co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne

Data: 2009-08-26 13:38:32
Autor: mumia.lenina
co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne

Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50% mandatu

To dobre jest.
Wyprzedza mnie kto¶ jad±cy 150/h więc sięgam po kamerę (tylne siedzenie) i
jednocze¶nie cisnę pedał do dechy (muszę utrzymać mu się na ogonie). Potem juz
tylko zkamerować w jednym planie mój licznik i jego tablice i i¶ć po nagrodę.
Rowerzy¶ci maj± łatwiej - nie maj± tylnego siedzenia.

Co prawda sam też będę musiał zapłacić mandat ale zawsze o te 30-50% mniej.

Wujek

Data: 2009-08-31 14:44:44
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-08-26, mumia.lenina@onet.eu wrote:

Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50% mandatu

To dobre jest.
Wyprzedza mnie ktoś jadący 150/h więc sięgam po kamerę (tylne siedzenie) i
jednocześnie cisnę pedał do dechy (muszę utrzymać mu się na ogonie). Potem juz
tylko zkamerować w jednym planie mój licznik i jego tablice i iść po nagrodę.

Niezbyt. Taki pomiar prędkości licznikiem bez homologacji można podważyć
w sÄ…dzie.

co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne