty. Chyba dopiero 13 albo
14 z kolei program robił to co chciałem a i tak nie do końca. A licznik
pobrań stuka, później wychodza informacje prasowe - "miliony pobrań z
marketu"... a 80% z nich kończy się skasowaniem aplikacji po chwili.

Tak, wiekszosc aplikacji podczas przedladania w GoogleMarket ma
udostepnione screenshoty

Tak, widziałem. Niestety.

Zapewniam Cie ze screenshoty udostepniane w GoogleMarket nie sa robione na
telefonie...

Właśnie, to mam na myśli. Więc sa minimalne szanse, że są robione przez
użytkowników, pokazujących najważniejsze cechy użytkowe.

Zdaje sie ze piszesz o czyms innym niz ja...

tak, trochę.

wchodze do aplikacji Market, wybieram opcje "Szukaj", wpisuje fraze, klikam
na znaleziona aplikacje i klikam "Instaluj", juz...

Przykład powyżej - życzę powodzenia. I sporej ilości wolnego czasu.

Takie zycie, niezalezni czy to iphone, czy android, czy wm, czy symbian...
jak nie sprawdzic czy dana aplikacj Ci odpowiada, to inaczej sie nie
dowiesz...

ależ dowiaduję się - wchodzę na xda-developers czy pdaclub, widzę
wypowiedzi ludzi, widze jakie problemy mają z tym, w zasadzie odsetek
nieudanych pobrań jest kilka rzedów niższy niż w androidzie.

Nie mam pojecia z czym miales problem.

szkoda, bo usiłuję cały czas pisać o tym...

Ustalmy tylko jedno, ja nie mam zamiaru prowadzic wojny co jest lepsze, bo
mi to zwisa, mam jedno i drugie, jedno mi pasuje, drugie nie, tobie moze
pasowac co innego, to Twoja sprawa...

Ależ oczywiście. Choć byłoby miło, jakby informacje o tym pisane na grupie
miały choćby pozory obiektywności

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 20:53:37
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 20:19 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

a ja nie mam zadnych stron...

[...]

i wszedzie ze soba masz komupter/laptopa do instalowania aplikacji?

ja wlasciwie w oogle nie podlaczam telefonu do komputera, po co?

nie potrzebuje zadnych linkow...

Nie szukam aplikacji ani opini na formu... nie potrzebuje tego... wiec nie
wiem o czym piszesz

dobrze, może przykład podam, skoro prostej informacji nie rozumiesz -

a czy mozesz powstrzymac sie od wycieczek osobistych czy to jakis problem
dla Ciebie?

[...]

Stosujac Twoja merytoryke: "skoro tak prostej rzeczy nie potrafisz, ja nie
mialem z tym problemu"

[...]

<Godel mode>skoro to takie trudne dla Ciebie</Godel mode>

Zdaje sie ze piszesz o czyms innym niz ja...

tak, trochę.

ok, wiec pisz o tym o czym piszemy

wchodze do aplikacji Market, wybieram opcje "Szukaj", wpisuje fraze, klikam
na znaleziona aplikacje i klikam "Instaluj", juz...

Przykład powyżej - życzę powodzenia. I sporej ilości wolnego czasu.

Nie mam nigdy problemu, i to ze Ty czy ja znajde sobie na stronie www
aplikacje, zamiast w markecie, (a wlasnie, chcialem Cie poinformowac ze
market mozna tez przegladac po www, i sa jeszcze jakies alternatywne baki
aplikacji niz google market...) nie skutuke tym ze moga sie naciac na
bezwartosciawa aplikacje, niezaleznie czy to forum, czy market czy
appstore, jezeli nie przetestujesz samodzielnie aplikacji, bedziedziesz
wiedzial czy to jest dobra aplikacja czy nie

[...]

nie pobieram aplikacj ktore maja niskie oceny, i tez nigdy nie mam
problemow, komentarze moge sobie przecztac bezposrednio w podgladzie
aplikacji w markecie

Nie mam pojecia z czym miales problem.
szkoda, bo usiłuję cały czas pisać o tym...

no rozumiem, ale ja nie mam problemow

[...]

ale ja nnie proboje nawet byc obiektywny, mowie jak to wyglada u mnie, mam WM mam
i androida, mowie co jest dla mnie wygodniejsze a co jest zbedne i
nieuzyteczne...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 20:13:44
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 20:53:37 +0100, Brzezi napisał(a):

i wszedzie ze soba masz komupter/laptopa do instalowania aplikacji?

Nie, mam dobry zwyczaj - będąc w ruchu, nie instaluję softu, zwłaszcza
przypadkowego. Bo telefon - w moim przypadku - to nie zabawka, to
narzędzie. Muszę być pewny jego funkcjonowania

Nie mam nigdy problemu, i to ze Ty czy ja znajde sobie na stronie www
aplikacje, zamiast w markecie, (a wlasnie, chcialem Cie poinformowac ze

Podejście "ja nie miałem problemu więc problem nie istnieje" nie jest
specjalnie rozsądne.

ale ja nnie proboje nawet byc obiektywny, mowie jak to wyglada u mnie, mam WM mam
i androida, mowie co jest dla mnie wygodniejsze a co jest zbedne i
nieuzyteczne...

to bądź łaskawy pisać - "jest dla mnie niewygodny" lub "jest dla mnie
nieużyteczny"
Pisanie, cytuję, "to badziewie" jest na szambowym poziomie iJasioPawełka.

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 21:38:38
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 21:13 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Ale przyjmij do wiadomosci, ze Ty nie jestes wykladnia bycia "normalnym
uzytkownikiem"

Pwiedzialem co mi nie pasuje w jedym a co mam w drugim, nie zmuszam Cie...

[...]

to byla tylko odpowiedz na: "ja mialem problem, wiec wszyscy maja problem"

[...]

dopuki nie zaakceptujesz, ze inni moga miec inna opinie niz Ty, ze nie
jestes nieomylny, i ze nie jestes nieomylna wykladnia w kazdym temacie, to
trudno cokolwiek sie porozumiec...

Mam to i to, wole androida, Ty mozesz wolec WM, mi to zwisa...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 20:46:39
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 21:38:38 +0100, Brzezi napisał(a):

Ale przyjmij do wiadomosci, ze Ty nie jestes wykladnia bycia "normalnym
uzytkownikiem"

Podawałem konkretne problemy oraz sposób użycia przez wiele osób - nie
tylko mnie.

Pwiedzialem co mi nie pasuje w jedym a co mam w drugim, nie zmuszam Cie...

Świetnie, i jakbyś na tym poprzestał, nawet nie byłoby dyskusji.

to byla tylko odpowiedz na: "ja mialem problem, wiec wszyscy maja problem"

Jeżeli problem istnieje - to ma go każdy. Nie każdemu doskwiera - bo być
może tak jak ty nie używają danej funkcji. Ale problem wciąż istnieje.
Metoda strusiej głowy i piasku nie rozwiązuje problemów.

Pisanie, cytuję, "to badziewie" jest na szambowym poziomie iJasioPawełka.

dopuki nie zaakceptujesz, ze inni moga miec inna opinie niz Ty, ze nie

Dopóki, proszę, szanuj moje oczy. I innych.
Pisanie "mam problem z x" jest wyrażeniem opinii. Pisanie "WM to badziewie"
to przejaw braku tego i owego, szkoda, że wciąż tego nie rozumiesz.

Mam to i to, wole androida, Ty mozesz wolec WM, mi to zwisa...

świetnie. I nawet miło, że się wypowiadasz. A jak przestaniesz to ozdabiać
szczeniackimi epitetami to już będzie w ogóle super.

"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 22:45:45
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 21:46 GMT, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Sat, 27 Feb 2010 21:38:38 +0100, Brzezi napisał(a):

Ale przyjmij do wiadomosci, ze Ty nie jestes wykladnia bycia "normalnym
uzytkownikiem"

To ujmijmy to tak: ja zdaje sobie sprawe z istnienia ograniczen, zarowno WM
jak i Androida, po prostu wybieram to co mi bardziej pasuje, zadowolony?

Mam zawsze przy sobie jeden telefon z WM i drugi z Androidem, gdyby WM byl
dla mnie wygodniejszy, korzystalbym z niego, a ze jednak wygrywa dla mnie
Android, to uzywam tego drugiego... jakbys nie zachwalal WM, to niezmieisz
faktu, ze dla mnie sie nie nadaje...

Jakis czas temu potrzebowalem bezprzewodowego netu na laptopie, uzylem WM
bo bylo mi latwiej... chciaz tez wcale nie bylo prosto...
ze starym poczciwym SE k800 nie mialem takich problemow

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 21:58:25
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 22:45:45 +0100, Brzezi napisał(a):

[...]

Nie chwalę, on ma wady, jak każdy system. Protestuję natomiast przeciwko tekstom typu "WM to badziewie" - proszę,
bądż powyżej szambowego poziomu iJasia.

Powiedz - "Ja wolę Androida" i tyle - będzie w porządku.

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-01 12:31:57
Autor: Jan Strybyszewski
co zamiast i780?
Waldek Godel pisze:
[...]

Oczywiscie ze WM nie moze byc badziewie bo tak mowi Godel... inni musza mowic za siebie Godel udaje Boga i oczywiscie mowi "MY".

Wiec "MY LUDZIE" uznalismy portfelami ze WM to jak mawia Godel "gniot"

Data: 2010-02-28 00:15:52
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
Brzezi pisze:

Jakis czas temu potrzebowalem bezprzewodowego netu na laptopie, uzylem WM
bo bylo mi latwiej... chciaz tez wcale nie bylo prosto...
ze starym poczciwym SE k800 nie mialem takich problemow
jak to zrobiłeś? Bo jeśli laptop ma wi fi to internet "Wchodzi" do i780
po g3 a do lapka jest "podawany" przez wifi - czy da sie jeszcze prościej?

ToMasz

Data: 2010-02-28 00:28:22
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
nie, 28 lut 2010 o 00:15 GMT, ToMasz napisał(a):

[...]

tylko ze standardowo nie ma udostepniania internetu po wifi, meczylem sie z
jakimis programi, wifirouter czy cos takiego..

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 18:12:47
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
Sam telefon ograniczajac sie do funkcji czysto telefonowych + sms dziala
poprawnie,
WOW to jesteś pierwszym który to napisał. Właśnie "lag" we wpisywaniu
numeru z kawiatury jest najwiekszym minusem w ustach krytyków WM.
Podobnie z przegladaniem ksiazki telefoniczej. naszczeście inaczej niż w
np omni, zamiast "odpalać" ksiażke, wybieraz z kalwiatury nazwisko....
[...]
XP i inne produkty microsoftu też nie są ergonomiczne, wprowadzają swoje
standardy, wymuszają głupie zachowania, jednak nikt ich nie krytykuje,
poprostu dostosowuje sie outluka czy wywala IE zastępująć firefoxem. Co
konkretnie zirytowało Cię  w WM?

W androdzie mam wszystko na miejscu, czyli wyszukiwarka aplikacji gdzie
znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...
Tyle ze nie opowiadasz tego babci, tyko bywalcom grupy GSM, wiec przejdź
do konkretów. Czym nagrywasz rozmowy w Androidzie? jakie masz przypisane
programy do klawiszy? potrafi zawibrować w momencie uzyskania połaczenia?

uzywam go jak musze...
jak my wszyscy...

ToMasz

Data: 2010-02-27 17:17:37
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 18:12:47 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

wysłać/odebrać plik/wizytówkę po BT, zainstalować oprogramowanie na karcie,
wyświetlić kontakt który ma w Outlooku puste pola "imię" i "nazwisko", i
pare jeszcze innych rzeczy.

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-27 20:24:19
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 18:17 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

do pojedynczego kontaktu wystarczy barcode, zreszta nie zdazylo mi sie
jeszcze przesylanie kontaktow, wiec trudno mi powiedziec.

synchronizacje kontaktow mam z googla, zarowno z androida jak i z WM, wiec
gdzie nie zmienie kontaktu, to zaraz wszedzie jest aktualny...

zainstalować oprogramowanie na karcie,

Jako sie da, ale nawet nie probowalem, nie bylo mi to potrzebne

wyświetlić kontakt który ma w Outlooku puste pola "imię" i "nazwisko", i
pare jeszcze innych rzeczy.

Nie mialem takiej potrzeby nigdy, wiec trudno mi sie wypowiedziec na ten
temat

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 19:35:05
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 20:24:19 +0100, Brzezi napisał(a):

do pojedynczego kontaktu wystarczy barcode, zreszta nie zdazylo mi sie
jeszcze przesylanie kontaktow, wiec trudno mi powiedziec.

A skad ja ci wezme barcode? I skąd odbiorca ma mieć odpowiednie
oprogramowanie do tego? Mogę w kilkadziesiąt sekund podać osobie wszelkie
dane kontaktowe - komórkę, maila, msn - po BT. Odbierze to każde
cywilizowane urządzenie - Nokia, Samsung, Motorola, HTC, Siemens, SE,
cokolwiek. Każde normalne urządzenie.
Nie licząc iPoo oraz Androida

Bedąc na imprezie moge kogoś poprosić o kopię fotki którą właśnie zrobił -
samą fotkę, od razu. I każde normalne urządzenie mi to wyśle. Nie licząc
iPoo i Androida.

Znajomy ma śmieszny dzwonek? nie ma sprawy. No chyba, że ma iPoo lub
Androida. Bo w końcu po co są standardy komunikacyjne, prawda?

synchronizacje kontaktow mam z googla, zarowno z androida jak i z WM, wiec
gdzie nie zmienie kontaktu, to zaraz wszedzie jest aktualny...

no jak zmienisz, to moze nawet bedziesz mieć dwa albo trzy - bo google przy
synchronizacji uwielbia robić duplikaty, zamiast rozpoznawać zmianę
kontaktu

Jako sie da, ale nawet nie probowalem, nie bylo mi to potrzebne

napisałem "dla normalnego użytkownika" - robienie linuxowych partycji to
nie jest coś specjalnie prostego.
Oprócz tego nie da się w ogóle zainstalowac niektórych programów - albo
przenosisz cały folder, albo nic.

wyświetlić kontakt który ma w Outlooku puste pola "imię" i "nazwisko", i
pare jeszcze innych rzeczy.

Nie mialem takiej potrzeby nigdy, wiec trudno mi sie wypowiedziec na ten
temat

Nie, no serio? Nie dzwonisz do firm? Ja myślałem, że o jakichś powaznych
zastosowaniach rozmawiamy...

Data: 2010-02-27 21:08:07
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 20:35 GMT, Waldek Godel napisał(a):

do pojedynczego kontaktu wystarczy barcode, zreszta nie zdazylo mi sie
jeszcze przesylanie kontaktow, wiec trudno mi powiedziec.

A skad ja ci wezme barcode?

mam w podgladzie kontaktu

I skąd odbiorca ma mieć odpowiednie
oprogramowanie do tego?

to jeden z popularniejszych aplikacji, jak wchodzisz na market, to jest na
pierwszym ekranie, wlasnie miales problemy z szukanie aplikacji do kodow, a
wystarczy przejrzec te 10 najpopularniejszych i tam jest

[...]

nie testowalem, wiec trudno mi powiedziec

Bedąc na imprezie moge kogoś poprosić o kopię fotki którą właśnie zrobił -
samą fotkę, od razu. I każde normalne urządzenie mi to wyśle. Nie licząc
iPoo i Androida.

od kad mam wifi i 3g(z duzym limitem), nie uzywam bt

Znajomy ma śmieszny dzwonek? nie ma sprawy. No chyba, że ma iPoo lub
Androida. Bo w końcu po co są standardy komunikacyjne, prawda?

trudno mi powidziec, bo nie rajcuje sie dzwonkami...

[...]

moze znowu masz jakies problemy o ktorych ja nawet nie wiem(w sensie ze mi
dziala poprawnie)

Jako sie da, ale nawet nie probowalem, nie bylo mi to potrzebne

napisałem "dla normalnego użytkownika"

nie uzywaj siebie jako wzoraca normalnego uzytkownika, ok tak czy tak, ja
nie wybieram telefonu dla normalnego uzytkownika, tylko dla mnie... wiec mi
to zwisa...

- robienie linuxowych partycji to
nie jest coś specjalnie prostego.
Oprócz tego nie da się w ogóle zainstalowac niektórych programów - albo
przenosisz cały folder, albo nic.

a to to co to? cos znowu chyba ci sie wkradlo do tego postu z jakiego
innego, bo zupelnie nie zwiazane z dyskusja nawet kontekstowo...

[...]

a ja myslalem ze rozmawiam o moich obserwacjach...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 20:21:33
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 21:08:07 +0100, Brzezi napisał(a):

mam w podgladzie kontaktu

Ale ja nie mam - nie każę całemu światu przesiąść się na Androida

to jeden z popularniejszych aplikacji, jak wchodzisz na market, to jest na
pierwszym ekranie, wlasnie miales problemy z szukanie aplikacji do kodow, a
wystarczy przejrzec te 10 najpopularniejszych i tam jest

Patrz powyżej - świat nie kręci się w okół Androida ani iPoo, jest kolorowy
i urozmaicony. Ponieważ czasami urozmaicenie sprawia problemy, wymyślono
standardy. Standardy, nie monokulturę. Szkoda, że nie zauważasz róznicy.

nie testowalem, wiec trudno mi powiedziec

więc Ci właśnie powiedziałem - w cywilizowanym świecie to działa bez
problemu.

od kad mam wifi i 3g(z duzym limitem), nie uzywam bt

Odkąd, błagamm oczy bolą. To raz.
Dwa, że to zdanie na poziomie - mam basen w ogródku, więc już się nie będe
mył w domu. Bez sensu, prawda? Każda z tych rzeczy ma swoje zastosowania.
Nie wyślesz wizytówki po 3G, jak wielkiego megalimitu byś nie miał.

trudno mi powidziec, bo nie rajcuje sie dzwonkami...

Zdjęciami też nie? Kontaktami z innymi osobami też nie?

moze znowu masz jakies problemy o ktorych ja nawet nie wiem(w sensie ze mi
dziala poprawnie)

Zsynchronizuj outlooka z Google, popraw błąd w nazwisku, zsynchronizuj
jeszcze raz. Zobaczysz, czy wciąż działa poprawnie.

a to to co to? cos znowu chyba ci sie wkradlo do tego postu z jakiego
innego, bo zupelnie nie zwiazane z dyskusja nawet kontekstowo...

A kto napisał "Jako sie da" odnośnie przeniesienia instalacji programów na
kartę? Nie ty? Ktoś inny wysyła posty w twoim imieniu?
Nie, no serio? Nie dzwonisz do firm? Ja myślałem, że o jakichś powaznych
zastosowaniach rozmawiamy...

a ja myslalem ze rozmawiam o moich obserwacjach...

Pytałem - nie dzwonisz do firm? Nie dzwonisz do pracowników firm?

Data: 2010-02-27 21:49:53
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 21:21 GMT, Waldek Godel napisał(a):

mam w podgladzie kontaktu

Ale ja nie mam - nie każę całemu światu przesiąść się na Androida

nie kaze, Ty za to kazdemu wytykasz ze android jest badziewny...

ja uzywam tego co chce, Ty czy ktokolwiek inny bedzie uzywam tego co mu
bardziej odpowiada, w czym problem?

[...]

barcody, a raczej "qr code" to tez jest standard, bt nie ma wylacznosci...
ja na prawde nie zmuszam cie do korzystania z tego co ja, tylko prosze, Ty
nie smuszaj mnie do tego co Ty...

nie testowalem, wiec trudno mi powiedziec

więc Ci właśnie powiedziałem - w cywilizowanym świecie to działa bez
problemu.

tak wycinasz cytaty, ze nawet niewiadomo na co odpisywales

trudno mi powidziec, bo nie rajcuje sie dzwonkami...

Zdjęciami też nie? Kontaktami z innymi osobami też nie?

szybkie zdjecia wysylam mmsem, jezeli cos waznego i duzego, to wysylam
mailem, albo jezeli to zdjecia "prywatne" to np. od razu na fb  albo
picasse moge wyslac...

[...]

nie uzywam outlooka, wiec jest MI to zbedne...

[...]

Dzwonie, nie widze w tym problemu ani ze zwyklego telefonu, ani z WM ani z
Androida, moj kolega ma iphona i tez nie ma z tym problemu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 20:57:26
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 21:49:53 +0100, Brzezi napisał(a):

szybkie zdjecia wysylam mmsem, jezeli cos waznego i duzego, to wysylam
mailem, albo jezeli to zdjecia "prywatne" to np. od razu na fb  albo
picasse moge wyslac...

Zdjęcie z 3.3 Mpix zajmuje wielokrotnie więcej niż da się wysłać MMS,
odbiorca moze mieć telefon z zagraniczną kartą (więc za odbiór MMS płaci),
FB też skaluje zdjęcia itp...

Widzę, że jesteś jak socjalizm - dzielnie walczysz z problemami
nieistniejącymi w innych systemach.

nie uzywam outlooka, wiec jest MI to zbedne...

Ale inni używają. Masz prawo nieużywać, nigdy nie twierdziłem, że musisz.
Ale gdybym prezentował Twój poziom podejścia, to napisałbym, "Android to
badziew, sieka dane z outlooka" - głupie, prawda?

Dzwonie, nie widze w tym problemu ani ze zwyklego telefonu, ani z WM ani z
Androida, moj kolega ma iphona i tez nie ma z tym problemu

o.. i w związku z tym nie dajesz innym prawa posiadania porządku w ksiązce
adresowej?

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-27 22:52:37
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 21:57 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Czytasz co napisalem? SZYBKIE zjecia malo wazne, jak np, fotka z wakacji
wysylam mmsem, bo wiecej nie potrzeba, zdjecia PRYWATNE wysylam na FB albo
na picasse, to ze sie skaluje jest bezznaczenia, WAZNE zdjecia dla mnie
wysylam sobie mailem, albo zgrywam przez kabelek z kompa, ale nigdy mi sie
nie chce podlaczac kabelka..., szybciej mailem...

Widzę, że jesteś jak socjalizm - dzielnie walczysz z problemami
nieistniejącymi w innych systemach.

jak juz napisalem w innym poscie obok, zdaje sobie sprawe z ograniczen,
tylko ze zarownoe jeden os jak i drugi maja ograniczenia, i wybralem ten
ktory ma ich mniej, tzn mniej dla mnie, wybralem ten ktory mi bardziej
pasuje, Ty mozesz wybrac inny i nikt nie musi byc na nikogo zly..., na tym
polega wolny rynek, i on weryfikuje ze WM nie jest bardzo popularny, a jego
popularnosc cigle maleje...

[...]

Ale co ma dzwonienie do firmy z porzadkiem w ksiazce adresowej?

A tak mi sie wlasnie przypomnialo, czy WM ma grupy kontaktowe? nie ma, wiec
nie moge zrobic sobie np. Kontakty prywatne/Kontakty
firmowe/Rodzina/Ulubione?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 22:00:43
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 22:52:37 +0100, Brzezi napisał(a):

Ale co ma dzwonienie do firmy z porzadkiem w ksiazce adresowej?

Bo w książce adresowej mam firmy z nazwą firmy w polu "firma", z pustymi
polami Imię i nazwisko... Czasem też mam kontakty do konkretnych osób w
firmie, wtedy oczywiście pola są wypełnione. Google/Android robią z tego
burdel.

A tak mi sie wlasnie przypomnialo, czy WM ma grupy kontaktowe? nie ma, wiec
nie moge zrobic sobie np. Kontakty prywatne/Kontakty
firmowe/Rodzina/Ulubione?

oczywiście, że ma.
Nazywają się kategorie.

Data: 2010-02-28 00:20:57
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
Brzezi pisze:

[...]
nie. szybcie j bedzie tak:
1odblokować kawiature
2longpress W -> załącz/wyłącz wifi
3longpress M - załącz wyłącz FTP serwer

Pc: win commander(czy jak go tam teraz nazywają), zapisana seja ftp
i masz w oknie zawartość pamieci telefonu. w domu, pracy, u znajomych...
bez internetu, bez kabli.
ToMasz

Data: 2010-02-27 20:21:51
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 18:12 GMT, ToMasz napisał(a):

[...]

Nie wiem o jakim lagu piszesz

Podobnie z przegladaniem ksiazki telefoniczej. naszczeście inaczej niż w
np omni, zamiast "odpalać" ksiażke, wybieraz z kalwiatury nazwisko....

no dokladnie, nie wiem co w tym trudnego, wpisuje czesc nazwiska czy
imienia, badz przegladam cala liste, to cos nadzwyczajnego? albo mozna
doinstalowac rozne nakladki na ksiazke...

[...]

Brak prostego przegladania/wyszukiwania/instalowania programow, nie ma
czegos takiego jak appstore czy market, a aplikacje ktore trzeba szukac na
stronach www, nie sa zachwycajace... Interfejs uzytkownika poza tym podstawowym trudny do obslugiwania
palcami... sam interfejs (pomijajac rozne firmowe "nakladki") jest bardzo
prymitywny i brzydki
Problem w aplikacjach z rozmarem ekranu, jezeli juz nawet udawalo mi sie
znalesc jakas interesujaca aplikacje, to albo nie dzialala, albo miala
problemy z rozdzielczacia inna niz wymyslil sobie autor...

Jako telefon sprawuje sie poprawnie, ale kupilem go tez do "gadgetow",
niestety w tej roli sie zupelnie nie sprawdza, poza "telefonowymi" funkcjami
uzywam raz na miesiac do automapy, czyli mam WM ale z niego nie korzystam,
wiec jest mi to calkowicie zbedne, no ale dopuki nie zmienie telefonu to
bede mial ten balast... bo wystarczylby mi zwykly telefon bez funkcji z
ktorych i tak ciezko skorzystac, a do "gadgetow" mam androida...

:)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-28 00:02:56
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
Brzezi pisze:
sob, 27 lut 2010 o 18:12 GMT, ToMasz napisał(a):

Sam telefon ograniczajac sie do funkcji czysto telefonowych + sms dziala
(...)
no dokladnie, nie wiem co w tym trudnego, wpisuje czesc nazwiska czy
imienia, badz przegladam cala liste, to cos nadzwyczajnego?
raz: robisz to jedną dłonią
2 bez rysika
3 bez rozkładania
da sie dzwonic i odbierac polaczenia, da sie calkiem wygodnie
dzieki wbudowanej klawiatruze qwerty pisac smsy...
(...)
Brak prostego przegladania/wyszukiwania/instalowania programow,
Masz racje. a wiesz ze sharan/alhambra/cotamjeszcze wymgają wyjecia
silnika żeby zrobić nawet najprostsze naprawy? a teraz zgadnij ilu
właściceli tych marek wyciaga silniki? 1%? Tak naprawdę podobnie jest z
nami. kupujemy telefon, instalujemy co tam chcemy i hula do konca życia.
Niebardzo jest sie czym zachywcać. Niewiem czy z 5 razy w ciagu życia
trafiłem na jakiś super program który nagle sie pojawił albo stał sie
darmowy - zeby go zainstalować po roku (lub wiecej) używania telefonu.
Gdy potrzebuje jakiegoś programu wchodzę na freewarePocketPC i mam co chce.
nie ma
czegos takiego jak appstore czy market, a aplikacje ktore trzeba szukac na
stronach www, nie sa zachwycajace...
Znowu ogólniki. Posłuchaj. masz tą kule u nogi z małym ekranem, małymi
klawiszami... Weż napisz jaki by Ci sie program przydał, poradzimy coś
zeby Twoje życie było łatwiejsze.

Interfejs uzytkownika poza tym podstawowym trudny do obslugiwania
palcami...
myszka optyczna. Genialny patent. mozesz obsługiwac ją kciukiem jadąc na
rowerze - wiedziałeś? Nie? nie sprawdzaj, to niebezpieczne. ale w
autobusie już bedzie lepiej. Czy osiagniejsz kciukiem na androidzie
precyzje myszki i780? zapomnij....

sam interfejs (pomijajac rozne firmowe "nakladki") jest bardzo
prymitywny i brzydki
FAKT. niewiem czy istotny poza wiekiem dojrzewania ale zgadzam sie.
Problem w aplikacjach z rozmarem ekranu, jezeli juz nawet udawalo mi sie
znalesc jakas interesujaca aplikacje, to albo nie dzialala, albo miala
problemy z rozdzielczacia inna niz wymyslil sobie autor...
listę prosze. bez jaj. 3 wystarczą.

Jako telefon sprawuje sie poprawnie, ale kupilem go tez do "gadgetow",
no to zonk. piwko nie działa bo niema czujnika ruchu, diody niema,
latarka z białego ekranu marna, spróbuj "golara.mp3" robi wrażenie.
JEdnak jakbyś olał gadgety i napisał czego naprawde potrzebujesz,
chętnie pomoge. moze jakiś słownik, serwer ftp, uruchamianie długim
przytrzymaniem?

W androdzie mam wszystko na miejscu,
wszystko co? konkrety!
czyli wyszukiwarka aplikacji
ja mam google...

Pozdrawiam, jak obraziłem to przepraszam,
ToMasz

Data: 2010-02-27 15:59:33
Autor: qwerty
co zamiast i780?
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.hoi95m.d6b.brzezi@brzezi.chello.pl...
[...]

Larki są dobre, bo tanie i polskie. Zwłaszcza, że ekran jest większy, niż w telefonie. Osobiście nie przepadam zbytnio za automapą. Dla mnie mapamap jest znacznie lepsza. Tomtom'a nie chcę komentować, bo takiej złej mapy jeszcze nie widziałem.
Niestety to urok, że WM trochę muli. Nie jest źle, ale zawsze może być lepiej.

Data: 2010-02-27 15:05:26
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 15:59:33 +0100, qwerty napisał(a):

znacznie lepsza. Tomtom'a nie chcę komentować, bo takiej złej mapy jeszcze nie widziałem.

tak, to prawda, często mają fatalne łączniki

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-27 16:07:21
Autor: szwagier
co zamiast i780?
Osobiście nie przepadam zbytnio za automapą. Dla mnie
mapamap jest znacznie lepsza.

Szkoda ze nie ta grupa bo chetnie bym podyskutowal na ten temat..po kilku latach meczenia sie z M.M. wyj..em to g.. i automapa przyniosla ukojenie.

szwagier

Data: 2010-02-27 17:02:01
Autor: Grzegorz Krukowski
co zamiast i780?
On Sat, 27 Feb 2010 14:57:10 +0100, Brzezi <brzezi@gmail.com> wrote:

[...]

Czy to nie jest tak, że przy Widowsie to masz odczucie, że telefon to
jedno a ten OS to byt zupełnie z nim nie związany?

BTW. Z tego co ja widzę, to istnieje ścisła zależnośc pomiędzy tym, że
użytkownik co chwilę się chwali, że zainstalował
to-i-to-i-jeszcze-tamto a posiadaniem WM. A jak taki kończy się
chwalić, to z czasem już nie ma WM. U innych tego nie zauważyłem,
nawet wśród nawiedzonych jabłkowców.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-02-27 20:26:08
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 17:02 GMT, Grzegorz Krukowski napisał(a):

[...]

No dokladnie, bo na androidzie czy iphone znalezienie i zainstalowanie
aplikacji, to nawet dziecko 5 letnie sobie poradzi...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-27 22:06:20
Autor: monowalker
co zamiast i780?
W dniu 2010-02-27 13:42, Brzezi pisze:
[...]

Takie same wrażenia odnośnie WM i i780. Może daje mi większe możliwości niż iPhone i Android, ale przynajmniej raz na tydzień mam ochotę go rozbić o ścianę.

--
monowalker

Data: 2010-02-27 22:40:57
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
sob, 27 lut 2010 o 22:06 GMT, monowalker napisał(a):

[...]

Sam telefon techniczek pod wzgledem hardwareowym jest ok, nie ma sie do
czego przyczepic...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-28 00:06:30
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
Brzezi pisze:
[...]

jak to niema! Narastający dzwonek to co? a wybieranie głosowe? a brak
mozliwości słuchania muzyki na zwykłym (mono) zestawie słuchawkowym BT?

Teraz Wasza kolej. Co Wam sie nie podoba?

ToMasz

Data: 2010-02-28 00:24:29
Autor: Brzezi
co zamiast i780?
nie, 28 lut 2010 o 00:06 GMT, ToMasz napisał(a):

[...]

Ale ja pisalem pod wzgledem hardwareowym, nie os

Pozdrawiam
Brzezi

co zamiast i780?