co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400

Data: 2011-02-25 12:29:11
Autor: Maciek
co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał
już nie wiem gdzie to zgłosić, na policję, uokik

Najlepiej do salonu Orange. Pójść, zarejestrować numer, nie wyrazić zgody w 3 punktach.
Odczekać tydzień (kiedyś piekliłem się tutaj, gdy Era TT jeszcze przez kilka dni przysyłała jakieś głupoty) a gdy coś przyjdzie, to wtedy GIODO - przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (tudzież niezamawiana informacja handlowa) przy braku Twojej zgody na takowe działania operatora. Kopia do UKE, UOKiK.
Dopóki jesteś anonimowy będą robić co im się spodoba. I nie piszcie proszę, że rejestracja to inwigilacja, bo zawsze jest coś za coś. W Play też jest spam, ale na numery anonimowe - tylko.

--
Maciek.

co zrobi? z tym holernym orange: 8080 i 60400