co zawiera faktura

Data: 2009-06-02 11:33:49
Autor: Tomek
co zawiera faktura
Bardzo proszę o odpowiedz fachowców.

Dostaje faktury za internet i mam wątpliwości ( nie znam sie na tym) czy ta faktura jest prawidłowo wystawiona.
Chodzi mi o to czy wszystko zawiera co powinna.

Jest nazwa firmy wydrukowana, adres, NIP
Data wystawienia i sprzedaży
Jest odbiorca , adres, NIP
Jest nazwa usługi , ilość, stawka, cena netto , cena brutto, podatek VAT, słowie do zapłaty

Jest wydrukowany podpis kto wystawił, brak podpisu ręcznego i pieczątki ( tu mam pytanie , czy nie musi być podpisu ręcznego?)

Data i podpis odbiory

To wszystko co zawiera faktura, cała jest wydrukowana na drukarce, nie ma nigdzie pieczątki firmy, indywidualnych podpisów, czy tak może być.

Pytam bo zbieram faktury żeby odliczyć sobie ulgę.

az

Data: 2009-06-02 11:35:41
Autor: spp
co zawiera faktura
Tomek pisze:

Jest wydrukowany podpis kto wystawił, brak podpisu ręcznego i pieczątki ( tu mam pytanie , czy nie musi być podpisu ręcznego?)

Nie nie musi być niczego dodatkowo.

Pytam bo zbieram faktury żeby odliczyć sobie ulgę.

Wszystko jest OK.

--
spp

co zawiera faktura