co znowu z dyskami

Data: 2012-02-09 18:08:47
Autor: identifikator: 20040501
co znowu z dyskami
co się znowu stało, za dysk 1TB 500 pln, jest ku temu jakie¶ recjonalne wyja¶nienie?

Data: 2012-02-09 18:14:02
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-09 18:08, identifikator: 20040501 wrote:
co się znowu stało, za dysk 1TB 500 pln, jest ku temu jakie¶ recjonalne
wyja¶nienie?
- gdzie
- jaki dysk

- moze przypadkiem w Media Markt albo w komputroniku? ;)

sprawdzilem w pierwszej lepszej hurtowni, bez upustow seagate 1TB 7200 ok 400zl brutto

Data: 2012-02-09 21:17:49
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"Rafal Lukawski" napisał:

[...]

Nie, tutaj:
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Seagate-1TB-3.5-ST1000DM003-7200-64MB-SATA-6Gbs/539
Komputronik jest jednak tańszy, wbrew tworzonemu tu czarnemu pijarowi.

sprawdzilem w pierwszej lepszej hurtowni, bez upustow seagate 1TB 7200 ok 400zl brutto

Sprawdziłem w pierwszym lepszym sklepie - 35 zł za dysk 1 TB, nawet o nienachalnej prędko¶ci 5900 (?) obr./min. to tanio jak barszcz. Nic dziwnego, że już (jeszcze?) niedostępne.
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Seagate-1TB-3.5-ST31000520AS-5900.12-32MB-SATA-II/123

JoteR

Data: 2012-02-09 22:40:08
Autor: z
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-09 21:17, JoteR pisze:

Komputronik jest jednak tańszy, wbrew tworzonemu tu czarnemu pijarowi.

Dużo nie kupuję ale kilka razy już się zdarzyło że komputronik wygrał konkurencję z kilkoma często przezemnie odwiedzanymi fizycznymi lokalami.
Kiedy¶ to było nie do pomy¶lenia :-)

Data: 2012-02-09 23:06:30
Autor: gadacz
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-09 22:40, z pisze:
[...]

a może masz dostęp do ktr?
tam ceny faktycznie s± ciekawsze niż "normalny" komputronik ;)

Gadacz

Data: 2012-02-10 08:51:36
Autor: z
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-09 23:06, gadacz pisze:
a może masz dostęp do ktr?
tam ceny faktycznie s± ciekawsze niż "normalny" komputronik ;)

Co to "ktr"?
Może ceny w moim mie¶cie w innych sklepach poszły w górę. Nie wiem.
Wiem że przy kupnie laptopa z 3kpln w "zaprzyjaĽnionym" sklepie po rabatach było 200 zł drożej. To się też sprawdza na pierdołach typu klawiatury, gło¶niki...
Krótko mówi±c nie widzę powodu żeby komputronik omijać szerokim łukiem.
A te 3 lata temu faktycznie omijałem.

Data: 2012-02-09 23:56:50
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"z" napisał:

[...]

Je¶li "kiedy¶" może oznaczać 4 lata temu, to owszem - było do pomy¶lenia. Żaden z kilku odwiedzonych rzekomo tańszych sklepów nie był mi w stanie zaoferować zestawu wówczas do¶ć przeciętnego (C2D 4500/2 GiB RAM/250 GB HDD, wbudowana grafika + monitor z tunerem TV) w cenie choćby zbliżonej do cen Komputronika. ¦rednio liczono sobie 2-3 stówy więcej, w dodatku w obrzydliwych obudowach. Ale czarny pijar już wtedy do¶ć dobrze działał na tej grupie, podsycany przez tutejszych handlarzy, a reszta bezmy¶lnie do tej pory klepie mantrę "Komputronik = drogo".

JoteR

Data: 2012-02-10 01:40:38
Autor: Santana
co znowu z dyskami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh1ivq$g3q$1inews.gazeta.pl...
"z" napisał:

[...]

Jeste¶ naganiaczem z komputronika? ;)
Przeca tam jest wręcz nieprzyzwoicie drogo :) Zreszt± gdyby nie było drogo to by nie tworzyli sami sobie tańszej konkurencji (saturion) Znajdzie się jeleń na ceny komputronika, to dobrze. Nie znajdzie sie , to się sprzeda taniej przez saturion. Czyli drugie "dobrze" tyle że deko mniejsze :)

Data: 2012-02-10 23:53:35
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"Santana" napisał:

Jeste¶ naganiaczem z komputronika? ;)

Gorzej. Jestem, a raczej bywam okazjonalnie ich klientem, w dodatku (o zgrozo) zupełnie zadowolonym z ich usług i cen.

Przeca tam jest wręcz nieprzyzwoicie drogo :)

Zawsze można wybrać tendencyjnie jaki¶ towar i wykazać dowoln± tezę. Chcesz?
Proszę:
http://www.komputronik.pl/product/65787/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_7200_12_32MB_Serial_ATA_II_.html
vs.
http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST31000528AS

I kto ma (a raczej nie ma na stanie) "nieprzyzwoicie drogo"? ;->

JoteR

Data: 2012-02-11 03:29:55
Autor: Santana
co znowu z dyskami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh4779$aq$1inews.gazeta.pl...
"Santana" napisał:

[...]

ROTFL
Sprzedałbym Ci taki dysk za 10 złotych, ale niestety aktualnie nie mam na stanie :)

Data: 2012-02-13 08:53:32
Autor: Mirek Ptak
co znowu z dyskami
Dnia 2012-02-10 23:53,  *JoteR* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ale to Wła¶nie Ty wybierasz tendencyjnie - dwa razy wzi±łe¶ do porównania produkty niedostępne w Proline (a wtedy wisz± tam stare ceny) - dla porównania to co jest na składzie:
http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST1000DL002
http://www.komputronik.pl/product/117287/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_Green_32MB_SATA-300_.html

Co do przesyłki - Proline też ma sklepy stacjonarne - mniej niż Komputronik, ale np. w Gliwicach jest :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-11 23:57:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co znowu z dyskami

"Santana" jh1p1m$brg$1@usenet.news.interia.pl

Jeste¶ naganiaczem z komputronika? ;)
Przeca tam jest wręcz nieprzyzwoicie drogo :) Zreszt± gdyby nie było drogo

Kiedy¶ uznałem, że sprzedaj± tam całkiem dobrze pewien komputer.
Cenę uznałem za dobr± do dalszej negocjacji...

Niestety okazało się, że cena na półce była rat±. :)
Cały komputer wg nich był 2 razy droższy...

to by nie tworzyli sami sobie tańszej konkurencji (saturion) Znajdzie się

Więc saturion to ich dzieło?
Teraz co¶ mi rozja¶nia się...

Data: 2012-02-10 11:49:10
Autor: Remek
co znowu z dyskami
Użytkownik "JoteR" napisał:

Ale czarny pijar już wtedy do¶ć dobrze działał na
tej grupie, podsycany przez tutejszych handlarzy, a reszta bezmy¶lnie do
tej
pory klepie mantrę "Komputronik = drogo".

Poważnie? Czarny PR? To s± fakty. Tę dziadowsk± firme powinno się omijać z
daleka. 3 lata temu kupiłem od nich monitor za 835 zł. W zwi±zku z wad±
(nierównomierne o¶wietlenie matrycy) rzuciłem pytanie na grupę. Zakrzyczeli
mnie. Czego chcesz od monitora za 400 zł? I faktycznie wszędzie cena była w
granicach 400 zł. Kupiłem drukarkę Lexmarka. Działała miesi±c bo atramentu
było na kilkana¶cie stron. A nowy kardidż co¶ koło 100 zł. E cenie nowej
drukarki. To banda oszustów. nawet je¶li co¶ maja w cenie zbliżonej do
innych to z cała pewno¶cia jest tysi±c razy gorsze. Prawdopodobnie maja
jkaięs układy z producentami i bior± za nisk± cenę chłam z odrzutów.

Remek

Data: 2012-02-10 14:42:45
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami

[...]

Komputronik jest takze dystrybutorem, wiec ma umowy... jak kazdy inny dystrybutor. To jest normalne i nie tworzylbym tu teorii spiskowych.

Odpady owszem trafiaja na rynek polski od mniejszych dystrybutorów, zazwyczaj jest to sprzet naprawiany bez gwarancji, ale jezeli mozna go kupic za 20-30% rynkowej gwarancji, a nie ma sladow naprawy to zysk pozwala sprzedawcy nawet na realizacje gwarancji w swoim zakresie.

Poza tym kazda firma tej skali co komputronik, ktora ma 10. tys+ art. w ofercie i siec sklepow, dla 99% asortymentow ma ceny wyzsze od konkurencji, dla paru produktow zazwyczaj przebija sie ceny nizej od wszystkich i dzieki temu zawsze slychac o orgazmach niektorych, ktorzy tanio kupuja w komputroniku.

Inna praktyka, ktora po prostu wystepuje. Wchodzisz na strone Komputronika - cena a, wchodzisz przez ceneo cena b, gdzie b jest znacznie mniejsze od a. Takze najwieksza kase robi sie na sprzedazy na miejscu w miastach, bo jak juz stracisz godzine o dotrzesz do sklepu, to raczej nie masz mozliwosci porownywania cen i cos kupisz, a raczej na pewno nie bedzie Ci sie chcialo isc gdzie indziej. Gdyby tak bylo - zamowilbys przez internet. Ludzie czesto  chca cos od razu, wiec preferuja zakup bezposredni.

Nie jest to szkalowanie, bo komputronik to jedna z wielu firm, kazda stosuje swoja polityke cenowa.

Remek

Data: 2012-02-10 14:57:40
Autor: Mateusz
co znowu z dyskami
Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

Inna praktyka, ktora po prostu wystepuje. Wchodzisz na strone Komputronika - cena a, wchodzisz przez ceneo cena b, gdzie b jest znacznie mniejsze od a.

Z tym, ze za cene A mozesz zamowic z odbiorem w salonie, za cene B - tylko przesylka, bez mozliwosci samodzielnego odbioru. Widać tak± maj± politykę.

Takze najwieksza kase robi sie na sprzedazy na miejscu w miastach, bo jak juz stracisz godzine o dotrzesz do sklepu, to raczej nie masz mozliwosci porownywania cen i cos kupisz,

A wystarczy rzed wyjsciuem do sklepu w 5 minut spraedzic ceny a także DOSTEPNOSC w danym salonie. Chyba bym byl glupi jechac godzine, zeby dowiedziec sie, ze nie maja od reki, jak moge zobaczyc na stronie czy jest i zadzwonic, zarezerwowac towar na 1-2 godziny az odbiore.

Data: 2012-02-10 15:22:59
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-10 14:57, Mateusz wrote:
[...]

Nie chce tu zbytnio dywagowac o procesie zakupowym, oczywiscie zgadzam sie co do powyzszego. Dostepnosc to podstawowa sprawa, dodam tez ze czesto swiadomie kupuje sie drozej, bo jest na miejscu i w ta godzine towar sie kupi. zas zaden stricte e-commerce tego Ci nie da. Tak po prostu.

Jezeli ktos chce szukac drugiego dna, niech zacznie analizowac ceny ubran w piere cardin, to dopiero zobaczy co sie z cenami robi ;)

Data: 2012-02-10 14:54:28
Autor: Mateusz
co znowu z dyskami
Użytkownik Remek napisał:

[...]

Ale czyja to wina, że kupiles nie sprawdzajac ceny rynkowej?

Kupiłem drukarkę Lexmarka. Działała miesi±c bo atramentu
było na kilkana¶cie stron. A nowy kardidż co¶ koło 100 zł. E cenie nowej
drukarki. To banda oszustów.

ROTFL :)

nawet je¶li co¶ maja w cenie zbliżonej do
innych to z cała pewno¶cia jest tysi±c razy gorsze. Prawdopodobnie maja
jkaięs układy z producentami i bior± za nisk± cenę chłam z odrzutów.

Swietny tekst :D:D:D:D

Data: 2012-02-10 14:07:24
Autor: WiesłaW
co znowu z dyskami
Dnia 09-02-2012 o 23:56 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

Ale czarny pijar już wtedy do¶ć dobrze działał na tej grupie, podsycany  przez tutejszych handlarzy, a reszta bezmy¶lnie do tej pory klepie  mantrę "Komputronik = drogo".

Ale po co pijar. Wystarczy sobie wklepać byle jaki podzespół w np ceneo
i poszukać Komputronika.
http://www.ceneo.pl/12467406
http://www.ceneo.pl/10968336
http://www.ceneo.pl/8290003
Uwaga! Trzeba bardzo długo przewijać :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-02-11 02:27:47
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"WiesłaW" napisał:

[...]

No wklepałem. Żeby nie zjeżdzać z tematu, wybrałem po kolei: Podzespoły komputerowe -> Dyski -> Dyski twarde -> ptaszki przy 3,5", 1 TB oraz wewnętrzny -> Pokaż.
Pierwszy na li¶cie objawił się WD10EARX.
I co widziem, prosze wycieczki? Komputronik: 19 pozycja na 59 sklepów.
60 zł droższy od najtańszego, blisko 2 stówy tańszy od najdroższego.
Następny na li¶cie ST31000524AS? 15 pozycja na 64 sklepy.
Chciałe¶ co¶ udowodnić, ale ci nie wyszło.

Uwaga! Trzeba bardzo długo przewijać :)

Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych teoryjek

JoteR

Data: 2012-02-11 18:26:57
Autor: WiesłaW
co znowu z dyskami
Dnia 11-02-2012 o 02:27 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

[...]

A ja głupi my¶lałem, że Ty tak z niewiedzy, a Ty naprawdę "¶wirujesz
pawiana"... Teraz chcesz porównywać dyski? Przecież w±tek jest wła¶nie o
tym, że ceny dysków s± bardzo niestabilne.
Już w tej chwili patrzę i ten WD10EARX jest droższy - 439 - Ceneo, a w
samym Komputroniku 459zł. Różnica Seagate jest jeszcze większa (439-469zł)
Żeby było ¶mieszniej, jest wyraĽnie napisane, że to cena internetowa.
Ale Tobie to na pewno bezpo¶rednio w sklepie sprzedadz± taniej, bo mnie
nie chcieli.

Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych  teoryjek

Wybrałem bardzo popularne, przypadkowe elementy zestawu. Podałem linki.
Jakim prawem zarzucasz mi kłamstwo?
Gdybym złożył zestaw w Komputroniku i w "normalnym" sklepie różnica
wyniosłaby ok 20%. Nie będę sprawdzał dokładnie bo mnie obraziłe¶ i mam
głęboko, czy w to wierzysz.
Przy kwocie 2k, to ja sobie pewnie mogę za tę różnicę sprowadzić z Tajwanu
i jeszcze mi zostanie, albo kupić o wiele lepszy sprzęt.
Kto¶ Ci płaci za tę durn± agitację, czy już doszczętnie stetryczałe¶?

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-02-11 19:13:16
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"WiesłaW" napisał:

A ja głupi my¶lałem

Odważna teza, aczkolwiek bez większego pokrycia.

chcesz porównywać dyski? Przecież w±tek jest wła¶nie o

.... wła¶nie o dyskach.

Wybrałem bardzo popularne, przypadkowe elementy zestawu.

No wła¶nie - zupełnie przypadkowo maj±ce potwierdzać twoj± kłamliw± tezę.

Jakim prawem zarzucasz mi kłamstwo?

Bo nie chce mi się używać eufemizmów. Naprawiłe¶ już myszkę, czy nadal skrolujesz po jednej linii?

Kto¶ Ci płaci za tę durn± agitację, czy już doszczętnie stetryczałe¶?

Doskonale się bawię, patrz±c jak tutejsi handlarze tocz± bezsilnie pianę, że kto¶ o¶miela się kupować w tak znienawidzonym przez nich sklepie. O¶mieszaj± się przy okazji, wykonuj±c umysłowe łamańce maj±ce wykazać, że dyski w Komputroniku s± dużo droższe, poprzez porównywanie cen... procesorów (!). Albo tak głupi, albo z (za przeproszeniem) Allegro. Co zreszt± często idzie w parze.

JoteR

Data: 2012-02-11 20:32:43
Autor: Nunez
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-11 19:13, JoteR pisze:

[...]

Sprostowanie, bo widzę że m.in. do mnie pijesz - nie jestem handlarzem i nigdzie nie napisałem, że ów sklep jest przeze mnie znienawidzony :-)
Te "umysłowe łamańce" i porównanie kilku podzespołów, w tym CPU było odpowiedzi± na Twój post, w którym pisałe¶ o _zestawie_, a nie dyskach.
Komputronik toleruję, ale rzadko tam kupuję:
- s± z reguły drożsi od konkurencji, któr± mam pod nosem. Zestaw składany u nich jest co najmniej 200-300zł droższy od analogicznego składanego w innych sieciach/sklepach.
- co najmniej dwukrotnie zawalili mi termin dostawy dysków, przez co miałem problemy z odbiorem robót. Trzeci raz już u nich nie zamówiłem, tym bardziej, że o "obsuwie" w zamówieniu nie było żadnej informacji, choć przyznam że "przepraszam" usłyszałem.

--
Pzdr.
Nunez

Data: 2012-02-11 20:33:25
Autor: Santana
co znowu z dyskami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh6b43$cjt$1inews.gazeta.pl...
"WiesłaW" napisał:

A ja głupi my¶lałem

Odważna teza, aczkolwiek bez większego pokrycia.

No i wylazła kulturka z butów. Skończcie z chamem dyskutować bo was sprowadzi do swojego poziomu i tak dalej...

Data: 2012-02-11 21:01:59
Autor: WiesłaW
co znowu z dyskami
Dnia 11-02-2012 o 19:13 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

"WiesłaW" napisał:

A ja głupi my¶lałem

Odważna teza, aczkolwiek bez większego pokrycia.

chcesz porównywać dyski? Przecież w±tek jest wła¶nie o

... wła¶nie o dyskach.

Jeżeli nie potrafisz zrozumieć co napisałem (o czym ¶wiadczy wycinanie
moich słów z kontekstu dla podtrzymania swoich niedorzecznych teorii)
my¶lę, że mógłbym się pokusić o wiele odważniejsz± tezę, ale tym razem
pod Twoim adresem :)
Trzeba było napisać, że w Komputroniku kupujesz tylko dyski lub, że
potrafisz złożyć komputer przy pomocy pojedynczego dysku.

Wybrałem bardzo popularne, przypadkowe elementy zestawu.

No wła¶nie - zupełnie przypadkowo maj±ce potwierdzać twoj± kłamliw± tezę.

Mierzi Cię, że s± popularne, przypadkowe czy to, że ceny s± prawdziwe?
Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku s± takie,
a nie inne (czyt wyższe) ceny?

Jakim prawem zarzucasz mi kłamstwo?

Bo nie chce mi się używać eufemizmów. Naprawiłe¶ już myszkę, czy nadal  skrolujesz po jednej linii?

WOW. Widzę, że rzeczywi¶cie dobrze się bawisz. Po takim do¶wiadczonym
użytkowniku spodziewałem się o wiele wyższego poziomu. Cóż, nie pierwszy
raz muszę zweryfikować swoje wyobrażenia. Jak by¶ chciał wiedzieć nie
kupiłem jej (myszki) w Komputroniku, bo tam była za droga, a ja nie
lubię darmo oddawać pieniędzy. Ręczę, że jest sprawna i to nie jej wina,
tylko ilo¶ci tych linii.

Doskonale się bawię, patrz±c jak tutejsi handlarze tocz± bezsilnie  pianę, że kto¶ o¶miela się kupować w tak znienawidzonym przez nich  sklepie.

Nie jestem handlarzem i nic mnie z owymi nie ł±czy. Nie interesuje mnie
gdzie robisz zakupy. Nie mam nic do Komputronika (maj± bardzo dobr±
stronę internetow±). Nie kupuję w tym sklepie bo praktycznie we
wszystkich obok jest taniej. Nie masz żadnych argumentów na poparcie
swoich niedorzecznych teorii oprócz obrzucania inwektywami.

Ja się kiepsko bawię. Trudno polemizować z kim¶ kto zamiast argumentów
używa inwektyw. A tak bez eufemizmów - pisze głupoty.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-02-14 02:30:17
Autor: Przemysław Ryk
co znowu z dyskami
Dnia Sat, 11 Feb 2012 21:01:59 +0100, WiesłaW napisał(a):

(ciach…)
No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.

Mierzi CiÄ™, ĹĽe sÄ… popularne, przypadkowe czy to, ĹĽe ceny sÄ… prawdziwe?
Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku są takie,
a nie inne (czyt wyĹĽsze) ceny?

WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
decyduje na zakup, to juĹĽ danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
przez net w sklepie mieszczÄ…cym siÄ™ w Krakowie (mieszkam w Warszawie). Jak
się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
egzemplarz trwał łącznie około 300 dni…

Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
stosunkowo Ĺ‚atwo. Mnie brakuje czegoĹ› innego - solidnej informacji, gdzie i
jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą padniętego
sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

(ciach…)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Tylko gĹ‚upcy siÄ™ nie zmieniajÄ….                            (G. Zapolska) ]

Data: 2012-02-14 08:15:31
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-14 02:30, Przemysław Ryk wrote:
[...]

Tu wkrada się inny wątek, otóż rotacja i zmienność w zakresie małych podmiotów jest znacznie większa niż w przypadku dużych firm, także te oceny zawsze będą oznaczone tym problemem. Minie pare lat, rynek się skonsoliduje i de facto będziemy wybierać z kilkunastu, kilkudziesięciu sklepów w zależności od branży/lokalizacji. W tym samym wypadku jest szansa właśnie na wartościowość ocen obsługi posprzedażnej, bo mi też tego wyraźnie brakuje. Same komentarze to troche za mało, ze względu na ich naturę.

(ciach…)

Data: 2012-02-14 11:37:00
Autor: WiesłaW
co znowu z dyskami
Dnia 14-02-2012 o 02:30 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Ależ dla mnie to jest sprawa jasna jak słońce. Oczywiście zawsze przed
zakupem analizujÄ™ "za i przeciw" i czasami kupujÄ™ droĹĽej z mniejszym
ryzykiem. Po prostu - czy ja kupiÄ™ w drogim sklepie to moja sprawa, ale
przez to sklep tanim się nie stanie. Akurat wspomniany wcześniej sklep
nie Ĺ‚apie siÄ™ w kategorii "tanio" i nie wykazuje niczym szczegĂłlnym w
kategorii "gwarancja".

Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
stosunkowo Ĺ‚atwo. Mnie brakuje czegoĹ› innego - solidnej informacji,  gdzie i
jak zaĹ‚atwiane sÄ… sprawy zwiÄ…zane z reklamacjÄ…, naprawÄ… / wymianÄ…  padniÄ™tego
sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

Racja. Trudno o taką informację. Można się pocieszać jednak tym, że
niektórzy producenci stosują coraz częściej gwarancję door to door.
Zawsze w miarę możliwości wybieram taki wariant. Sprawdzałem - działa :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-02-13 09:06:49
Autor: Mirek Ptak
co znowu z dyskami
Dnia 2012-02-11 19:13,  *JoteR* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
chcesz porównywać dyski? Przecież w±tek jest wła¶nie o

... wła¶nie o dyskach.

Dyski też s± drogie w Komputroniku.

Kolejne przykłady dostępnych produktów:
http://www.proline.pl/?p=WD+WD20EARX
http://www.komputronik.pl/product/125668/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARX_64MB_cache_SATA_III.html

http://www.proline.pl/?p=WD+WD2002FAEX
http://www.komputronik.pl/product/114041/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Black_2TB_WD2002FAEX_64MB_cache_SATA-600.html
Niezła różnica :)

i co¶ mniejszego
http://www.proline.pl/?p=WD+WD5000AAKX
http://www.komputronik.pl/product/112966/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Blue_500_GB_WD5000AAKX_16MB_cache_SATA-600.html

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-14 02:10:17
Autor: Przemysław Ryk
co znowu z dyskami
Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:13:16 +0100, JoteR napisał(a):

(ciach…)
Doskonale się bawię, patrząc jak tutejsi handlarze toczą bezsilnie pianę, że ktoś ośmiela się kupować w tak znienawidzonym przez nich sklepie. Ośmieszają się przy okazji, wykonując umysłowe łamańce mające wykazać, że dyski w Komputroniku są dużo droższe, poprzez porównywanie cen... procesorów (!). Albo tak głupi, albo z (za przeproszeniem) Allegro. Co zresztą często idzie w parze.

JoteR - tak z całym szacunkiem - ale pod względem Allegro, to Ty już
przeginasz pałę (mogę Ci - o ile jeszcze nie pisałem - sprecyzować, jakiego
sprzedawcę na Allegro znalazłem, jak wyglądał mój zakup poleasingowego
laptopa, jak mi szczęka opadła na poziom obsługi klienta. Na to, jak wysoko
ten sklep poprzeczkę postawił). Z Komputronikiem również przeginasz. To
sklep, jak każdy inny. Trafiają się rzeczy tańsze, trafiają droższe.

Skoro wątek o dyskach - wziąłem jeden z pierwszych dostępnych w ProLine
napędów 2TB, który wpadł mi w oczy. W pozostałych dwóch sklepach szukałem po
oznaczeniu modelu. Założenie ćwiczenia: sprawdzę napęd, który w tej chwili,
od ręki, dostępny jest we wszystkich tych trzech sklepach. Długo się nie
zastanawiałem, nie kombinowałem, nie wybierałem - przewinięcie cennika, o
np. ten, sprawdzamy:
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-ProLine.png
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Morele.png
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Komputronik.png

Porównaj ceny. Potem czep się mnie, że tendencyjnie wybrałem. Chce Ci się,
to sprawdzaj ceny innych dyskĂłw. Tylko dwa warunki:
- dyski są dostępne we wszystkich sklepach, których ceny chcesz przytoczyć
- wystawiasz screen-shota strony danego sklepu

Uprzedzając pytania. W ProLine kupowałem parę klamotów, jak również kilka
serwisowałem. Obsługa mi się podobała. W morele.net na razie jedynie kupiłem
kilka rzeczy - serwisować nie było potrzeby. Mają wobec tego u mnie niższy
kredyt zaufania, niż ProLine. Komputronik swoją obsługą serwisową
doprowadził mnie kilkukrotnie do ciężkiego wścieku.

Ceny porównaj sobie sam. Jestem pewien, że znajdziesz kilka / kilkanaście /
kilkadziesiąt podzespołów, które w Komputroniku są tańsze, niż u części
konkurencji. Już na pewno te, które akurat są objęte ofertą promocyjną.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never    ]

Data: 2012-02-11 19:16:41
Autor: Chris
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-11 18:26, WiesłaW pisze:

Przy kwocie 2k, to ja sobie pewnie mogę za tę różnicę sprowadzić z Tajwanu
i jeszcze mi zostanie, albo kupić o wiele lepszy sprzęt.
Kto¶ Ci płaci za tę durn± agitację, czy już doszczętnie stetryczałe¶?

Podsumuję inaczej. Takie firmy jak Komutronik dalej istniej± a te co s± na szczycie cenego już dawno padły bo nie da się wyżyć na marży 0.5% .. a potem się bujaj z gwarancj±  ... ja tam wolę dać 10 zł więcej i mieć pewno¶ć że za 3 lata jak mi dysk padnie to pójdę i go wyreklamuję a nie wywalę do kosza i kupię nowy ...

ps. Dysk i 3 lata to przykład tylko ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĽ auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdĽ od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Data: 2012-02-11 21:17:34
Autor: Animka
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-11 19:16, Chris pisze:
W dniu 2012-02-11 18:26, WiesłaW pisze:

Przy kwocie 2k, to ja sobie pewnie mogę za tę różnicę sprowadzić z Tajwanu
i jeszcze mi zostanie, albo kupić o wiele lepszy sprzęt.
Ktoś Ci płaci za tę durną agitację, czy już doszczętnie stetryczałeś?

PodsumujÄ™ inaczej. Takie firmy jak Komutronik dalej istniejÄ… a te co sÄ…
na szczycie cenego już dawno padły bo nie da się wyżyć na marży 0.5% ..
a potem siÄ™ bujaj z gwarancjÄ…  ... ja tam wolÄ™ dać 10 zĹ‚ wiÄ™cej i mieć
pewność że za 3 lata jak mi dysk padnie to pójdę i go wyreklamuję a nie
wywalÄ™ do kosza i kupiÄ™ nowy ...

ps. Dysk i 3 lata to przykład tylko ...

Mialam kupić Mantę dvd na USB na Allegro, ale kupilam w Komputroniku (o 20 zł+ koszt przesyłki) taniej. Zakupiłam na stronie Komputronika, odebrałam blisko domu.
Tak sobie myślę, że jest paru sprzedawców, którzy gdzieś (np. w Komputroniku) coś kupią taniej, a potem zarabiają na Allegro. Na samej wysyłce (nieraz wyimaginowana kwota) sporo zarabiają.

--
animka

Data: 2012-02-14 02:30:17
Autor: Przemysław Ryk
co znowu z dyskami
Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:16:41 +0100, Chris napisał(a):

[...]

Pytanie - czy korzystasz z serwisu za po¶rednictwem sklepu, czy oddajesz do
serwisu producenta? Jak znajomej padł dysk Seagate'a, to ja się na
sprzedawcę nawet nie ogl±dałem - nawet nie wiem, czy jeszcze istnieje.

[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]

Data: 2012-02-14 02:10:17
Autor: Przemysław Ryk
co znowu z dyskami
Dnia Sat, 11 Feb 2012 02:27:47 +0100, JoteR napisał(a):

(ciach…)
Uwaga! Trzeba bardzo długo przewijać :)

Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych teoryjek

JoteR - popraw mnie, jeĹĽeli siÄ™ mylÄ™, ale czy przypadkiem w Ceneo to nie
pojawiają się w wynikach wyszukiwania oferty sklepów, które za to zapłaciły?
Wobec czego - tak IMVHO - ciężko serwis ten traktować jako całkowicie
obiektywne źródło informacji. Nie, żeby porównanie oferty 60 sklepów nie
dawało jakiegoś pojęcia o poziomie cenowym.

Mnie do Komputronika swego czasu zraziło podejście do klienta, szczególnie
przy załatwianiu spraw związanych z serwisem. Kilka zaliczonych pokazów
niemocy, podejścia „nie da się” lub po prostu olewania maili czy telefonów
zraziło mnie mocno.

Nie powiem - zakupy z odbiorem osobistym mogą być dość wygodne, ale znowu -
parÄ™ razy (znajomi chcieli zakupu w Komputroniku - ja siÄ™ nie wtrÄ…cam)
okazało się, że towar (fakt - duperele) miał być w salonie na Jana Pawła czy
w Arkadii w Wawie, a sprzedawca mi z rozbrajającym uśmiechem stwierdzał, że
mogę sobie jechać do Galerii Mokotów, bo mieli „błąd w systemie” (jak ja
kłerwa kocham ten tekst).

Kontakt z klientem, możliwość wypytania się o szczegóły - znam kilka innych
sklepów, w którym następuje to o wiele łatwiej, a osoba odpowiadająca
dysponuje lepszą znajomością tematu. W kilku innych obsługę serwisową miałem
na poziomie takim, której się po Komputroniku chciałbym spodziewać, ale na
chęciach się skończyło. W takiej sytuacji, to ja niejednokrotnie wybiorę
sklep inny. Nawet, jak mam na przesyłkę poczekać.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]

Data: 2012-02-10 23:11:39
Autor: Nunez
co znowu z dyskami
Data: 2012-02-10 23:45:14
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"Nunez" napisał:

http://www.proline.pl/?p=CORE+I5-2500K
vs
http://www.arest.pl/produkt/Procesory/1,2,,2500k,0,0,0,,/23183/INTEL-CORE-i5-2500K-3-30-GHz-BOX-s-1155/
vs
http://www.komputronik.pl/product/116116/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Intel_Core_i5_2500K_3_30_GHz_BOX.html

Po pierwsze primo - mowa była o dyskach.
Po drugie primo - ów procesor jest dostępny od ręki w 4 (słownie: czterech) sklepach Komputronika w zasięgu "z buta", w dowolny dzień tygodnia. W pozostałych "sklepach" - w ani jednym, zważywszy brak takowych w sensownym pobliżu.
Po trzecie primo - wracaj±c do dysków:
http://www.komputronik.pl/product/92282/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_1TB_WD10EARS_64MB_cache_SATA_II.html
vs
http://www.proline.pl/?p=WD+WD10EARS
W tym drugim wypadku dochodzi jeszcze koszt przesyłki, cena czasu straconego na czekanie i ganianie się z kurierem.

Dalej mi się nie chce...

Za mało płac± za ów czarny pi-ar? ;->

JoteR

Data: 2012-02-10 23:56:08
Autor: marfi
co znowu z dyskami
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh46v5$svg$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY

--
marfi

Data: 2012-02-11 00:06:08
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami

[...]

Wa¶ć, okre¶l sie czy kupujesz w stacjonarnych czy wysyłkowych sklepach. Porównuj stosowne w danej okolicy.

Poza tym juz mamy 21 wiek i jest takie cos jak paczkomaty, gdzie z kurierem nie trzeba sie ganiac.

Dalej mi się nie chce...

Za mało płac± za ów czarny pi-ar? ;->

Nikt nie placi, tylko Ty sie cos na sile upierasz. Aby uniknac dysonansu dalej bedziesz kupowac w ktr by wlasnie poprzec wlasne tezy.
Taki narkotyk.

Data: 2012-02-11 01:55:05
Autor: JoteR
co znowu z dyskami
"Rafal Lukawski" napisał:

Wa¶ć, okre¶l sie czy kupujesz w stacjonarnych czy wysyłkowych sklepach.

A to jedno wyklucza drugie?

Porównuj stosowne w danej okolicy.

Interlokutor olał ten aspekt, widocznie jego znajomo¶ć geografii ogranicza się do najbliższych okolic Wrocławia. Czemu ja się mam tym przejmować?

Poza tym juz mamy 21 wiek i jest takie cos jak paczkomaty, gdzie z kurierem nie trzeba sie ganiac.

Widzisz, nie każdy siedzi siedzi cały dzień w domu przed komputerem, urozmaicaj±c sobie czas oczekiwania na kuriera trolluj±c do upadłego na pl.comp.pecet. Ja akurat czas na zrobienie czego¶ z komputerami dzieci mam zazwyczaj w soboty. I zgadnij, co zrobię: powiem córce, że musi poczekać do następnego weekendu, bo m±drale na pl.comp.pecet uważaj± kupowanie w Komputroniku za passe, czy przejdę się z ni± do najbliższego ich oddziału, gdzie maj± potrzebny nam dysk?

Za mało płac± za ów czarny pi-ar? ;->

Nikt nie placi, tylko Ty sie cos na sile upierasz. Aby uniknac dysonansu dalej bedziesz kupowac w ktr by wlasnie poprzec wlasne tezy.
Taki narkotyk.

Nie ekstarapoluj swoich fobii na resztę społeczeństwa. Ja akurat kupuję tam, gdzie mi pasuje cenowo i czasowo. A że często to mi zapewnia wła¶nie Komputronik? No bardzo mi przykro, że twoja ideologia wła¶nie bierze w łeb ;->

JoteR

Data: 2012-02-11 07:35:12
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-11 01:55, JoteR wrote:
"Rafal Lukawski" napisał:

[...]

Wiesz, jest taka cena, gdzie firma zapewni Ci wszystko i to nie jest formum by na ten temat dyskutować. Czy możesz rozwin±ć pomawianie mnie o fobie, bo nie podałe¶ żadnych argumentów.

KUpuj gdzie chcesz, ale gdy kogo¶ namawiasz, b±dĽ tak łaskaw pokazać plusy i minusy. To w zasadzie wystarczy do dyskusji na poziomie

JoteR

Data: 2012-02-11 03:02:03
Autor: Jan
co znowu z dyskami
Bardzo ciekawy i interesuj±cy w±tek. I ja dodam co my¶lę. Zdarzyło mi
się kupować w komputroniku płyty DVD-R, zamówiłem oczywi¶cie on-line i
czekałem na maila o terminie odbioru. Dostałem go, ale płytki nie były
nagle potrzebne więc pojechałem do nich dopiero po jakim¶ czasie
(chyba ze 2-3 tygodnie). Okazało się, że "moje" płytki sprzedali.
Zamówili je ponownie (SONY DVD-R +) i znowu dostałem wiadomo¶ć i je
odebrałem. Było to 4-5 lat temu. Co¶ jeszcze pamiętam, że chcieli
wyrwać za nie 50 PLN, a na ich WWW w chwili gdy zamawiałem było 45 PLN
i ostatecznie za tyle je wydali.
Ostatnio (2009 rok) odkryłem za¶ Allegro i tam dokonuję zakupów.
Zawsze jednak porównuję ceny w najbliższej okolicy. Jak się okaże, że
dysk "u mnie" jest droższy np. o 30-50 PLN wówczas kupuję raczej w
stacjonarnym sklepie, wtedy wiem, że jak dysk "si±dzie" nie będę
musiał go pakować i wysyłać na swój koszt do serwisu. Zakupy na
allegro s± jednak obarczone pewnym ryzykiem, ale jak dot±d nie
nadziałem się na nie. Trzeba mieć tę ¶wiadomo¶ć. Ba na tej grupie
dyskusyjnej, kiedy¶ mi napisano, że takie rzeczy jak <Dyski> to się
kupuje w normalnych sklepach.
No i je¶li sprzedaj±cy na allegro jest mało rozgarnięty, wówczas
trzeba dopytywać o szczegóły i czekać na odpowiedĽ pewien czas, a w
sklepie mamy sprzedawcę "pod ręk±".
A - jeszcze jedno, w mojej okolicy, już się nauczyłem, że trzeba
dzwonić 1-2 dni przed planowanym zakupem i przed wyjazdem upewnić się
czy maj± zamówiony przez nas towar.

Data: 2012-02-11 12:20:37
Autor: qwerty
co znowu z dyskami
Użytkownik "Jan"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3770b3ab-7f88-4141-9200-b69addc3a8f7@w1g2000vbg.googlegroups.com...
Dostałem go, ale płytki nie były
nagle potrzebne więc pojechałem do nich dopiero po jakim¶ czasie
(chyba ze 2-3 tygodnie). Okazało się, że "moje" płytki sprzedali.

Mieli czekać, aż łaskawie hrabia się zjawi? Był klient to sprzedali.

[...]

Szanse na kupienie uszkodzonego dysku s± takie same jak w lokalnym sklepie. Ja patrzę tylko na cenę. Mogę dopłacić kilka zł jeżeli sprzęt mi jest potrzebny "na wczoraj".

No i je¶li sprzedaj±cy na allegro jest mało rozgarnięty, wówczas
trzeba dopytywać o szczegóły i czekać na odpowiedĽ pewien czas, a w
sklepie mamy sprzedawcę "pod ręk±".

O co można się pytać w przypadku dysku twardego? Tyle jest stron z testami i danymi technicznymi.

Data: 2012-02-11 03:50:12
Autor: Jan
co znowu z dyskami
O co można się pytać w przypadku dysku twardego? Tyle jest stron z
testami i
danymi technicznymi.

Nie chodzi wył±cznie o dyski twarde.
Mam pamięci Geil 2.1 v, a w aukcjach się zdarza, że zdjęć nie robi±,
wklejaj± opisy z sieci i na tej samej aukcji mam w opisie napięcie
ko¶ci 1.8 v, a na zdjęciu 2.1 v.

Data: 2012-02-11 17:18:38
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-11 12:50, Jan wrote:
O co można się pytać w przypadku dysku twardego? Tyle jest stron z
testami i
danymi technicznymi.

Sprawdzaj na stronach producenta. Generalnie w przypadku sprzedaży, jeżeli masz w±tpliwo¶ć co do jakiego¶ parametru, potwierdzasz go mailowo ze sprzedaj±cym (lub jakkolwiek by był ¶lad). Jeżeli się nie zgadza, to przynajmniej jest droga do dochodzenia swoich racji. W ten sposób. wci±ż na ¶cianie mam zegarek acer, dwie kurtki gdzie¶ rozdałe były tam jeszcze jakie¶ duperele. Tematem był czas pracy na baterii, który potwierdzał tzw. specjalista z Acer polska.

W przypadku dysków poza szybkosci± pracy (tu masz do¶ć jasny podział na ddyski green, szybkie i czasami jakie¶ ekstra) jest jeszcze trwało¶c. Tego producent żaden nie poda, ale na dzisiaj mogę powiedzieć, że w przypadku dysków 2.5", dyski Scorpio Black trwało¶ci± nie maj± sobie równych w¶ród Seagate i Samsunga(juz nieprodukowanego).

Wydajnosc tez jedna z lepszych pomijajac hybrydy lub SSD.

Data: 2012-02-11 21:35:26
Autor: marfi
co znowu z dyskami
Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh64cp$8l6$1usenet.news.interia.pl...
przypadku dysków 2.5", dyski Scorpio Black trwało¶ci± nie maj± sobie równych w¶ród Seagate i Samsunga(juz nieprodukowanego).

Wydajnosc tez jedna z lepszych pomijajac hybrydy lub SSD.

  Szału nie ma... Wymieniłem "Scorpio Black" 500GB na Patriot Pyro PP120GS25SSDR i jakiej¶ istotnej różnicy nie zauważyłem...

--
marfi

Data: 2012-02-12 02:24:41
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-11 21:35, marfi wrote:
[...]

No wiesz, zalezy co robisz i czego oczekujesz. Mam jakiegos OCZ Agility w notebooku, nawet nie ma porownania z HDD.

Data: 2012-02-11 20:21:00
Autor: Nunez
co znowu z dyskami
W dniu 2012-02-10 23:45, JoteR pisze:

Po pierwsze primo - mowa była o dyskach.

Mowa była o jakim¶ zestawie klasy PC i do tego się odniosłem.

[...]

Interlokutor mieszka i kupuje we Wrocławiu i to mu wystarcza...
Nie szuka "pozostałych sklepów" w "sensownym pobliżu" bo i po co. Do zamawiania towarów używa sieci i odpowiednich urz±dzeń telekomunikacyjnych, i nie biega za procesorem w niedzielę, bo woli i¶ć do ko¶cioła pomodlić się o nowego PC-ta :-). Kupuje tam, gdzie ten sam towar oferuj± taniej, a poziom obsługi i przepływ informacji nie odbija się negatywnie na zobowi±zaniach wobec jego klientów.

W tym drugim wypadku dochodzi jeszcze koszt przesyłki, cena czasu
straconego na czekanie i ganianie się z kurierem.

Czas stracony na ganianie się z kurierem..? Hmmm, nie bardzo wiem o co chodzi. Kurier ma czas, żeby się z Tob± pobawić? Ekstra :-)

Za mało płac± za ów czarny pi-ar? ;->

Yhm, Hare Hare.
Z mojej EOT.

--
Pzdr.
Nunez

Data: 2012-02-14 02:30:17
Autor: Przemysław Ryk
co znowu z dyskami
Dnia Sat, 11 Feb 2012 20:21:00 +0100, Nunez napisał(a):

(ciach…)
W tym drugim wypadku dochodzi jeszcze koszt przesyłki, cena czasu
straconego na czekanie i ganianie siÄ™ z kurierem.

Czas stracony na ganianie się z kurierem..? Hmmm, nie bardzo wiem o co chodzi. Kurier ma czas, żeby się z Tobą pobawić? Ekstra :-)

Akurat o kurierach, to ja Ci mogę tyle poopowiadać, że zwątpisz. :) Jako
podręczny serwis dla znajomych i swego czasu osoba, która do testów trochę
sprzętu dostawała, przerabiałem tyle „zabaw” z kurierami, że mną trzepie…
Owszem - to nie wina sklepu, ĹĽe kurierzy danej firmy zachowujÄ… siÄ™ tak, a
nie inaczej.

(ciach…)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ DoĹ›wiadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą mĹ‚odość i entuzjazm.          ]

Data: 2012-02-10 08:23:36
Autor: Rafal Lukawski
co znowu z dyskami
On 2012-02-09 21:17, JoteR wrote:
"Rafal Lukawski" napisał:

[...]

Nie zauwazyles, ze tam ceny nie sa aktualizowane, a towar niedostepny w sprzedazy? ;)

Data: 2012-02-10 22:58:10
Autor: Nunez
co znowu z dyskami
[...]

http://tinyurl.com/78fwuhv
Nie jest tańszy i długo nie będzie. Poza tym ten akurat model jest niedostępny.

--
Pzdr
Nunez

Data: 2012-02-10 18:35:52
Autor: Padre
co znowu z dyskami
co się znowu stało, za dysk 1TB 500 pln, jest ku temu jakie¶ recjonalne
wyja¶nienie?

zaraz przed katastrof± kupiłem w redcoon na prezent dla dziecka taki dysk:

http://www.hitachigst.com/external-drives/desktop/lifestudio-desk

2TB za 299zł

Po wypłacie miałem kupić dla siebie

KURWAAAAAAAAAAAAA!!!

Ty chcesz jakie¶ racjonalne wyja¶nienie?

Data: 2012-02-10 09:52:28
Autor: Terry Jonesty
co znowu z dyskami
On 10 Lut, 18:35, Padre <Pa...@no.net> wrote:

> [...]

Po wypłacie miałem kupić dla siebie

KURWAAAAAAAAAAAAA!!!

Ty chcesz jakie¶ racjonalne wyja¶nienie?

to więc trzeba szerzej stosować squashFS/aufs na własnych
komputerach ;)

Data: 2012-02-10 19:55:36
Autor: Padre
co znowu z dyskami

Ty chcesz jakie¶ racjonalne wyja¶nienie?

to więc trzeba szerzej stosować squashFS/aufs na własnych
komputerach ;)

Sen miałem straszny, DoubleSpace wyszło z grobu....

Data: 2012-02-13 16:02:44
Autor: identifikator: 20040501
co znowu z dyskami
ciekawe jest to czy jak nie wprowadzimy ACTA to czy ceny amerykańskich produktów karnie wzrosn± o 500%, pewnie tak.

co znowu z dyskami