co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne

Data: 2009-08-23 12:32:48
Autor: Adrian S.
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
R.M. wrote:

Witam,
Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
mandatu

inne kraje juz wprowadzily podobne przepisy

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/343096,film_z_komorki_moze_byc_koronnym_dowodem_w_sadzie.html

a polska oczywiscie pozostaje bierna, a ludzie gina, naprawde nie mozna
pozwac rzad za brak przepisow? chyba jest konstytucja, ktora mowi ze
panstwo ma ochraniac obywateli ...

bardzo mi się ten pomysł podoba, wczoraj na wycieczce z Warszawy do Czosnowa
przez Kazimierz Dolny widzieliśmy kilku spryciarzy, jakby mieć odpowiednią
kamerę na kierownicy to można by trochę tych wniosków o ukaranie wystawić.
Oczywiście nie chodzi mi o sytuację gdy samochód przekracza podwójną ciągłą
żeby wyprzedzić nas z zapasem 3m, ale sytuacje naprawdę niebezpieczne.
Miejsce numer jeden ma i tak wóz ZTM-owego nadzoru ruchu  na
Belwederskiej - wyprzedzanie na podwójnej ciagłej, niezachowanie
minimalnego odstępu, zajeżdżanie drogi, nieuzasadnione użycie sygnału. --
Adrian S. the Lajt Rider

co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne