co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne

Data: 2009-08-23 14:37:25
Autor: to
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
R.M. wrote:

Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
mandatu
(...)
a polska oczywiscie pozostaje bierna

Nieźle jesteś odmóżdżony...

--
cokolwiek

Data: 2009-08-23 17:00:25
Autor: R.M.
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
to wrote:
Nieźle jesteś odmóżdżony...

a stopka, to wynikiem wysokiej inteligencji u Ciebie?

Data: 2009-08-23 19:14:34
Autor: games
R.M. pisze:
to wrote:
Nieźle jesteś odmóżdżony...

a stopka, to wynikiem wysokiej inteligencji u Ciebie?

Zerknij dziecioku na statystyki i sprawdz ilosc wypadkow w szkoplandii, do tego nie maja ograniczen predkosci na autostradach wiec mozesz pedzic ile bozia dala, oczywiscie w miejscach bez ograniczen bo sa takowe nawet na autostradach.

Jesli kiedykolwiek bedziesz mial mozliwosc wypozycz jakies dobre autko i zrob kilka tysiecy po niemieckich droigach pozniej wroc do zapyzialej Rumunlandii i napisz posta jeszcze raz.  W dupie byles i gowno widziles to sie nie wypowiadaj.

Data: 2009-08-23 19:25:34
Autor: R.M.
games wrote:
[...]

w polsce sa fatalne drogi - w tym sie calkowicie zgadzam, dlatego powinni jezdzic nie 90km/h a 50, wtedy nie byloby wypadkow

dlatego wlasnie, w miescach gdzie drogi sa fatalne, sa ograniczenia predkosci, do ktorych matoly sie nie stosuja, stad moja koncepcja

Data: 2009-08-23 17:28:10
Autor: to
R.M. wrote:

[...]

A ja mam taką koncepcję, żebyś zaczął prowadzać swój rower po chodniku, wtedy mordercze samochody przestaną Ci zagrażać.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-23 20:02:26
Autor: PlaMa
W dniu 2009-08-23 19:25, R.M. pisze:

w polsce sa fatalne drogi - w tym sie calkowicie zgadzam, dlatego
powinni jezdzic nie 90km/h a 50, wtedy nie byloby wypadkow

Czy ty masz w ogóle prawko?

dlatego wlasnie, w miescach gdzie drogi sa fatalne, sa ograniczenia
predkosci, do ktorych matoly sie nie stosuja, stad moja koncepcja

Bo w tym pieprzniêtym kraju ³atwiej nakleiæ ³atê z asfaltu i ustawiæ znak ni¿ porz±dnie zrobiæ drogê

Ustawmy ograniczenie na drogach zamiast 90 ¿eby by³o 50... Zobaczysz jak wtedy fajnie bêdzie, z drugiej strony mo¿e uratowa³oby to PKP? :)

co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne