co zrobić z uciążliwym lokatorem?

Data: 2010-08-25 22:01:46
Autor: maro
co zrobić z uciążliwym lokatorem?
Gość robi z z okna zdjęcia, bo twierdzi , że samochód (firmowy)mu przeszkadza,więc wydzwania na straż miejską . Chłopaki się nie czepiają , bo nie ma do czego.
W sklepie pod sobą kazał zmienić wentylator, bo mu wiatrak przeszkadza i łóżko chodzi.
Firma zmieniła na bezdżwiękowy i pomiar hałasu zleciła specjaliście. Okazuje się, że za oknem ma większy hałas.Ale to mu za mało.
  Teraz korki wyłącza (ciekawe kto mu klucze dał), czym przyczynia się do strat ajenta (brak utargu).
Na prośby o wyrozumiałość odpowiada...że nie będą się dorabiać!
  Spółdzielnia nie reaguje ( na niego), a jeszcze podpowiada jak ma sąsiada wykończyć (p.prezes to rodzina).
Kupując mieszkanie dobrze wiedział , że będzie mieszkał nad sklepem.
czy można coś zrobić prawnie z nim i spółdzielnią?
pomocy!

Data: 2010-08-25 22:33:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
co zrobić z uciążliwym lokatorem?
Hello maro,

Wednesday, August 25, 2010, 10:01:46 PM, you wrote:

[...]

Skoro pytasz na tej grupie, to może nasłać na niego urząd skarbowy?

--
Best regards,

Data: 2010-08-26 09:48:38
Autor: Krzysztof

Użytkownik "maro" <kl@vp.pl> napisał w wiadomości news:i554lc$gc2$1news.onet.pl...

Skoro pytasz na tej grupie, to może nasłać na niego urząd skarbowy?

na emeryta?

Emeryt Twoim zdaniem nie odprowadza podatków?

K.

Data: 2010-09-22 13:40:04
Autor: cyklista
Użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

odprowadza i zazwyczaj korzysta z ulgi za leki nieprawidłowo, więc jest z 50% szansy że go to bardzo zaboli

Data: 2010-08-26 09:54:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
co zrobić z uciążliwym lokatorem?
Hello maro,

Thursday, August 26, 2010, 9:21:08 AM, you wrote:

[...]

[...]

Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś pytając na grupie o podatkach?

--
Best regards,

Data: 2010-08-26 14:02:08
Autor: Michał Gut
co zrobić z uciążliwym lokatorem?
Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś pytając na grupie o podatkach?

bo sie chopak rozpedzil i zamiast na psp napisal na pspp.... :) wyrozumialosci:) moze nawet do tej pory sie nie polapal;)

Data: 2010-08-26 14:15:20
Autor: maro
W dniu 26/08/2010 14:02, Michał Gut pisze:
Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś pytając na grupie o podatkach?

bo sie chopak rozpedzil i zamiast na psp napisal na pspp.... :)
wyrozumialosci:) moze nawet do tej pory sie nie polapal;)

rozumiem, że wszystkim brakuje pomysłu? nie jestem jedyny ;)
zapytać czy PIT im wysłał włściwy? :)))

Data: 2010-08-26 16:51:35
Autor: mvoicem
(08/26/2010 02:15 PM), maro wrote:
[...]

No nie połapał się ;).

p. m.

Data: 2010-08-30 11:19:08
Autor: kora
W dniu 26/08/2010 16:51, mvoicem pisze:
(08/26/2010 02:15 PM), maro wrote:
[...]

wiesz, ja wiem, że pieczywo to ty kupujesz tylko w piekarni , ale ja mam dostępne też w warzywniaku obok :)
facet jest zdesperowany i szuka pomocy wszędzie
to ty  się nie połapał ;)
zamiast się nabijać pomóż , a jak nie wiesz to się nie odzywaj , bo wszędzie cie pełno

Data: 2010-08-30 14:22:33
Autor: radekp@konto.pl
co zrobić z uciążliwym lokatorem?
Wed, 25 Aug 2010 22:01:46 +0200, w <i53sri$7pg$1@news.onet.pl>, maro <kl@vp.pl>
napisał(-a):

Kupując mieszkanie dobrze wiedział , że będzie mieszkał nad sklepem.
czy można coś zrobić prawnie z nim i spółdzielnią?

Pójść do niego o 3 w nocy i pogadać?

co zrobić z uciążliwym lokatorem?