co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400

Data: 2011-02-23 14:47:24
Autor: Andrzej
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
Witam!
Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy zobaczymy.
pzdr
Andrzej

Data: 2011-02-23 14:55:09
Autor: wiatrak
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400

U¿ytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ik335d$anc$1news.onet.pl...
Witam!
Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem , pozyjemy zobaczymy.

Potwierdzam. W kwietniu minie dwa lata jak jestem w Playu. Zero spamu.

wiatrak

Data: 2011-02-23 16:22:19
Autor: Olgierd
On Wed, 23 Feb 2011 14:47:24 +0100, Andrzej wrote:

Ja wziolem "portki w gosz" i przenioslem sie do Playa , od 3 miesiecy
nie dostalem ani 1 niechcianego smsa. Jak bedzie dalej nie wiem ,
pozyjemy zobaczymy.

Od Orąża nie dostajesz? Bo w znanym mi przypadku jest tak, że telefon jest w Pleju, ale Orąż nadal przysyła spam.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-23 20:01:26
Autor: Andrzej
co zrobia z tym holernym orange: 8080 i 60400
Ja bylem w orange.
pzdr
Andrzej

Data: 2011-02-24 00:51:00
Autor: PlaMa
On 2011-02-23 17:22, Olgierd wrote:

[...]

potwierdzam... orangowy spam potrafił przychodzić przez spory okres po zmianie operatora

kretyni kiedyś zadzwonili do mnie czy nie chciałbym zmienić abonament... po 2-3 miechach jak zostawiłem ich sieć dla mBanku... _-_

Data: 2011-02-24 12:03:46
Autor: lumarcin
co zrobia z tym holernym orange: 8080 i 60400
Panowi meni wkurwili ostatnio niemilosiernie godzina 2.30 w nocy przychodzi mi na popa sms "czy numert xxxxxxxxx jest twoj, jesli tak wyslij smsa ....." no co za banda. Mam tez numer w Payu i tutaj nie ma spamu

co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400