co zamiast i780?

Data: 2010-02-27 10:46:06
Autor: ToMasz
co zamiast i780?
adam pisze:
Witam,
Poszukuje smartfona z WM. Do tej pory uzywalem Samsunga i780 ale niestety ulegl uszkodzeniu. Co mozecie polecic? Kolejnego samsunga nie chce. Buzdzet do 1000PLN (nowy).  Wymagania - takie jak i780, pozatym, ze nie musi miec klawiatury.
dziwne, ale właśnie klawiatura to jego duży plus. Zaden inny telefon z
WM i dotykiem, nie bedie tak długo "trzymał". Ja bym kupił drugiego
i780, ale ciekaw jestem co Ty wybierzesz i czy bedziesz zadowolony.
napisz na grupie - jak już sie zdecydujesz.
ToMasz

Data: 2010-02-27 10:53:49
Autor: adam
co zamiast i780?

[...]

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i Samsung nie mial juz tych telefonow na wymiane.
pzdr
Adam

Data: 2010-02-27 11:23:21
Autor: Waldek Godel
co zamiast i780?
Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:53:49 +0100, adam napisał(a):

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i

to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-27 12:31:35
Autor: adam
co zamiast i780?

Nie chce kolejnego i780, poniewaz jest ciezko dostepny i sporo kosztuje jak
na dosyc juz stary telefon. Pozatym ciezko z serwisem, moj sie zepsul i

to poczekaj moment, lada chwila będzie Sonyparkinson Aspen

Pomyslalem o HTC Touch 2.
Wiem, ze ma slaby ekran, ale procesor i pamiec calkiem ok.
Co o tym sadzicie?
pzdr
Adam

co zamiast i780?