co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400

Data: 2011-02-23 13:31:26
Autor: zlotowinfo
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik
oni nie raczą reagować a wysyłają to ścierwo kilka razy dziennie

sms z numeru 60400, Czy numer 500xxxxxx nalezy do ciebie? Jesli tak, serdeczne GRATULACJE! Wyslij ORANGE na 60400. Otrzymasz zawiadomienie. Koszt zwyklego SMSa! Reg.orange.pl

sms z numeru 8080, GRATULACJE! Dostajesz 250 losow w Loterii Orange! Aby zagrac, wyslij AUDI na DARMOWY nr 8080. AUDI przekazemy zwyciezcy w 100%! Reg. orange.pl

co do rezygnacji, niestety nie, potrzebny mi do przelew sms

Data: 2011-02-23 13:37:57
Autor: hephalump
W dniu 2011-02-23 13:31, zlotowinfo pisze:
[...]

U mnie takie smsy pojawiały się tylko w czasie tuż po przedłużeniu umowy. Tak mniej więcej po miesiącu przestały.

--
to powiedział *hephalump*
"Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

Data: 2011-02-23 13:44:29
Autor: VSS
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
W wiadomości:ik2umu$jek$1@inews.gazeta.pl,
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> nastukał:
co do rezygnacji, niestety nie, potrzebny mi do przelew sms

ja zadzwoniłem do BOKu i postraszyłem ich sądem. powiedziałem, że oskarżę ich o wysyłanie spamu bez mojej zgody. jako dowody przedstawię wydruki sms'ów. od tego czasu (3 lata) dostałem może 3-4 smsy reklamowe.

--
VSS

Data: 2011-02-23 14:47:24
Autor: Andrzej
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
Witam!
Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy zobaczymy.
pzdr
Andrzej

Data: 2011-02-23 14:55:09
Autor: wiatrak

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości news:ik335d$anc$1news.onet.pl...
Witam!
Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy zobaczymy.

Potwierdzam. W kwietniu minie dwa lata jak jestem w Playu. Zero spamu.

wiatrak

Data: 2011-02-23 16:22:19
Autor: Olgierd
On Wed, 23 Feb 2011 14:47:24 +0100, Andrzej wrote:

Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy
nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem ,
pozyjemy zobaczymy.

Od Orąża nie dostajesz? Bo w znanym mi przypadku jest tak, że telefon jest w Pleju, ale Orąż nadal przysyła spam.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-23 20:01:26
Autor: Andrzej
co zrobia z tym holernym orange: 8080 i 60400
Ja bylem w orange.
pzdr
Andrzej

Data: 2011-02-24 00:51:00
Autor: PlaMa
On 2011-02-23 17:22, Olgierd wrote:

[...]

potwierdzam... orangowy spam potrafił przychodzić przez spory okres po zmianie operatora

kretyni kiedyś zadzwonili do mnie czy nie chciałbym zmienić abonament... po 2-3 miechach jak zostawiłem ich sieć dla mBanku... _-_

Data: 2011-02-24 12:03:46
Autor: lumarcin
co zrobia z tym holernym orange: 8080 i 60400
Panowi meni wkurwili ostatnio niemilosiernie godzina 2.30 w nocy przychodzi mi na popa sms "czy numert xxxxxxxxx jest twoj, jesli tak wyslij smsa ....." no co za banda. Mam tez numer w Payu i tutaj nie ma spamu

Data: 2011-02-24 00:35:00
Autor: J.F.
On Wed, 23 Feb 2011 13:31:26 +0100,  zlotowinfo wrote:
już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik

UOKiK i Dyrektor Izby Celnej w Warszawie.

J.

Data: 2011-02-25 12:29:11
Autor: Maciek
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał
już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik

Najlepiej do salonu Orange. Pójść, zarejestrować numer, nie wyrazić zgody w 3 punktach.
Odczekać tydzień (kiedyś piekliłem się tutaj, gdy Era TT jeszcze przez kilka dni przysyłała jakieś głupoty) a gdy coś przyjdzie, to wtedy GIODO - przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (tudzież niezamawiana informacja handlowa) przy braku Twojej zgody na takowe działania operatora. Kopia do UKE, UOKiK.
Dopóki jesteś anonimowy będą robić co im się spodoba. I nie piszcie proszę, że rejestracja to inwigilacja, bo zawsze jest coś za coś. W Play też jest spam, ale na numery anonimowe - tylko.

--
Maciek.

co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400