co ze starym olejem?

Data: 2021-04-07 22:55:26
Autor: Shrek
co ze starym olejem?
W dniu 07.04.2021 o 21:01, ToMasz pisze:
witam
czy ktokolwiek jeszcze bawi się w samodzielną wymianę oleju? Co sie legalnie teraz robi ze starym olejem?

Pszok. Tylko w "oryginalnym" opakowaniu.

--
Shrek

Data: 2021-04-08 14:49:46
Autor: JDX
co ze starym olejem?
On 2021-04-07 22:55, Shrek wrote:
[...]

Mniej więcej rok temu oddawałem do PSZOK-u w opakowniu po borygo. Olej
był nawet trochę wymieszany z borygo i było to widać. :-) Zero
problemów. W tym roku jeszcze nie oddawałem, ale nie przewiduję zmian.
Warto dodać, że do PSZOK-u oddaje się ,,bezpłatnie", jeśli ma się kwit
opłaty za wywóz zwykłych śmieci. Przynajmniej tak jest u mnie w gminie.

Filtr do tej pory wywalałem do odpadów zmieszanych (AFAIR można), ale
wkrótce mam zamiar się dowiedzieć, czy można go oddać do PSZOK. Trzeba
dbać o środowisko. :-)

Data: 2021-04-08 15:13:17
Autor: Cavallino
co ze starym olejem?
W dniu 08-04-2021 o 14:49, JDX pisze:
On 2021-04-07 22:55, Shrek wrote:
[...]

W Poznaniu warunkiem jest zamieszkanie na terenie GOAP (Poznań i okolice).

Data: 2021-04-08 17:30:17
Autor: Shrek
co ze starym olejem?
[...]

Bo to w teorii. Choć dla dobrego samopoczucia lepiej oddać olej w opalowaniu po oleju jak masz. W teorii go przetworzą. W praktyce...

Warto dodać, że do PSZOK-u oddaje się ,,bezpłatnie", jeśli ma się kwit
opłaty za wywóz zwykłych śmieci. Przynajmniej tak jest u mnie w gminie.

Nie pytali.

--
Shrek

co ze starym olejem?