co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne

Data: 2009-08-23 11:25:08
Autor: Piotr C.
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
R.M. wrote:
Witam,
Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50% mandatu

Pieprzysz jak potłuczony. A dodatkowo zalecam poniższą lekture (mimo że to wyborcza...):
http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_innym_niz_to_opisuja_media.html

P.

Data: 2009-08-23 11:35:47
Autor: R.M.
Piotr C. wrote:
R.M. wrote:
[...]

osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje

Data: 2009-08-23 11:53:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-23 12:56:35
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-08-23 11:53, Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje

Bo?

Bo to idiota lub dzieciak który nie ma samochodu a opinie osób
dorosłych już zna i nie chce ich tu czytać a polemizować
z nimi nie potrafi.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-23 16:20:50
Autor: Jotte
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
W wiadomości news:h6r2da$h9o$1news.interia.pl Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> pisze:

osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje
Bo?
To jakiś czu..., znaczy pewnie zagorzały pedalarz.

--
Jotte

Data: 2009-08-23 12:47:06
Autor: MichałG
R.M. pisze:
Piotr C. wrote:
R.M. wrote:
[...]

grupa dla nieletnich?

M.

Data: 2009-08-23 12:41:37
Autor: maksWYTNIJTO
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
 http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_innym_niz_to_opisuja_medi
a.html

  ...w pi±tek nieco wiekszy dostawczak przejechał obok mnie ok.10 cm byłem
  schylony w pozycji bardziej aero i tylko dlatego nie zaliczyłem jego
  lusterkiem bocznym w tył głowy...w panice przeniosłem sie na chodnik.

  Ignac

Data: 2009-08-23 13:59:09
Autor: januszek
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
Piotr C. napisał(a):

Pieprzysz jak potłuczony. A dodatkowo zalecam poniższ± lekture (mimo że to wyborcza...):
http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_innym_niz_to_opisuja_media.html

Spieprzyłe¶ link. Dobry: http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,.html
Co do meritum, w tym artykule narratorem jest ktos kto na sprawe patrzy z punktu widzenia izby przyjec szpitala w najwiekszym miescie w Polsce. No i On prowadzi statystyki kto trafia na jego oddzial. Wyszlo mu ze najmniej trafia tam zabitych malolatow a najwiecej zywych, aczkolwiek przejechanych pieszych. Ameryke wiec odkryl ;P Ja bym zasugerowal Panu Doktorowi zeby podzwonil do kolegow z innych niz stoleczne szpitale oraz do kostnic (bo zabici zwykle nie trafiaja do izb przyjec) i poprawil swoje statystyki.

j.

co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne