co zrobić z duża kasą z USA

Data: 2011-11-20 07:38:24
Autor: gapa
co zrobić z duża kasą z USA
Witam!

Kuzyn   wlaśnie wrocił ze Chicago ze sporą gotowką
ponad 20.000 $ i pyta w co zainwestować,
czy w ziemię, nieruchomości,a mnoże otworzyć biznes , wejść do spółki,
a może bardziej intratne są akcje.

Co radzicie ?

Data: 2011-11-20 07:58:42
Autor: jrr
co zrobić z duża kasą z USA
On 20 Lis, 16:38, gapa <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Radzę powrócić do Chicago i dalej zbierać puszki i szmaty.
Pozdro!

Data: 2011-11-20 17:13:35
Autor: ali
co zrobić z duża kasą z USA
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
On 20 Lis, 16:38, gapa <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> Witam!
>
> Kuzyn   wla=B6nie wroci=B3 ze Chicago ze spor=B1 gotowk=B1
> ponad 20.000 $ i pyta w co zainwestowa=E6,
> czy w ziemi=EA, nieruchomo=B6ci,a mno=BFe otworzy=E6 biznes , wej=B6=E6 d=
o sp=F3=B3ki,
> a mo=BFe bardziej intratne s=B1 akcje.
>
> Co radzicie ?

Radz=EA powr=F3ci=E6 do Chicago i dalej zbiera=E6 puszki i szmaty.
Pozdro!
ha ha

dla ubekożydokomuszego pomiotu
beneficjetów okrągłostołowego przekrętu
to  kasa na drobne wydatki
na które nigdy uczciwie nie zapracowali

ps.
ceny nieruchomości spadają
jest masę działek na które nie ma nabywców
poszukaj  działkę w dobrej lokalizacji z dostępem do mediów
zbij cenę poniżej 30 m zł  za 1 m2
za parę lat zarobisz

Data: 2011-11-22 15:25:24
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
> [...]
> a mo=BFe bardziej intratne s=B1 akcje.
>
> Co radzicie ?

Radz=EA powr=F3ci=E6 do Chicago i dalej zbiera=E6 puszki i szmaty.

Widzę, że masz w tym spore doświadczenie!

Data: 2011-11-20 16:40:51
Autor: Andy Niwiński
co zrobić z duża kasą z USA

"gapa" <jacekbialy0@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:c9a41361-001e-44bb-8c6e-2c9946bb2917b32g2000yqn.googlegroups.com...
Witam!

Kuzyn   wla?nie wroci3 ze Chicago ze spor? gotowk?
ponad 20.000 $ i pyta w co zainwestowaa,
czy w ziemie, nieruchomo?ci,a mno?e otworzya biznes , wej?a do spó3ki,
a mo?e bardziej intratne s? akcje.

Co radzicie ?

Z tą dużą kasą to coś ci sie pomyliło.

Data: 2011-11-20 16:42:38
Autor: Riva
co zrobić z duża kasą z USA

Użytkownik "gapa" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c9a41361-001e-44bb-8c6e-2c9946bb2917b32g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Z taka kasa to moze sobie co najwyzej w totka zagrac.

Data: 2011-11-22 15:19:48
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
Riva <riv@efaja.pl> napisał(a):

[...]

Szanse, że odzyska kasę praktycznie bliska zera ale adrealinka może mu
skoczyc. Podtrzymuję ostrą balangę! Wóda, dziwki, zioło, prochy. Wspomnienia
niepowtarzalne!

Data: 2011-11-20 16:48:19
Autor: pluton
co zrobić z duża kasą z USA
Kuzyn   wlaśnie wrocił ze Chicago ze sporą gotowką
ponad 20.000 $ i pyta w co zainwestować,
czy w ziemię, nieruchomości,a mnoże otworzyć biznes , wejść do spółki,
a może bardziej intratne są akcje.

Niech kupi 20.000 wiesmakow w makdonaldzie.

Nullification

Data: 2011-11-22 15:23:34
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
a może bardziej intratne są akcje.

Niech kupi 20.000 wiesmakow w makdonaldzie.

Albo tak jak w którejś z książek Londona swieże jajka. Do inkubatora, wyklują
się kurczęta, dorosną i jako kury zniosą kolejne jajka, z których wyklują sie
kolejne kurczęta itd itd. Byznes niesamowity. --

Data: 2011-11-20 16:51:50
Autor: raff
co zrobić z duża kasą z USA

"gapa" <jacekbialy0@tlen.pl> wrote in message news:c9a41361-001e-44bb-8c6e-2c9946bb2917b32g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jest tu taki jeden niedojebany. Lepreczłon, czy jakos. Potrzeba sporej kasy na leczenie.

Mozesz spelnic dobry uczynek.

R.

Data: 2011-11-22 15:24:31
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Jest tu taki jeden niedojebany. Leprecz=B3on, czy jakos. Potrzeba sporej =
kasy na leczenie.

Mozesz spelnic dobry uczynek.

R.

Coś mi się wydaje, że to ty potrzebujesz pilnie leczenia.

Data: 2011-11-20 20:03:31
Autor: sofu
co zrobić z duża kasą z USA

[...]

-- -- -- --

Mógłby za to  wybudowac, albo kupić jakiś duży hotel i na tym zarabiać krocie.
Albo skupic się na produkcji kupujac jakąs dużą fabrykę.
Albo niech zainwestuje w ziemie, kupujac jakis dawny PGR z robotnikami.
Od razu bedzie miał ludzi do pracy.
Ale najlepiej zrobi, gdy odda to kapłanom kościoła Rzymsko-Katolickiego.
Będą się za niego żarliwie modlić i na pewno kiedyś trafi w dobre miejsce w niebie.

sofu

Data: 2011-11-22 15:29:20
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Za 20.000 baksów hotel albo hotel? Chyba w ruinie. PGR to dobry pomysł.
Zatrudni miejscowych, nie będzie im płacić, popracują za darmo. Czysty
interes. Wyłożenie kasy na dozgonne zdrowaśki bym nie wykładał. Czarni zgarną
kasę i tyle będzie ich widzieć.

Data: 2011-11-21 05:29:53
Autor: stevep
co zrobić z duża kasą z USA
Dnia 20-11-2011 o 16:38:24 gapa <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Niech zada pytane rabinowi.  :p

--
stevep

Data: 2011-11-21 14:47:59
Autor: gapa
co zrobić z duża kasą z USA
On 21 Lis, 05:29, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 20-11-2011 o 16:38:24 gapa <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> ponad 20.000 $ ipytawcozainwestować,
> czywziemię, nieruchomości,a mnoże otworzyć biznes , wejść do spółki,

a po co rabinowi?
--
kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-22 05:09:21
Autor: stevep
co zrobić z duża kasą z USA
Dnia 21-11-2011 o 23:47:59 gapa <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> ponad 20.000 $ ipytawcozainwestować,
> czywziemię, nieruchomości,a mnoże otworzyć biznes , wejść do spółki,

Jak zapytasz to się dowiesz.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-22 04:29:08
Autor: jrr
co zrobić z duża kasą z USA
On 22 Lis, 05:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 21-11-2011 o 23:47:59 gapa <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> a pocorabinowi?
> --
> kolektyw

Jak zapytasz to się dowiesz.  :D

no to co zrobić z tą kasą?
jb

Data: 2011-11-22 16:05:12
Autor: stevep
co zrobić z duża kasą z USA
Dnia 22-11-2011 o 13:29:08 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 22 Lis, 05:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Zeżryj na śniadanie.

--
stevep

Data: 2011-11-22 12:35:07
Autor: jrr
co zrobić z duża kasą z USA
On 22 Lis, 16:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 22-11-2011 o 13:29:08 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> no tocozrobić z tą kasą?
> jb

Zeżryj na śniadanie.

A co z kapustą?

Data: 2011-11-23 05:48:39
Autor: stevep
co zrobić z duża kasą z USA
Dnia 22-11-2011 o 21:35:07 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 22 Lis, 16:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

To twoje zajęcie.
--
stevep

Data: 2011-11-22 15:18:06
Autor: Spaślak
co zrobić z duża kasą z USA
[...]

Dolar po ok 3,20PLN. Z taka kasą to może wybrać się do porządnego hotelu z
wyszynkiem i panienkami. Zabalować tak by miał później co opowiadac kiedy
będzie żebrać o kawałek chcleba. --

co zrobić z duża kasą z USA