co znowu z dyskami

Data: 2012-02-10 18:35:52
Autor: Padre
co znowu z dyskami
co się znowu stało, za dysk 1TB 500 pln, jest ku temu jakieś recjonalne
wyjaśnienie?

zaraz przed katastrofą kupiłem w redcoon na prezent dla dziecka taki dysk:

http://www.hitachigst.com/external-drives/desktop/lifestudio-desk

2TB za 299zł

Po wypłacie miałem kupić dla siebie

KURWAAAAAAAAAAAAA!!!

Ty chcesz jakieś racjonalne wyjaśnienie?

Data: 2012-02-10 09:52:28
Autor: Terry Jonesty
co znowu z dyskami
On 10 Lut, 18:35, Padre <Pa...@no.net> wrote:

> [...]

Po wypłacie miałem kupić dla siebie

KURWAAAAAAAAAAAAA!!!

Ty chcesz jakieś racjonalne wyjaśnienie?

to więc trzeba szerzej stosować squashFS/aufs na własnych
komputerach ;)

Data: 2012-02-10 19:55:36
Autor: Padre
co znowu z dyskami

Ty chcesz jakieś racjonalne wyjaśnienie?

to więc trzeba szerzej stosować squashFS/aufs na własnych
komputerach ;)

Sen miałem straszny, DoubleSpace wyszło z grobu....

co znowu z dyskami