co zamiast samsunga 7350 ?

Data: 2010-03-01 18:30:27
Autor: Marek
co zamiast samsunga 7350 ?
Kupiłem w ofercie z przedłużeniem cyrografu i żałuję.
na +
+ duży ekran  o dużej rozdzielczości i wiernym odtwarzaniu barw
+ niezły jak na komórkę aparat fotograficzny
+ możliwość zapisywania sms-ów w folderach, co tworzy pseudo-wątki
(ja-ona-ja-ona)
+niezły tryb głosnomówiący
+ tworzenie mms/sms/mail- z jednego miejsca, rodzaj wiadomości możan
zmienić w trakcie tworzenia

ale...
- potwierdzenie dostarczenia sms-a w formie.. sms-a który kasować trzeba,
by bałaganu nie było
- tam, gdzie nokia czy se ma jeszcze zsięg- samsung zdycha
-za jasna (jak na przesłuchaniu w UB) dająca po oczach "lampa błyskowa":
mogłaby swiecić full jasnością przy robienieu zdjęcia a nie cały czas
podczas kadrowania
- ubogie oprogramowanie na  PC, kóre jest tylko cieniem softu do SE czy
nokii
z w/w da sie żyć ale.. fon się zepsuł (taśla łącząca części slidera) i nie
działąją ani przyciski ani ekran. Pewnie go naprawię, ale raczej na pewno  sprzedam. Powstaje pytanie co w
zamian... Jako, że ma w rodzinie 2 umowę do przedłuzenia zastanawiam się
nad wyborem czegoś innego.

Potrzebuję:
*telefonu :)
* pryzwoitego aparatu foto: zaskakująca często się przydaje. * wątkowania sms-ów
* dobrego klienta e-mail
* w miarę wygodnego przeglądania internetu- czasem w łóżku sprawdza
pocztę/program tv/newsy

Z "cennika przedłużeniowego" http://tinyurl.com/ybqdlmf

zastsanawiam sięnad samsungiem I5700, Nokią 5800,SE SATIO.
Jeżeli dotykowiec (chyba wygodny przy przeglądaniu stron internetowych), to
wolałbym pojemościowy (nokia jest wciskana)
Może mi ktos doradzić ? Jaki jest teen I5700 ? a może cos innego lub wrecz
spoza oferty ery= w sklepie, bez cyrografu ?

Widatek do 1000 , woląłbym do 600 zł.

Data: 2010-03-01 18:34:42
Autor: Marek
co zamiast samsunga 7350 ?
Wydatek do 1000 , woląłbym do 600 zł.
CENY POWYŻSZE przy taryfie ne 80
PS. zastanwaiałem się nad htc /era g2/ ale podobno ma słaby aparat.

co zamiast samsunga 7350 ?