co zrobic zeby zostac rolnikiem?

Data: 2009-09-12 11:09:10
Autor: Pa_blo
co zrobic zeby zostac rolnikiem?
witam

Gdzie w sieci znajde informacje odnosnie tego jak  zostac rolnikiem i na podstawie aktualnych przepisow podlegac po KRUS?
Mam 2,3 ha ziemi ale zadnego wyksztalcenia w tym kierunku.

Picasso

Data: 2009-09-12 13:10:02
Autor: WIHEDCNF
co zrobic zeby zostac rolnikiem?

Użytkownik "Pa_blo"

Gdzie w sieci znajde informacje odnosnie tego jak  zostac rolnikiem i na podstawie aktualnych przepisow podlegac po KRUS?
Mam 2,3 ha ziemi ale zadnego wyksztalcenia w tym kierunku.

Zawsze wydawało mi się, że wystarczy włożyć sweter w spodnie i trochę słomy w obuwie ;-)

NMSP

ps.
Wszystkie interesujące cię zagadnienia znajdziesz tu:
http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/ubezpieczenie-spoleczne/obowiazkowe/

Data: 2009-09-12 13:12:32
Autor: WIHEDCNF
[...]

Przepraszam kolego, za te drobne żarty, ale temat wydał mi się niezmiernie śmieszny :)

Idzie dwóch facetów w płaszczach, po czym poznać, że jeden jest rolnikiem???

Jeden ma płaszcz w spodniach ;-)

Data: 2009-09-12 14:33:31
Autor: MadMan
Dnia Sat, 12 Sep 2009 13:12:32 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Idzie dwóch facetów w płaszczach, po czym poznać, że jeden jest rolnikiem???

Jeden ma płaszcz w spodniach ;-)

To było z pytaniem "po czym poznać że jeden jest z Warszawy" :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-13 01:37:38
Autor: Andrzej Lawa
co zrobic zeby zostac rolnikiem?
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "Pa_blo"

[...]

Może i śmieszny, ale też poważny - nie-rolnik ma zupełnie inne prawa,
niż rolnik, chociażby podleganie pod KRUS zamiast znacznie bardziej
kosztownego ZUSu. A bycie rolnikiem nie wynika wyłącznie z nabycia kilku
hektarów ziemi rolnej.

Data: 2009-09-13 08:32:41
Autor: Liwiusz
co zrobic zeby zostac rolnikiem?
Andrzej Lawa pisze:
WIHEDCNF pisze:
Użytkownik "Pa_blo"

[...]

   Jak to się mówi: socjalizm to ustrój bohatersko zwalczający problemy... nieobecne w innym normalnym ustroju.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-13 09:57:27
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 12 Sep 2009 11:09:10 +0200, Pa_blo napisał(a):

[...]

http://195.205.152.139/helpdesk/index.php?option=com_content&task=view&id=1067&Itemid=2

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

Data: 2009-10-09 10:53:39
Autor: Marcin Krzyżanowski
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

najbardziej podoba mi sie warunek:
" - wiek , poniżej 50 lat"

Data: 2009-10-09 17:51:13
Autor: Marcin D
Pa_blo <mysiaczek@pysiaczek.pl> napisał(a):
[...]

Aby zostać rolnikiem i przy założeniu, ze ziemię juz masz, musisz zrobić tylko jedną rzecz: zacząć zarabiać na życie wyłącznie pracą na roli. Jesli twój plan polega na tym, ze chcesz być "rolnikiem" czyli płacić KRUS ale zarabiac gdzieś na etacie albo prowadzić własną firmę, to zapomnij - tego juz od dawna nie da się zrobić. Z jednym wyjątkiem: osoby pracujące na umowę o dzieło mogą zostać płatnikiem KRUS.

Data: 2009-10-12 13:41:58
Autor: Herald
Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:51:13 +0000 (UTC), Marcin D napisał(a):

[...]

Opowiadasz banialuki kolego :))))
http://nie.com.pl/art21413.htm

Data: 2009-10-12 18:03:27
Autor: Marcin D
Herald <herald@onet.eu> napisał(a):
> [...]

> twój plan polega na tym, ze chcesz być "rolnikiem" czyli płacić KRUS ale > zarabiac gdzieś na etacie albo prowadzić własną firmę, to zapomnij -

Co w tym co napisałem to banialuki?
Tylko przed kontynuowaniem tej twórczej wymiany myśli radzę zmienić źródło informacji, zamiast tygodnika "Nie" polecam np to:
http://www.krus.gov.pl/

--

co zrobic zeby zostac rolnikiem?